abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:17:55 #201
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97974174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja PL kijk ik regelmatig, hij is een goede voorstopper; bal afpakken en direct afgeven, maar veel meer zit er niet in op topniveau. Wel knap dat hij zich handhaaft bij City net als de Jong trouwens maar beiden zijn goed in wat ze moeten doen, ze kennen hun beperkingen.

Dat hij dan als beste verkozen wordt (door wie trouwens) zegt mij niet zoveel, zeker als je nog man als Tevez in je ploeg hebt.

En City is goed op weg maar nog niet de beste ploeg van Engeland
Hij is ook door de spelers als beste gekozen op zijn positie van heel de engelse competitie.
Dat zegt wel veel.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:20:52 #202
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97974274
quote:

[..]

Ja PL kijk ik regelmatig, hij is een goede voorstopper; bal afpakken en direct afgeven, maar veel meer zit er niet in op topniveau. Wel knap dat hij zich handhaaft bij City net als de Jong trouwens maar beiden zijn goed in wat ze moeten doen, ze kennen hun beperkingen.

Dat hij dan als beste verkozen wordt (door wie trouwens) zegt mij niet zoveel, zeker als je nog man als Tevez in je ploeg hebt.

En City is goed op weg maar nog niet de beste ploeg van Engeland
Mag je niet zeggen. Volgens de Belgen is hij de allerbeste ter wereld. Maargoed, arschlikken is de favoriete hobby van de Belg. Dat zie ook wel aan hun voetbalprogramma. Voetballers worden totaal niet kritische benaderd. Dan is het ook niet vreemd dat ze naast hun schoenen gaan lopen.

Geloof mij maar, in Spanje en Italië is er niemand die ooit van Kompany heeft gehoord.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:21:39 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97974305
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef Beregd het volgende:

[..]

Hij is ook door de spelers als beste gekozen op zijn positie van heel de engelse competitie.
Dat zegt wel veel.
Dat klopt ook wel, ik vind hem ook absoluut een goede verdediger, maar dat betekent niet dat hij zich opeens met de opbouw moet gaan bemoeien want daar ligt zijn kracht niet.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:28:24 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97974565
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen. Volgens de Belgen is hij de allerbeste ter wereld. Maargoed, arschlikken is de favoriete hobby van de Belg. Dat zie ook wel aan hun voetbalprogramma. Voetballers worden totaal niet kritische benaderd. Dan is het ook niet vreemd dat ze naast hun schoenen gaan lopen.

Geloof mij maar, in Spanje en Italië is er niemand die ooit van Kompany heeft gehoord.
Ben ik niet met je eens, als Kompany Nederlander was geweest had hij nu in het NL elftal gestaan, Vermaelen ook als linksback, Vertonghen had bij de selectie gezeten denk ik.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:29:27 #205
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97974593
quote:

[..]

ik heb nog geen enkel belg horen zeggen dat kompany de beste ter wereld is.

In wk discussieprogramma's op nederland daarentegen heb ik wel discussies gezien wie na van der sar de tweede beste keeper was :')

Het is maar hoe je het zelf wil zien... Chauvinisme is geen enkel land vreemd.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:32:18 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97974702
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Beregd het volgende:

[..]

In wk discussieprogramma's op nederland daarentegen heb ik wel discussies gezien wie na van der sar de tweede beste keeper was :')

Wie is die tweede beste keeper dan? ;)
pi_97975222
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Beregd het volgende:

[..]

Nou zit er natuurlijk ook wel wat verschil tussen iemand die al jaren 1e keeper van Man. Utd. is en iemand die net een paar jaar bij een subtopper in de Premier League speelt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:53:35 #208
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97975495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou zit er natuurlijk ook wel wat verschil tussen iemand die al jaren 1e keeper van Man. Utd. is en iemand die net een paar jaar bij een subtopper in de Premier League speelt.
uiteraard, maar ik beweer ook niet dat kompany de beste ter wereld is. Maar dat arschlikken zoals vanppoppel het noemt gebeurt bij jullie net zo goed.

Op het ek in portugal bijvoorbeeld, waren alle mooiste doelpunten volgens de NOS van Nederland.

Chauvinisme is geen enkel land vreemd.
pi_97976158
Met alle respect beregd, maar zijn dan alle spelers van het NL elftal wereldklasse? Mijn inziens niet hoor. Op dit moment doen we onder voor NL, natuurlijk, maar wie weet wat de toekomst brengt ?

Mijn visie:

- In doel: ziet het er goed uit, Mignolet, in mindere mate, maar vooral Courtois, zullen op termijn heel goede doelmannen zijn/worden

- CV : Met een duo Vermaelen-Kompany moet je imo voor heel weinig landen onderdoen, ook niet voor NL. Met Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen en Alderweireldt heb je meer dan valabele vervangers.
- Backs: dit is inderdaad een probleem. Op dit moment staan er CV's op de backs (Vermaelen, Vertonghen, Alderweireldt), dus deze posities zie ik als grootste probleem. Er zijn echter veel landen die sukkelen op deze posities.
- Middenveld: Met Fellaini, Witsel, Vertonghen, Defour en Simons zit je toch vrij goed, vooral in defensief opzicht. Aanvallend is er op dit moment (nog) geen spelmaker als Sneijder, maar niet vergeten dat jongens als Sneijder, Van der Vaart en Robben nu al 27 of 28 zijn. Witsel, Fellaini, Defour, ... zijn zo'n vijf jaar jonger, dus in die periode kan veel gebeuren.
- Flankaanvallers: lijkt mij snor te zitten in de toekomst: De Bruyne, Hazard en Dembele (en misschien ook Legaer, El Ghanassy en Mertens) zijn nog bitter jong én beloftevol. En dat zegt niet de Belgische 'chauvinistische' pers, maar wijst wel uit het feit dat veel grote clubs die jongens scouten, dat Hazard speler vh jaar is in Frankrijk, etc. Dan zullen het wel geen sukkels zijn hé?
Centrale voorhoede: Lukaku is nog zo'n bitter jonge speler, maar ook hier geldt, als er zoveel interesse is van topclubs, hij wel als talent geldt. Vossen zal wel nooit een (wereld)topper worden, maar is op zich een valabele spits die makkelijk scoort en altijd wel bruikbaar is. Met alle respect, maar een speler als Huntelaar is toch ook geen wereldtopper, maar omdat hij Nederlander is (die hebben nog altijd de naam en faam van hun jeugdopleiding en verkopen zichzelf beter) belandde hij wel bij real en Milan.

Conclusie: niemand weet wat de toekomst brengt. Belgie heeft, volgens de wereldpers en de volgers vh Europees voetbal, heel veel talent. Of die talenten ook effectief doorbreken, kan niemand voorspellen. Breken een Courtois, De Bruyne, Lukaku, Hazard, Vertonghen, Witsel en Fellaini helemaal door, dan kan Belgie zeker een (sub)topper worden. Maar zoals ik zeg, wie kan voorspellen waar die jongens staan over enkele jaren? Toen Drogba de leeftijd van Lukaku had, speelde hij nog in de amateurreeksen, om maar te zeggen ...
Dus, Belgie wereldkampioen in 2014? Absoluut voorbarig en hoewel poppel en voiceover het anders willen doen geloven, denkt ook geen enkele Belg in de straat hier maar aan. Een kwalificatie voor een groot tornooi, dat is wat men hier echt weer wil. Dat Hazard en Lukaku over meer spreken, pleit enkel maar voor hun ambitie en lef.
pi_97976237
quote:

[..]

Ja PL kijk ik regelmatig, hij is een hele goede voorstopper, bal afpakken en direct afgeven, maar veel meer zit er niet in op topniveau. Wel knap dat hij zich handhaaft bij City net als de Jong trouwens maar beiden zijn goed in wat ze moeten doen, ze kennen hun beperkingen.

Niet mee akkoord, Kompany werd net bekend om zijn voetballend vermogen en techniek. Het pure verdedigen leerde hij eigenlijk pas echt in Engeland, want vroeger blonk hij vooral uit in nonchalance als verdediger. Dat heeft hij er nu uit gehaald. Daardoor voetbalt hij nu inderdaad veel zakelijker, maar hij kan echt wel veel meer dan de gemiddelde CV.
pi_97976305
quote:

[..]

kan die gozer écht niet geband worden (zoals op elk ander forum al gebeurd is) ?? Het enige wat jij hier doet, is uit je nek kletsen, ook maar een klein beetje een serieuze discussie met jou kan niet, zelfs met voiceover lukt dat nog beter dan met jou, zielig ventje.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:22:07 #212
311468 Van_Poppel
pi_97976503
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:17 schreef BramKVO het volgende:

[..]

kan die gozer écht niet geband worden (zoals op elk ander forum al gebeurd is) ?? Het enige wat jij hier doet, is uit je nek kletsen, ook maar een klein beetje een serieuze discussie met jou kan niet, zelfs met voiceover lukt dat nog beter dan met jou, zielig ventje.
Ga de Ramblas op en vraag een willekeurige Spanjaard wat ie van Kompany vindt. Die zal met een typische Manuel-uit-Fawlty-Towers-hoofd "Que?" roepen. Behoorlijk verdediger, maar de gemiddelde voetballiefhebber heeft er nog nooit van gehoord.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:24:39 #213
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97976612
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef BramKVO het volgende:
Met alle respect beregd, maar zijn dan alle spelers van het NL elftal wereldklasse?
toch bijna alle
quote:
Dus, Belgie wereldkampioen in 2014? Absoluut voorbarig en hoewel poppel en voiceover het anders willen doen geloven, denkt ook geen enkele Belg in de straat hier maar aan. Een kwalificatie voor een groot tornooi, dat is wat men hier echt weer wil. Dat Hazard en Lukaku over meer spreken, pleit enkel maar voor hun ambitie en lef.
allemaal goed en wel, maar het wordt wel eens tijd dat het er uit zal komen.
na de os 2008 moest het maar es gebeuren, maar 2010 bleek compleet onhaalbaar. Nu dreigt het opnieuw op een fiasco uit te draaien voor 2012 en beginnen ze al over 2014. Het mag wel eens tijd worden dat die beloftevolle generatie ook begint te presteren. Ik zou niet weten waarom het beter zou gaan over twee jaar dan nu, net nu zijn veel van de spelers top in hun eigen club, maar bij de rode duivels loopt het niet.

En van al dat gezeik dat ze zoveel talent hebben, gaan ze echt niet beter spelen, hoor. Da's krantenpraat, eerst op het veld maar eens bewijzen.

Straks is heel deze generatie op pensioen en hebben ze niets gepresteerd. Beeetje zoals portugals gouden generatie.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:26:26 #214
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97976702
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef BramKVO het volgende:
Met alle respect beregd, maar zijn dan alle spelers van het NL elftal wereldklasse? Mijn inziens niet hoor.
Nagenoeg alle Nederlanders beamen dat.

Maar Nederland heeft een team van wereldklasse bestaande uit 23 spelers die moeiteloos kunnen invallen zonder dat het (positie)spel merkbaar wijzigt. De rode duivels mogen nog niet eens het woord team gebruiken.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:26:28 #215
311468 Van_Poppel
pi_97976706
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef Beregd het volgende:

[..]

allemaal goed en wel, maar het wordt wel eens tijd dat het er uit zal komen.
na de os 2008 moest het maar es gebeuren, maar 2010 bleek compleet onhaalbaar. Nu dreigt het opnieuw op een fiasco uit te draaien voor 2012 en beginnen ze al over 2014. Het mag wel eens tijd worden dat die beloftevolle generatie ook begint te presteren. Ik zou niet weten waarom het beter zou gaan over twee jaar dan nu, net nu zijn veel van de spelers top in hun eigen club, maar bij de rode duivels loopt het niet.

En van al dat gezeik dat ze zoveel talent hebben, gaan ze echt niet beter spelen, hoor. Da's krantenpraat, eerst op het veld maar eens bewijzen.

Straks is heel deze generatie op pensioen en hebben ze niets gepresteerd. Beeetje zoals portugals gouden generatie.
Er zijn blijkbaar dus ook nog realistische Belgen :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:26:38 #216
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97976716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ga de Ramblas op en vraag een willekeurige Spanjaard wat ie van Kompany vindt. Die zal met een typische Manuel-uit-Fawlty-Towers-hoofd "Que?" roepen. Behoorlijk verdediger, maar de gemiddelde voetballiefhebber heeft er nog nooit van gehoord.
dus omdat spanjaarden hem niet kennen, zou het geen goede voetballer zijn :?

wat een bizar argument.
pi_97976721
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

En Matthijsen, Stekelenburg of Van der Wiel zullen ze wél kennen dan ? Zegt iemand kennen dan iets over zijn kwaliteiten? Als ze hem nu niet kennen, volgen ze het voetbal sowieso al niet echt van dichtbij, en sowieso zullen ze hem zeker en vast snel leren kennen dan.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:27:55 #218
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97976770
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef voice-over het volgende:

[..]

Nagenoeg alle Nederlanders beamen dat.
QED :P
pi_97976779
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef Beregd het volgende:

[..]

toch bijna alle

[..]

Het mag wel eens tijd worden dat die beloftevolle generatie ook begint te presteren. Ik zou niet weten waarom het beter zou gaan over twee jaar dan nu, net nu zijn veel van de spelers top in hun eigen club, maar bij de rode duivels loopt het niet.

Kijk eens naar de leeftijden. Belgie is op dit moment het jongste landenelftal van Europa. Beetje voorbarig om die jongens af te schrijven, niet? Lukaku, De Bruyne en Hazard zijn zelfs nog tieners ...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:28:59 #220
311468 Van_Poppel
pi_97976811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef BramKVO het volgende:

[..]

En Matthijsen, Stekelenburg of Van der Wiel zullen ze wél kennen dan ? Zegt iemand kennen dan iets over zijn kwaliteiten? Als ze hem nu niet kennen, volgen ze het voetbal sowieso al niet echt van dichtbij, en sowieso zullen ze hem zeker en vast snel leren kennen dan.
Die kennen ze ook niet, maar doe nu aub niet alsof Kompany Mr Bigstar is. Dan zal hij eerst iets in de CL of op EK's en EK's moeten laten zien.
pi_97976867
Wanneer zijn spelers op hun top ? Gemiddeld als ze rond de 27 jaar zijn. Hoe oud zijn Robben, VDV, Sneijder en Van persie? 27 of 28.

Kompany is, op Simons na, de oudste Belgische speler met 25 jaar. De meesten zijn nog jonger dan 23. Dus niemand kan zeggen wat de toekomst zal brengen, maar die jongens afschrijven lijkt me alvast wel héél erg voorbarig.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:30:41 #222
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97976872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Kijk eens naar de leeftijden. Belgie is op dit moment het jongste landenelftal van Europa. Beetje voorbarig om die jongens af te schrijven, niet? Lukaku, De Bruyne en Hazard zijn zelfs nog tieners ...
Net zoals Gilles debilde indertijd of josip weber :P

nu beloftevol zijn is lang geen garantie
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:31:51 #223
311468 Van_Poppel
pi_97976911
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Ze zijn al 5 jaar zo getalenteerd en toch zijn ze in de kwalificatie voor grote toernooien vaak kansloos. Worden ze niets iets groter gemaakt dan dat ze daadwerkelijk zijn?

Sneijder, Vd Vaart, Van persie, Robben konden zich op hun 20e wel kwalificeren voor grote toernooien.
pi_97976927
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef Beregd het volgende:

[..]

Net zoals Gilles debilde indertijd of josip weber :P

nu beloftevol zijn is lang geen garantie
Dat zeg ik toch ook? Niemand weet wat de toekomst brengt. Maar zoals ik het misschien (te) positief bekijk, zie jij het van de andere kant (te) negatief. Het is nog altijd beter om talenten te hebben dan om helemaal niemand te hebben die als talent wordt aanzien, toch? Dus zoals ik zeg, die jongens afschrijven is wel heel erg voorbarig.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:33:35 #225
311468 Van_Poppel
pi_97976987
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef BramKVO het volgende:
Wanneer zijn spelers op hun top ? Gemiddeld als ze rond de 27 jaar zijn. Hoe oud zijn Robben, VDV, Sneijder en Van persie? 27 of 28.

Kompany is, op Simons na, de oudste Belgische speler met 25 jaar. De meesten zijn nog jonger dan 23. Dus niemand kan zeggen wat de toekomst zal brengen, maar die jongens afschrijven lijkt me alvast wel héél erg voorbarig.
Deze spelers plaatsten zich op hun 20e wel voor een eindronde. Ze haalden zelfs de halve finale van het EK. Dat "ze zijn nog zo jong"-argument mag zo onderhand wel 's opgeborgen worden.
pi_97976994
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:31 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ze zijn al 5 jaar zo getalenteerd en toch zijn ze in de kwalificatie voor grote toernooien vaak kansloos. Worden ze niets iets groter gemaakt dan dat ze daadwerkelijk zijn?

Sneijder, Vd Vaart, Van persie, Robben konden zich op hun 20e wel kwalificeren voor grote toernooien.
Dat is omdat Sneijder en co begeleid werden door oudere spelers die er al stonde, terwijl in Belgie het volledige elftal jong is en in opbouw. Er zijn geen oudere spelers om op terug te vallen. Je kan niet verwachten van een voltallige jonge ploeg dat ze meteen de kar trekken.
Trouwens, vijf jaar? Toen was er van meer van de helft van deze jongens nog geen sprake.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:34:46 #227
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97977047
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Niemand weet wat de toekomst brengt. Maar zoals ik het misschien (te) positief bekijk, zie jij het van de andere kant (te) negatief. Het is nog altijd beter om talenten te hebben dan om helemaal niemand te hebben die als talent wordt aanzien, toch? Dus zoals ik zeg, die jongens afschrijven is wel heel erg voorbarig.
Ik schrijf ze toch helemaal niet af :?

Ik zeg net dat ze normaal wel goed genoeg zijn. Daarom dat ze nu best zouden beginnen met presteren, in plaats van altijd alles vooruit te schuiven.
pi_97977136
Dus zoals ik al zei, de toekomst zal het uitwijzen, niemand heeft een glazen bol. maar het is beter om talenten te hebben, dan spelers waar niemand iets in ziet. Of het talent er effectief uitkomt, zullen we moeten afwachten.
Maar als je de Belgische selectie bekijkt van op het WK 2002, dan hadden die jongens wellicht nog niet d ehelft vh talent van deze lichting. Maar toen zaten er echte ervaren mannen zoals Wilmots en Verheyen, die de kar trokken.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:37:43 #229
311468 Van_Poppel
pi_97977163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Dat is omdat Sneijder en co begeleid werden door oudere spelers die er al stonde, terwijl in Belgie het volledige elftal jong is en in opbouw. Er zijn geen oudere spelers om op terug te vallen. Je kan niet verwachten van een voltallige jonge ploeg dat ze meteen de kar trekken.
Trouwens, vijf jaar? Toen was er van meer van de helft van deze jongens nog geen sprake.
Kompany, Simons en Van Buyten hebben genoeg ervaring. Die zouden toch de kar moeten trekken. Dan hoeven ze niet gelijk Duitsland van de te spelen, maar thuis van Oostenrijk, Turkije en Finland winnen is toch wel het minste. Daarom is het ook ontzettend hautain om nu al te roepen dat ze het WK gaan winnen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:40:53 #230
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97977276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Kompany, Simons en Van Buyten hebben genoeg ervaring. Die zouden toch de kar moeten trekken. Dan hoeven ze niet gelijk Duitsland van de te spelen, maar thuis van Oostenrijk, Turkije en Finland winnen is toch wel het minste. Daarom is het ook ontzettend hautain om nu al te roepen dat ze het WK gaan winnen.
Wie zegt dat eigenlijk dat ze het WK gaan winnen? bron? ik heb het namelijk nog niet gehoord hier...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:42:14 #231
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97977339
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef BramKVO het volgende:
Dus zoals ik al zei, de toekomst zal het uitwijzen, niemand heeft een glazen bol. maar het is beter om talenten te hebben, dan spelers waar niemand iets in ziet. Of het talent er effectief uitkomt, zullen we moeten afwachten.
Maar als je de Belgische selectie bekijkt van op het WK 2002, dan hadden die jongens wellicht nog niet d ehelft vh talent van deze lichting. Maar toen zaten er echte ervaren mannen zoals Wilmots en Verheyen, die de kar trokken.
Je kunt dit ook opvangen met een goed coach...
En niet zo een die er plezier in vindt zijn grootste talenten te kleineren.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:42:55 #232
311468 Van_Poppel
pi_97977356
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef BramKVO het volgende:

[..]
Toen was men er wel heel erg van overtuigd dat hun spelers "oh zo getalenteerd" zijn.

Dit artikel is tekenend. Vooral de datum van publicatie is grappig.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=O81DTK6O
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:43:47 #233
311468 Van_Poppel
pi_97977386
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef Beregd het volgende:

[..]

Wie zegt dat eigenlijk dat ze het WK gaan winnen? bron? ik heb het namelijk nog niet gehoord hier...
http://www.voetbalkrant.c(...)eker-winnen#comments
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:47:01 #234
268409 voice-over
pi_97977483
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toen was men er wel heel erg van overtuigd dat hun spelers "oh zo getalenteerd" zijn.

Vier jaar geleden al brulden de Belgen al dat zij zo geweldig waren .... en wat heeft het ze gebracht?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:47:38 #235
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97977505
quote:
naja, over zoepen dat ze de wereldbeker gaan winnen moeten we van Nederland iig niets leren :P

Maar Lukaku is idd wel de laatste die dit moet staan roepen :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:49:20 #236
311468 Van_Poppel
pi_97977567
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Beregd het volgende:

[..]

naja, over zoepen dat ze de wereldbeker gaan winnen moeten we van Nederland iig niets leren :P

Maar Lukaku is idd wel de laatste die dit moet staan roepen :D
Dit is gewoon een hele domme uitspraak. Stel België haalt het WK en ze worden in de 1/8 finale door Portugal uitgeschakeld, dan zal iedereen dat als een geweldige ontgoocheling zien, terwijl het gewoon een prachtprestatie is.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:51:01 #237
311468 Van_Poppel
pi_97977628
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef voice-over het volgende:

[..]

Vier jaar geleden al brulden de Belgen al dat zij zo geweldig waren .... en wat heeft het ze gebracht?
Toen waren Dembele, De Roover, Mirallas, Pocognoli en Vandenborre blijkbaar de toekomstige wereldtoppers. :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:57:15 #238
268409 voice-over
pi_97977874
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toen waren Dembele, De Roover, Mirallas, Pocognoli en Vandenborre blijkbaar de toekomstige wereldtoppers. :D
Teken aan de wand. De Belgen doen er goed aan niet zoveel praatjes te hebben maar eens wat te laten zien op de mat want in de afgelopen 4 jaar was dat bar weinig (goh gewonnen van Oostenrijk)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:02:13 #239
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97978031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef voice-over het volgende:

[..]

Teken aan de wand. De Belgen doen er goed aan niet zoveel praatjes te hebben maar eens wat te laten zien op de mat want in de afgelopen 4 jaar was dat bar weinig (goh gewonnen van Oostenrijk)
dit!
pi_97978544
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef Beregd het volgende:

[..]

Hazard en Lukaku willen het WK winnen, maar dat bestempelen sommigen alsof de hele bevolking zegt dat wij wel even wereldkampioen gaan worden. Zoals ik dus al zei, het enige wat de Belgische bevolking op dit moment wil, is kwalificatie voor een groot tornooi. De rest zien we dan wel :)
pi_97978593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

En wie zegt deze zaken? De Visser, nota bene een Nederlander ... Daar roept toch geen enkele Belg hoe fantastisch we wel zijn? Het is een Nederlandse scout die dat alles zegt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:21:51 #242
268409 voice-over
pi_97978690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef BramKVO het volgende:

[..]

En wie zegt deze zaken? De Visser, nota bene een Nederlander ... Daar roept toch geen enkele Belg hoe fantastisch we wel zijn? Het is een Nederlandse scout die dat alles zegt.
Maar de Belgische media nam het allemaal zeer serieus op en verviel in borstklopperij.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:24:31 #243
268409 voice-over
pi_97978765
quote:
'Oranje groepshoofd op EK 2012'

AD
10-6-2011

Indien het Nederlands elftal er in slaagt zich te kwalificeren voor het EK van 2012 in Polen en Oekraïne, zal het hoogstwaarschijnlijk als groepshoofd aan de poulefase beginnen. De loting voor de Europese titelstrijd vindt plaats op 2 december van dit jaar. Gastlanden Polen en Oekraïne, alsmede titelverdediger Spanje (als het land zich weet te plaatsen) zijn hiervan sowieso al verzekerd. Het vierde en laatste groepshoofd wordt bepaald aan de hand van de coëfficiëntenlijst voor nationale teams, die de UEFA in 2007 in het leven heeft geroepen. Achter lijstaanvoerder Spanje staat Nederland daarop tweede.

Met 42.013 punten blijft Oranje de achtervolgers Duitsland (40.449), Italië (34.697) en Engeland (33.383) voor. De lijst komt tot stand op basis van het gemiddelde van drie elementen: de kwalificatiecyclus richting het EK van 2008 en de eindronde van dat jaar, de voorrondeduels in de aanloop naar het WK van 2010 en het hoofdtoernooi in Zuid-Afrika, en de resultaten in de huidige EK-voorronde. (Redactie/ANP)
Hebben de Belgen al een hotelaccomodatie gereserveerd voor Euro 2012? Als de a.s wereldkampioen van 2014 zou ik geen genoegen nemen met minder dan het allerbeste..
pi_97979357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Het is overigens wel een mooi voorbeeld van hoe het kan lopen. Dembele werd door hem gezien als hét talent en ik vond het ook altijd een speler met veel potentie. Ik ben echter bang dat het wel eens een gevalletje Babel kan worden.
pi_97979954
We zullen zien hoe het loopt met Dembele. Bij Fulham doet hij het meer dan aardig, eens zien of hij een stap vooruit kan zetten naar een betere club. Zijn grootste probleem is imo dat je niet echt weet wat zijn beste positie nou is. Als aanvaller scoort hij te weinig, als nr 10 loopt hij vaak verloren. Imo rendeert hij het best als flankaanvaller.
Nu, zelfs al blijft hij op het niveau van Fulham, dat is nog altijd vrij aardig natuurlijk en ruim voldoende om toch een rol te kunnen spelen in een nationale ploeg van een degelijk niveau.
pi_97980624
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef BramKVO het volgende:
We zullen zien hoe het loopt met Dembele. Bij Fulham doet hij het meer dan aardig, eens zien of hij een stap vooruit kan zetten naar een betere club. Zijn grootste probleem is imo dat je niet echt weet wat zijn beste positie nou is. Als aanvaller scoort hij te weinig, als nr 10 loopt hij vaak verloren. Imo rendeert hij het best als flankaanvaller.
Nu, zelfs al blijft hij op het niveau van Fulham, dat is nog altijd vrij aardig natuurlijk en ruim voldoende om toch een rol te kunnen spelen in een nationale ploeg van een degelijk niveau.
Klopt, maar we hebben het over de vraag of dit team echt uit kan groeien tot een team dat serieus mee gaat doen om kampioenschappen. Dat red je niet met degelijk spelersmateriaal op het niveau Fulham. Dan heb je échte toppers nodig die het verschil maken. De vraag is waar de spelers die nog iets jonger zijn over een paar jaar zullen staan. Zo ging Robben op z'n 20e naar Chelsea, Sneijder op z'n 23e naar Real en v. Persie op z'n 21e naar Arsenal. Dembele is inmiddels alweer bijna 24.
De vraag is of de grote talenten over een jaar of 4 aan de top spelen of solide spelers in de middenmoot van de Premier League zullen zijn.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juni 2011 @ 14:32:58 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_97981426
Leuk topic geworden. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:34:41 #248
268409 voice-over
pi_97981482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:

Zonder een wezenlijke inbreng van jouw kant.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juni 2011 @ 14:58:15 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_97982471
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:34 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zonder een wezenlijke inbreng van jouw kant.
De Kaje _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_97983881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:

Dat had niemand zien aankomen, en jij al helemaal niet zeker?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')