Het is een gegeven dat ons rechtse kabinet het in stand houd. Dus daar heeft remknof wel een punt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Schuif het maar weer af op andere regeringen. Belasting heffen is toch echt een links trekje. In de VS betaal je geen BPM en ligt de VAT (BTW) een stuk lager dan hier.
Deze avond heb je zojuist uiteengezet dat je een groot voorstander van cultuursubsidies bent, zodat het schouwburg ergens in een dorp in Zeeland ook kan blijven bestaan. Welnu, waar denk jij dat die cultuursubsidies vandaan komen? Van de spaarpot van robin007bond?
Maar waarom moet robin007 dan BPM en gezellig 19% BTWO neertellen? Jij kan het toch betalen, gezien je een groot sociaal-democraat ben?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, van mijn inkomstenbelasting. En dat gedeelte dat ik niet terugclaim.
Dat is waar. Maar we moeten de staatsfinancieren op orde brengen, gezien we meer uitgeven (grootschalig aanbod van uitkeringen bijvoorbeeld) dan er binnenkomt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is een gegeven dat ons rechtse kabinet het in stand houd. Dus daar heeft remknof wel een punt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar waarom moet robin007 dan BPM en gezellig 19% BTWO neertellen? Jij kan het toch betalen, gezien je een groot sociaal-democraat ben?
Oja, en dat Kwartje van Kok komt van Wim Kok, de PvdA'er.
En dat kwartje van Kok was sowieso onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben de voorgaande regeringen bekokstooft. En de invloed daarin was meer van het CDA en de VVD dan van de PvdA.
Hoezo? De heffing in de vorm van accijns bedraagt ongeveer 1 euro (!) en dit is één vd hoogste ter wereld!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
En dat kwartje van Kok was sowieso onvermijdelijk.
True, redenen ervoor zijn dan ook terecht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar we moeten de staatsfinancieren op orde brengen, gezien we meer uitgeven (grootschalig aanbod van uitkeringen bijvoorbeeld) dan er binnenkomt.
Ik vind het ook wel zuur, je ziet je mooie centjes zo van je afgepakt wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar waarom moet robin007 dan BPM en gezellig 19% BTWO neertellen? Jij kan het toch betalen, gezien je een groot sociaal-democraat ben?
Oja, en dat Kwartje van Kok komt van Wim Kok, de PvdA'er.
En waarom is de benzine in Duitsland dan nauwelijks goedkoper dan hier?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo? De heffing in de vorm van accijns bedraagt ongeveer 1 euro (!) en dit is één vd hoogste ter wereld!
Ja. Juist jongeren moeten ze niet zo hard aanpakken, omdat men moeilijker aan geld kan komen. Laat die oude sociaal-democratische knorren als Remlof die cultuursubsidies van hem maar ophoesten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zuur, je ziet je mooie centjes zo van je afgepakt worden
Je bent trouwens wel handig de vraag van zienswijze aan het ontwijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom is de benzine in Duitsland dan nauwelijks goedkoper dan hier?
Wat was de vraag van Zw dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent trouwens wel handig de vraag van zienswijze aan het ontwijken.
Vandaar dat ik je help herinneren.
Dat kan ik je niet 1,2,3 vertellen. Maar ik weet dat het in de VS een stuk goedkoper is. Tanken en rijden maar!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom is de benzine in Duitsland dan nauwelijks goedkoper dan hier?
Oke, maar hoe leg jij robin007 uit dat hij bijna 2x zoveel geld kwijt is aan een auto omdat hij én 19% BTW moet dokken én BPM moet neertellen? En dat allemaal voor jouw cultuursubsidies?quote:
quote:
Go...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest in de VS. Maar ze gaan daar binnenkort keihard op hun bek vallen als de olie niet meer in dollars wordt afgerekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet 1,2,3 vertellen. Maar ik weet dat het in de VS een stuk goedkoper is. Tanken en rijden maar!
Als ze zo graag van die dingen in stand willen houden moeten ze daar zelf maar voor dokken. Mijn games (ook een vorm van kunst) heeft geen subsidie nodigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja. Juist jongeren moeten ze niet zo hard aanpakken, omdat men moeilijker aan geld kan komen. Laat die oude sociaal-democratische knorren als Remlof die cultuursubsidies van hem maar ophoesten.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil dat studenten geen btw hoeven te betalen?
Ik wil al die kwartjes best op mijn rekening hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:51 schreef JoaC het volgende:
Straks gaat ZW nog vragen het kwartje terug te geven
Exact. En waarom moet de bijstandsmoeder voor de hobby's van Fred en Mieke betalen die zo nodig een schouwburg willen bezoeken? Over sociaal zijn gesproken..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze zo graag van die dingen in stand willen houden moeten ze daar zelf maar voor dokken. Mijn games (ook een vorm van kunst) heeft geen subsidie nodig
We gaan net zolang door tot we antwoord hebben. Desnoods de hele week.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet.
3-voud heeft overzichtelijk mijn vraag voor jou uiteengezet. Go..
Ik ging naar de bank om te vragen om me in te schrijven bij de KvK. Ik ken namelijk de wegen om dingen uit China te importeren, het ging hierbij om elektronische-sigaretten. Daar zit echt een ziekelijke winstmarge op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:51 schreef Zienswijze het volgende:
Als 15-jarige is het juist moeilijk aan geld te komen. Tot je 18e verdien je echt niet meer dan 8 uur per uur. Oftewel, je moet vele uren maken om een auto te kunnen bekostigen. Jij laat hem daarbij dus bijna 2x zoveel uren werken omdat men zonodig BPM en 19% wilt laten betalen. Juist jongeren komen moeilijk aan geld: over sociaal zijn gesproken
Ja boe, de olie wordt echt niet van de een op de andere dag in een andere valuta afgerekend. En China is er nog niet aan toe, omdat ze geen vrije wisselkoers hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest in de VS. Maar ze gaan daar binnenkort keihard op hun bek vallen als de olie niet meer in dollars wordt afgerekend.
Vanaf welke leeftijd zijn de kindertjes rendabel om voor al die leningen op te draaien? Ik ben ja-renlang schuldenvrij en kom dan dus reuze makkelijk aan leningen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:51 schreef Zienswijze het volgende:
Als 15-jarige is het juist moeilijk aan geld te komen. Tot je 18e verdien je echt niet meer dan 8 uur per uur. Oftewel, je moet vele uren maken om een auto te kunnen bekostigen. Jij laat hem daarbij dus bijna 2x zoveel uren werken omdat men zonodig BPM en 19% wilt laten betalen. Juist jongeren komen moeilijk aan geld: over sociaal zijn gesproken
Ja, dat eerste klopt. Goederen uit China worden in Europa met een dikke winstmarge verkocht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ging naar de bank om te vragen om me in te schrijven bij de KvK. Ik ken namelijk de wegen om dingen uit China te importeren, het ging hierbij om elektronische-sigaretten. Daar zit echt een ziekelijke winstmarge op.
Maar nee hoor dat mocht niet want ik ben handelingsonbekwaam
Ook olie kent zijn "bouwfraude". Maar onze politiek en voornaamst bedrijven zitten er tot hun nek in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja boe, de olie wordt echt niet van de een op de andere dag in een andere valuta afgerekend. En China is er nog niet aan toe, omdat ze geen vrije wisselkoers hebben.
Als sociaaldemocraat vind ik dat elke burger naar draagkracht bij moet dragen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We gaan net zolang door tot we antwoord hebben. Desnoods de hele week.
Consequent is my middle name.
Zeker. En men zal dat niet zo gauw doen. De olielobby is één van de machtigsten ter wereld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook olie kent zijn "bouwfraude". Maar onze politiek en voornaamst bedrijven zitten er tot hun nek in.
De stekker eruit trekken is veel duurder. Moet je ook ballen voor hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |