Vader is 65quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef Monco10 het volgende:
Vaders die een GTI kopen en in de midlifecrisis zitten
Ik wist niet dat een aixiam dat kon!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Golf 5 GTI.
Kreeg je er gratis een bontkraag bij?
Mijn slopert uit 1990 neukt die paupergolf nog met halfgas man
TS heeft al een mooie Lancia Delta HF Turboquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ga lekker je eigen geld verdienen dan uitvreter.
Ik wist niet dat ze ''axiams'' produceerden in je sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een aixiam dat kon!
En wat voor auto rijd meneer dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ''axiams'' produceerden in je sociale werkplaats.
Dat jij valt over de ''uitlaat'' zegt veel over jequote:
Meneer heeft nog steeds niet verteld wat voor bolide hij zelf rijdt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat jij valt over de ''uitlaat'' zegt veel over jeDie ''uitlaat'' zorgt er o.a. namelijk wel voor dat dat monster zo'n beetje elke andere auto uit z'n klasse vernedert.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Meneer heeft nog steeds niet verteld wat voor bolide hij zelf rijdt.
Een 200SX.quote:
Asjeblief zegquote:
Interne typecodes die verder geen hond kent.quote:
Indrukwekkende uitlaat dan, als je daarmee de rest kunt vernederen. Doe mij er maar ook één.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat jij valt over de ''uitlaat'' zegt veel over jeDie ''uitlaat'' zorgt er o.a. namelijk wel voor dat dat monster zo'n beetje elke andere auto uit z'n klasse vernedert.
Ik kon al ruiken dat je met zo'n schijtopmerking aan ging komen(HIHIHIHHI)aso bak.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Asjeblief zeg, en dan kritiek hebben terwijl je zelf een asobak rijdt.
En jij moet al helemaal je kaak houden, want als je de basis''ingredienten'' van een turbomotor niet eens begrijpt hoor je je helemaal niet te mengen in zo'n discussie. Terug de zandbak in, jij. ''interne typecodes''quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Interne typecodes die verder geen hond kent.
[..]
Indrukwekkende uitlaat dan, als je daarmee de rest kunt vernederen. Doe mij er maar ook één.
Normaliter wel een opstapper naar een R32:quote:
Absoluut, het kleinere zusje/nichtje in principe. een S13 met een RB25 of 26DETTquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Normaliter wel een opstapper naar een R32:
[ afbeelding ]
Of je doet zoals WJ en gooit een Skyline blok in je S13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |