abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:54:06 #176
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97953489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef BramKVO het volgende:

[..]

geen groep is net quatch. Je kunt hen misschien nog veel verwijten, maar niet dat ze geen groep vormen en niet voor elkaar door het vuur willen gaan. Als je de matchen tegen Turkije en Oostenrijk bekeek, zag ik net wél inzet en karakter.
En dat zie je ook aan de reacties vh publiek. Ondanks dat de resultaten nog niet helemaal volgen, heeft het publiek zich wél weer vereenzelfigd met de Rode Duivels en dat is jaaaaren anders geweest.
inzet en karakter, ja, maar een ploeg stond er niet op het veld.
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:56:08 #177
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97953580
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef voice-over het volgende:

[..]

Hazard die op tilt slaat na een wissel
Lukaku die aan zichzelf twijfelt
Witsel die benen bewust breekt van tegenstanders
Etc.
lukaku is het enige goede voorbeeld

witsel, dat is 2j geleden en hazard is mentaal sterk genoeg, maar leekens doet heel hard zijn best om hem tegen te werken, dan krijg je dit als gevolg.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 juni 2011 @ 21:00:58 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_97953836
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef voice-over het volgende:

[..]

Houd je zelf maar voor de gek.
Jouw reacties zijn over de top.

Jammer dat je hier post.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:05:00 #179
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97954047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jouw reacties zijn over de top.

Jammer dat je hier post.

It's a free country ....
  Trouwste user 2022 donderdag 9 juni 2011 @ 21:08:43 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_97954246
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef voice-over het volgende:

[..]

It's a free country ....
Ik ga nu bijna denken dat België tweetalig is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:45:13 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97963780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef BramKVO het volgende:

[..]

geen groep is net quatch. Je kunt hen misschien nog veel verwijten, maar niet dat ze geen groep vormen en niet voor elkaar door het vuur willen gaan. Als je de matchen tegen Turkije en Oostenrijk bekeek, zag ik net wél inzet en karakter.
En dat zie je ook aan de reacties vh publiek. Ondanks dat de resultaten nog niet helemaal volgen, heeft het publiek zich wél weer vereenzelfigd met de Rode Duivels en dat is jaaaaren anders geweest.
Ik heb alleen die laatste wedstrijd tegen Turkije gezien, inzet was er wel maar er stond geen team, in de zin dat iedereen z'n taken uitvoert die bij zijn postie hoort, als ik dan die Hazard die niet goed speelde kwaad zie worden en dan demonstratief een hamburger gaan eten zo van ik heb schijt aan alles denk ik toch wel dat er heel hard gewerkt moet worden om er een echt team van te maken.

Verder begreep ik die wissel van Vertonghen voor Vermaelen niet, is altijd zonde om een verdediger voor een verdediger te wisselen lijkt me mits geblesseerd, omdat je dan later in de wedstrijd een mogelijkheid minder hebt om aanvallend te wisselen
pi_97964373
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef Beregd het volgende:

[..]

mentaal niet sterk genoeg lijkt me quatch, want velen scoren wel bij hun eigen ploeg en draaien aan de top mee in hun competitie (nl, eng, fr, rusland). Geen groep ben ik het mee eens. Leekens heeft gewoon wat meer geluk gehad dan zijn voorgangers, en als je de som maakt is het nog steeds heel erg matig.
ze draaien wel mee aan de top maar zijn gewoon 1 van de 11..(ik weet hoe niet je het precies zegt) Als je arsenal noemt, dan denk je eerder aan cesc en vpersie dan aan vermealen.. Dat is het verschil ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:04:20 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97964744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ze draaien wel mee aan de top maar zijn gewoon 1 van de 11..(ik weet hoe niet je het precies zegt) Als je arsenal noemt, dan denk je eerder aan cesc en vpersie dan aan vermealen.. Dat is het verschil ;)
Je bedoelt bepalend en inderdaad voorzover ze al bij een topploeg spelen zijn ze niet de bepalende spelers
pi_97964874
als belgie nou zo'n speler had, dan kon je een team om die speler heen bouwen.. Zoals hazard de ruimte en vaak de bal geven, geef hem een vrije rol en je speelt zkr beter..
pi_97965296
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Verder begreep ik die wissel van Vertonghen voor Vermaelen niet, is altijd zonde om een verdediger voor een verdediger te wisselen lijkt me mits geblesseerd, omdat je dan later in de wedstrijd een mogelijkheid minder hebt om aanvallend te wisselen
begreep ik ook geen jota van, is inderdaad een wissel weggegooid. En hij moest er natuurlijk een kwartier voor tijd een extra aanvaller ingesmeten hebben, ipv te wachten tot twee minuten voor het einde. Maar ja, dat heb je wel met Leekens, soms schrik om te verliezen.
pi_97965351
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

je denkt sowieso altijd eerder aan aanvallers of creatieve spelers dan aan verdedigers hé. Maar Vermaelen was toch vorig seizoen een rots in de branding bij Arsenal, net zoals Kompany dat afgelopen seizoen was. Ik zag behoorlijk wat matchen van City en ik meen toch te mogen zeggen dat Kompany tot de betere CV's in Europa behoorde afgelopen seizoen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:21:04 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97965457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:18 schreef BramKVO het volgende:

[..]

je denkt sowieso altijd eerder aan aanvallers of creatieve spelers dan aan verdedigers hé. Maar Vermaelen was toch vorig seizoen een rots in de branding bij Arsenal, net zoals Kompany dat afgelopen seizoen was. Ik zag behoorlijk wat matchen van City en ik meen toch te mogen zeggen dat Kompany tot de betere CV's in Europa behoorde afgelopen seizoen.
Achterin zit het verdedigend ook wel goed, het gaat meer om middenveld en voorhoede
pi_97965880
Ik denk dat de voorhoede (op termijn) ook wel in orde komt met spelers als Hazard, Lukaku, De Bruyne en Dembele. Of het wereldtop wordt, durf ik niet beweren, want ook ik heb nog wat twijfels omtrent bvb Lukaku. Maar een meer dan degelijke aanval moet het zeker kunnen worden.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:40:26 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97966212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:31 schreef BramKVO het volgende:
Ik denk dat de voorhoede (op termijn) ook wel in orde komt met spelers als Hazard, Lukaku, De Bruyne en Dembele. Of het wereldtop wordt, durf ik niet beweren, want ook ik heb nog wat twijfels omtrent bvb Lukaku. Maar een meer dan degelijke aanval moet het zeker kunnen worden.
Chelsea maakt werk van Belgen De Bruyne en Lukaku
09/06/2011 09:54

Chelsea sloot het afgelopen seizoen af zonder prijzen en ontdeed zich van coach Carlo Ancelotti. De Londenaren willen met een sterk verjongde ploeg een nieuwe poging doen weer de beste van de Engelse competitie te worden. Momenteel richten de Londenaren hun pijlen op de Belgische talenten Kevin De Bruyne (19) en Romelu Lukaku (18, foto).

Zaterdag vindt een ontmoeting plaats tussen de club, beide spelers en hun vertegenwoordigers. Lukaku is ondanks zijn leeftijd al drie jaar de spits van Anderlecht. Bij Chelsea, waar hij al langer mee flirt, moet hij de opvolger van Didier Drogba worden. De international heeft een vergelijkbaar postuur als de sterke Ivoriaan en ook zijn stijl van voetballen vertoont raakvlakken met hem.

Chelsea zal rond de 22,5 miljoen euro moeten betalen aan Anderlecht om Lukaku aan zich te binden. De Bruyne werd afgelopen seizoen kampioen met RC Genk en wekte met zijn spel eveneens de interesse van de Engelse grootmacht. De linkerflankspeler, die ook centraal uitstekend uit de voeten kan, is volgens de Londenaren nog niet volledig rijp voor het eerste team van Chelsea.

Daarom wil de club hem aantrekken en direct verhuren. Vitesse, waar Chelsea hem graag een seizoen aan het werk zou zien, ziet De Bruyne als een stap terug. Nu is Anderlecht in beeld het rossige talent een jaar te lenen. Het is vooralsnog onbekend of De Bruyne wel oren heeft naar die club. Zeker omdat hij met zijn huidige club RC Genk Champions League kan spelen, mocht de voorronde overleefd worden.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)Bruyne-en-Lukaku.htm
  vrijdag 10 juni 2011 @ 06:15:02 #190
268409 voice-over
pi_97969141
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Achterin zit het verdedigend ook wel goed ...
Oneens. De Belgen ontberen deftige backs. Daarnaast ook nog een deftige spelverdeler en een deftige klassespits. Geen onbelangrijke posities voor een land dat zich naar eigen zeggen in 2014 tot wereldkampioen gaat kronen. Daarnaast is hun bank van een ongelofelijk lage kwaliteit. Met een Ciman, Dupont, Vandamme of Ogunjimi ga je echt geen potten breken als de sterkhouders om wat voor reden dan ook uitvallen. Zelfs landen als Denemarken en Slowenië blijken dan een maatje te groot te zijn.

Kortom, de Belgen strooien elkaar zand in de ogen wat betreft deze 'talentvolle lichting'. Ik vrees dus met grote vreze dat de Belgen genadeloos worden teleurgesteld in deze mentaal zwakke ploeg. Laat Hazard nou maar gewoon zijn hamburgertje eten na zijn zoveelste teleurstellende optreden, het maakt toch niks uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door voice-over op 10-06-2011 08:42:38 ]
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:03:59 #191
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97969254
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je bedoelt bepalend en inderdaad voorzover ze al bij een topploeg spelen zijn ze niet de bepalende spelers
hazard beste speler van frankrijk, komany is ook verkozen tot beste speler van man city, felaini is ook (mits niet geblesseerd) een erg bepalende speler, en vertonghen werd (maar jullie zulln het beter weten) op zijn positie toch ook erg geprezen in jullie competitie.

en Lombaerts eig ook.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:08:49 #192
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97969271
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 06:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

Oneens. De Belgen ontberen deftige backs. Daarnaast ook nog een deftige spelverdeler en een deftige klassespits. Geen onbelangrijke posities voor een land dat zich naar eigen zeggen in 2014 tot wereldkampioen gaat kronen. Daarnaast is hun bank van een ongelofelijk lage kwaliteit. Met een Ciman, Dupont, Vandamme of Ogunjimi ga je echt geen potten breken als de sterkhouders om wat voor reden dan ook uitvallen. Zelfs landen als Denemarken en Slowenië blijken dan een maatje te groot te zijn.

Kortom, de Belgen strooien elkaar zand in de ogen wat betreft deze 'talentvolle lichting'. Ik vrees dus met grote vreze dat de Belgen genadeloos worden teleurgesteld in deze mentaal zwakke ploeg. Laat Hazard nou maar gewoon zijn hamburgertje eten na zijn zoveelste teleurstellende optreden, het maakt toch niks uit.
geen deftige backs :?

ze hebben kompany, lombaerts, vermaelen, vertonghen, simons, aldrweireld, ...

Normaalgezien moet je dan niet echt ongerust maken. Probleem is dat leekens voortdurend van buyten wil opstellen.

Ze ontbreken wel echte vleugelbacks.

En denemarken en slovenië moeten het echt wel met een slechtre bank doen hoor. Normaalgezien moet er van deze ploeg zeker iets te maken zijn, maar zoals al gezegd, ze spelen belabberd maar vinden zichzelf wel een topteam.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:33:32 #193
268409 voice-over
pi_97969375
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 07:08 schreef Beregd het volgende:

Ze ontbreken wel echte vleugelbacks.
Een back is een vleugelverdediger.

[ Bericht 5% gewijzigd door voice-over op 10-06-2011 08:42:26 ]
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:25:12 #194
268409 voice-over
pi_97969771
Oranje miste in de oefentrip naar Zuid-Amerika (Brazilie en Uruquay) 4 spelers van wereldklasse: Stekelenburg, Van Bommel, Sneijder en Van der Vaart. Ze bleven prima stand houden tegen de 5-voudige wereldkampioen en de no. 4 van het laatste WK. Twee x een overwinning had er ingezeten.

Vraag: welk team kunnen de rode duivels op de mat zetten als Kompany, Vermaelen, Lukaku en Hazard - spelers (nog) niet van wereldklasse - ontbreken? Antwoord: een gemankeerd elftal.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:21:26 #195
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97970690
vgl met nederland gaat niet op, dan doen we steeds onder.

Vervangers van kompany zijn er genoeg, net zo vermaelen (zie hoger).

Hazard was meestal al invaller voor dembele

De spits is een probleem, en Lukaku is op dit moment zeker niet zo super. Maar we zijn bezig tchité aan het naturaliseren :P

En ook: je hoeft geen volledig team van wereldklasse te hebben. Naast Nederland en nog wat andere, zijn er niet zoveel die dat hebben. Vgl met Nederland gaat niet op, dan liggen we dik onder. Maar qua potentie moeten we zeker boven oostenrijk en turkije staan. We hebben een pak meer internationale basisspelers dan 10 jaar geleden, maar toen waren we er wel altijd bij...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:29:55 #196
268409 voice-over
pi_97970885
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:21 schreef Beregd het volgende:

Maar qua potentie moeten we zeker boven oostenrijk en turkije staan.
Qua potentie wel maar wanneer komt het er eens uit? Voorlopig winnen jullie nog geen 3x op rij, zelfs niet tegen operette-teams uit Oost-Europa ... maar wel maar roepen dat jullie wereldkampioen in 2014 worden. :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:31:14 #197
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97970917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef voice-over het volgende:

[..]

Qua potentie wel maar wanneer komt het er eens uit? Voorlopig winnen jullie nog geen 3x op rij, zelfs niet tegen operette-teams uit Oost-Europa ... maar wel maar roepen dat jullie wereldkampioen in 2014 worden. :')
idd, wat ik zei, te rap tevreden en een kutcoach

die :') is terecht
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:55:37 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97971573
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 07:03 schreef Beregd het volgende:

[..]

hazard beste speler van frankrijk, komany is ook verkozen tot beste speler van man city, felaini is ook (mits niet geblesseerd) een erg bepalende speler, en vertonghen werd (maar jullie zulln het beter weten) op zijn positie toch ook erg geprezen in jullie competitie.

en Lombaerts eig ook.
Kompany is een goede speler maar niet bepalend in de zin dat hij met een actie zichzelf of een ander vrij kan spelen, niet te vergelijken met bijvoorbeeld Sneijder, vdVaart, vPersie, Robben die op de moeilijkere posities bepalend zijn.

Hazard zou het kunnen worden dat wel
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:04:33 #199
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97973699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kompany is een goede speler maar niet bepalend in de zin dat hij met een actie zichzelf of een ander vrij kan spelen, niet te vergelijken met bijvoorbeeld Sneijder, vdVaart, vPersie, Robben die op de moeilijkere posities bepalend zijn.

Hazard zou het kunnen worden dat wel
Kompany al eens bezig gezien in de Engelse competitie?

is niet voor niets dat hij tot beste van zijn ploeg werd verkozen, en in de beste ploeg van Engelse competitie belandde.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:15:49 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97974116
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:04 schreef Beregd het volgende:

[..]

Kompany al eens bezig gezien in de Engelse competitie?

is niet voor niets dat hij tot beste van zijn ploeg werd verkozen, en in de beste ploeg van Engelse competitie belandde.
Ja PL kijk ik regelmatig, hij is een hele goede voorstopper, bal afpakken en direct afgeven, maar veel meer zit er niet in op topniveau. Wel knap dat hij zich handhaaft bij City net als de Jong trouwens maar beiden zijn goed in wat ze moeten doen, ze kennen hun beperkingen.

Dat hij dan als beste verkozen wordt (door wie trouwens) zegt mij niet zoveel, zeker als je nog man als Tevez in je ploeg hebt.

En City is goed op weg maar nog niet de beste ploeg van Engeland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')