Zal morgen wel even een foto posten, dan ben je meteen verkocht.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Zal morgen wel even een foto posten, dan ben je meteen verkocht.
Als je zegt "kom" dan komt-ie nooit. Het is net een kat.
Hoiquote:
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Maar niet echt spannend he??
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook..
3-voud vindt vooral zichzelf leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook..
Will doquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey chill en luister naar Living Colour
Kerel, jij meldt je op de meest achterlijke tijden en meestal ook nog eens op schooldagen dat het inmiddels ook echt niet meer geloofwaardig is dat je een vijftienjarige scholier bent. He, maar als jij het zelf wilt geloven, ik lig er niet wakker van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Bleef jij nooit op ofzo? Altijd om 19:00 naar bed natuurlijk
Ik heb veel vrij door examens, jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Kerel, jij meldt je op de meest achterlijke tijden en meestal ook nog eens op schooldagen dat het inmiddels ook echt niet meer geloofwaardig is dat je een vijftienjarige scholier bent. He, maar als jij het zelf wilt geloven, ik lig er niet wakker van.
En gelukkig ben je een HSPer en uiteraard hoogbegaafd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb veel vrij door examens, ja
Iedereen had okselhaar in die tijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Nena is de eerste dame waar ik me op heb afgetrokken. Ondanks okselhaar
Er zijn ook hier hele jonge postersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Ze zijn niet top, en je vrindje ook niet vquote:
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om zo terug te kijken?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Nextquote:
Als je dat kijkt spoor je sowieso niet...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik effe kijken, het staat op maar ik luister niet, ik rewind het wel effe.
Waarom vond je het een mooie uitzending?quote:
Nou Whiskers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je dat kijkt spoor je sowieso niet...
Hou dat maar zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom vond je het een mooie uitzending?
Serieuze vraag want dan ga ik ook echt kijken. Normaal gesproken sla ik ze over.
Jah, ouwe.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Open zijn schijnt toch beter te zijn?
Griekenland discussie en misverstand in ziekenhuis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Serieuze vraag want dan ga ik ook echt kijken. Normaal gesproken sla ik ze over.
Nou EG, het spijt me, maar nee dank jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou Whiskers.
Het programma is 100 x beter. Integere journalisten. Dat kan ik van Pauw niet zeggen.
Ging over Griekenland. Mooie discussie met een journaliste die normaal heel kritisch over Griekenland schrijft maar het nu in deze rol even voor Griekenland opnam. Schreef meen ik ook een stuk in de NRC.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Fijn.quote:
Dat NRC-artikel heb ik gelezen, interessantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ging over Griekenland. Mooie discussie met een journaliste die normaal heel kritisch over Griekenland schrijft maar het nu in deze rol even voor Griekenland opnam. Schreef meen ik ook een stuk in de NRC.
Verder een vrouw die door medisch gekonkel 1 been verloos.
Maurice de hond die Griekenland beleid verder aan steun ziet afbrokkelen.
En Roos Vonk: in iedereen schuilt een kleine Berlusconi
Nog niet. Is het me te warm voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Fijn.
En nu ga je lekker slapen natuurlijk..
Jij wel dan? Ow wacht, jij gelooft in vanalles.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij gelooft niet dat je nog zo jong bent.
Schuimpje.quote:
Je moet het leren waarderen. Maar integere journalisten zijn misschien saai. Maar hou je langer volquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou EG, het spijt me, maar nee dank je
Beetje flauw hoor, ik zou best wel een foto met papiertje willen maken als ik van dat gezeur af ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij gelooft niet dat je nog zo jong bent.
Ik ga wel kijken. Thanks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ging over Griekenland. Mooie discussie met een journaliste die normaal heel kritisch over Griekenland schrijft maar het nu in deze rol even voor Griekenland opnam. Schreef meen ik ook een stuk in de NRC.
Verder een vrouw die door medisch gekonkel 1 been verloos.
Maurice de hond die Griekenland beleid verder aan steun ziet afbrokkelen.
En Roos Vonk: in iedereen schuilt een kleine Berlusconi
Sta erboven joh.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beetje flauw hoor, ik zou best wel een foto met papiertje willen maken als ik van dat gezeur af ben.
Hij is tot nu toe niet 1 keer uit zijn rol gevallen. Dat zou best knap zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ow wacht, jij gelooft in vanalles.
Ja, goed idee. Met daarop mijn naam he!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beetje flauw hoor, ik zou best wel een foto met papiertje willen maken als ik van dat gezeur af ben.
Is ook een beetje flauw.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, complotdenkers heb je overalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is ook een beetje flauw.
Maar jij bent behoorlijk wijs voor iemand van 15![]()
Zie het als een compliment dat mensen dan gaan twijfelen
Trek je eigen het niet aan hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, complotdenkers heb je overal
Jij geeft robin007bond wel erg vaak en veel complimentjes. Ik krijg bij jou zon beeld van die opa uit Family Guy.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is ook een beetje flauw.
Maar jij bent behoorlijk wijs voor iemand van 15![]()
Zie het als een compliment dat mensen dan gaan twijfelen
Ik krijg meer het idee dat hij een soort vaderrol op zich neemt, ik vind het niet ergquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij geeft robin007bond wel erg vaak en veel complimentjes. Ik krijg bij jou zon beeld van die opa uit Family Guy.
Ik ken die opa helaas niet.... Dus ik kan dat verder niet duiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij geeft robin007bond wel erg vaak en veel complimentjes. Ik krijg bij jou zon beeld van die opa uit Family Guy.
Jij krijgt geen actualiteiten mee omtrent ouwe kerels die jonge meisjes of jongens proberen te ronselen? Internet is een smerig riool wat dit soort nepperij betreft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe niet 1 keer uit zijn rol gevallen. Dat is best knap.
maar vertel eens, waarom zou iemand van 25 voor iemand van 15 willen spelen
Kan het me voorstellen als je ouders niet naar je omkijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat hij een soort vaderrol op zich neemt, ik vind het niet erg
Ik heb daar geen zicht op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen als je ouders niet naar je omkijken.
Oke, dan heb ik er vrede meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij krijgt geen actualiteiten mee omtrent ouwe kerels die jonge meisjes of jongens proberen te ronselen? Internet is een smerig riool wat dit soort nepperij betreft.
En als die jongen echt vijftien is, kan best hoor maar dan vind ik wel dat zijn ouders te weinig naar hem omkijken. Sorry, een jongen van vijftien hangt niet om drie uur in de nacht rond op internet om de volgende dag naar school te gaan en dat heb ik wel vaker gezien.
Het gaat me allemaal niet aan en ik zal er over ophouden maar geloven doe ik het niet.
Om dit uur bestel je toch een shoarmaatje?quote:
Er lopen veel bedorven zielen rond. Smerige mensen. En geloof mij, de hoogste boom is dan niet hoog genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij krijgt geen actualiteiten mee omtrent ouwe kerels die jonge meisjes of jongens proberen te ronselen? Internet is een smerig riool wat dit soort nepperij betreft.
En als die jongen echt vijftien is, kan best hoor maar dan vind ik wel dat zijn ouders te weinig naar hem omkijken. Sorry, een jongen van vijftien hangt niet om drie uur in de nacht rond op internet om de volgende dag naar school te gaan en dat heb ik wel vaker gezien.
Het gaat me allemaal niet aan en ik zal er over ophouden maar geloven doe ik het niet.
Wederzijds respect, heel belangrijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er lopen veel bedorven zielen rond. Smerige mensen. En geloof mij, de hoogste boom is dan niet hoog genoeg.
Ik geef vaak complimenten. Dat is onnederlands, we zijn dat niet gewend. Maar iemand krijgt ze omdat hij/zij ze verdient. In dit geval een jongen die examen heeft gedaan, en iemand die bovendien ook in een ander topic post. Ik ken best wel wat achtergronden en weet zaken te duiden.
Het is flauw en veelzeggend om andermans motieven in twijfel te trekken. Dat is jammer en vooral onnodig.
Ik heb ook voor anderen respect in dat topic. Hij is in de dertig. Gewoon, omdat hij dat ook verdient. Bewondering hebben, kan dat niet?
Maar ik deel niet alleen complimenten uit, integendeel. In dit topic heb ik mensen tot op de grond toe afgebrand. Waarom? Omdat daar aanleiding voor was.
Het kan dus allemaal.![]()
Zo zijn wijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:03 schreef du_ke het volgende:
Jullie hebben wel weer mal veel geluld de afgelopen uren zie ik
Dat is ook erg belangrijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wederzijds respect, heel belangrijk![]()
Ik denk inderdaad dat we dat in Nederland wel eens missen, ook de houding die we naar sommige groepen aannemen
Repsectquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
* du_ke schenkt zich een fijne Erdinger Weizen in
Nope.quote:
Tja., ik geloof dat Staal een beetje onwetend is...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik er vrede mee![]()
Sowieso moest ik de volgende dag niet naar school, omdat ik dus mijn examens heb gehad en wacht op de uitslag. En die pedo's zijn...maar die discussiëren over het algemeen niet over politiek. Daar zijn ze te incompetent voor..
En mijn ouders voeden mij heel goed op, dat ik op de computer of op mijn mobiel zit als ze zitten te slapen kunnen hun toch niet weten?
Dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is juist dat oude volk wat zo vroeg gaat pitten
Geen notoire nee, alhoewel ik wel gezellig biertjes naar binnen kan klappen.quote:
Nee hoor, Staal =quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja., ik geloof dat Staal een beetje onwetend is...
Dat verklaart waarom je Heinken prefereert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Geen notoire nee, alhoewel ik wel gezellig biertjes naar binnen kan klappen.
Geef mij maar sterke drank.
Ik pas hiervoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sowieso, je bent Ariër of je bent het niet.
Ja wij oudjes pitten vroegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is juist dat oude volk wat zo vroeg gaat pitten
Jij bent een zware bierdrinker?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je Heinken prefereert.
Ik hou mij verre van sterke drank.
Uitslapen is de norm inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dan ook vroeg opstaan. Van de ochtendzon genieten. Wat heb ik daar een hekel aan
Nee? Je wilt niet ff lekker Whiskey naar binnen te klappen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik drink eigenlijk alleen maar pilsner, meer dan 5% hoeft van mij niet.
Zijn we in het uurtje voor de rassentheorieën aanbeland?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kunnen we er tenminste leuke theorieen over maken.
Dan sowieso Wodkaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee? Je wilt niet ff lekker Whiskey naar binnen te klappen?
Exact. De oudjes 's ochtens op straat. De jongeren 's avonds en 's nachts op straat. Hebben we ten minste geen last van elkaarquote:
Nee. Tenzij ik me morgen echt zwaar klote wil voelen, maar dat is eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee? Je wilt niet ff lekker Whiskey naar binnen te klappen?
Epic link failquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammerdebammer outube.com/watch?v=NcbAibPA2yY
Met Kamervragen van de PVV als feedback.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn we in het uurtje voor de rassentheorieën aanbeland?
Een geblondeerde Limburger, die heeft geen recht op inbreng.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met Kamervragen van de PVV als feedback.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eén van de weinig goede dingen wat de Russen de maatschappij hebben gegeven
Als ie het hoog speelt gaan we gewoon kamervragen over Hongaarse importbruiden stellenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een geblondeerde Limburger, die heeft geen recht op inbreng.
Ja, wat een nep-Arier zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een geblondeerde Limburger, die heeft geen recht op inbreng.
Het beste is je eigen bar in je huis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
. Standaard een fijne fles in de diepvries
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het beste is je eigen bar in je huis.
Een koelkast vol met Grolsch vind ik al goed genoegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
A poor mans party...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Een koelkast vol met Grolsch vind ik al goed genoeg
Een beetje bar drank heeft sterke drank.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik me toch maar opwerpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, wat een nep-Arier zeggen.
Een beetje Arier heeft ten minste blauwe ogen. Hij is niet de juiste man die het PVV geluid moet laten horen
Of in ieder geval een goed assortiment aan fijne drankenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ze hebben gebrek aan kwaliteitsbestuurders, dus stuur je sollicitatie maar alvast in.quote:
De ploppers zijn erg fijn maar voor gewoon pils houd ik het liever bij Gulpenerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Minstens 40% en ten oosten van de Memel?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm.
Je weet hoe streng ik ben met alcohol.
Je eigen Gall & Gall in huisquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of in ieder geval een goed assortiment aan fijne dranken
Kleine correctie: dat laatste heet een media-room.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sofa. Sauna. Bubbelbad. Zwembad.
Bioscoopje beneden.
Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ze hebben gebrek aan kwaliteitsbestuurders, dus stuur je sollicitatie maar alvast in.
Wat wordt jouw oneliner?
Mijn excuses. Ik moet maar weer eens naar de VS gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kleine correctie: dat laatste heet een media-room.
Wel ff bijblijven he?
Yup. Op dit tijdstip worden de bikkels van de watjes gescheiden.quote:
Gall & Gall is een klotetent. De lokale onafhankelijke slijterquote:
Hm. Ik geloof dat hier ook een vaderrol nodig is...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Minstens 40% en ten oosten van de Memel?
Vrij vroeg voor het weekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Op dit tijdstip worden de bikkels van de watjes gescheiden.
Ik ga zo ook pitten...
SSst. Dat is de oude generatiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Verpissen is zo vorig millennium, tegenwoordig is het hoogpissen
Drie maanden uitkering en je hebt je eigen Griekse haven en eilandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met het geld dat we naar Griekenland brengen kan elke Henk & Ingrid een villa kopen.
Kan ook. Maar ik ben niet zo voor die lokale tenten. Een echte kapitalist stimuleer grootbedrijven en concurreert de lokale ondernemer wegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gall & Gall is een klotetent. De lokale onafhankelijke slijter.
Zijn sowieso ook mijn favoriete middenstanders de slijters![]()
Ik moet mij denk ik ook maar even bij de 1,5 miljoen PVV-ers aansluiten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Drie maanden uitkering en je hebt je eigen Griekse haven en eiland
Sorry ik ken enkel het Deutschlandlied. Zit er nog een rivier tussen die beter de grens kan zijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Ik geloof dat hier ook een vaderrol nodig is...
Het grootwinkelbedrijf heeft de juiste drank nooit voorradig dus ik ben wel aangewezen op de kleinschalige lokale ondernemers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik ben niet zo voor die lokale tenten. Een echte kapitalist stimuleer grootbedrijven en concurreert de lokale ondernemer weg
Makro.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik ben niet zo voor die lokale tenten. Een echte kapitalist stimuleer grootbedrijven en concurreert de lokale ondernemer weg
Zie hier de vrije de markt: voor elke behoefte ontstaat er automatisch aanbod.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het grootwinkelbedrijf heeft de juiste drank nooit voorradig dus ik ben wel aangewezen op de kleinschalige lokale ondernemers.
Hoorde vandaag dat de Turken nu half Griekenland aan het opkopen zijn. Dat schijnt beter te werken dan de militaire manier zoals ze probeerden bij Cyprusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik moet mij denk ik ook maar even bij de 1,5 miljoen PVV-ers aansluiten.
Alleen jammer dat die lokalo's weggeconcureerd worden omdat ze op andere vlakken niet aan de prijzen kunnen tippen en zodoende het aanbod verschraaldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zie hier de vrije de markt: voor elke behoefte ontstaat er automatisch aanbod.
Zie je wel dat het werkt?
Laten ze het aub helemaal opkopen. Zijn wij van dat pappen en nathouden af.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat de Turken nu half Griekenland aan het opkopen zijn. Dat schijnt beter te werken dan de militaire manier zoals ze probeerden bij Cyprus
Jij moet naar bed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry ik ken enkel het Deutschlandlied. Zit er nog een rivier tussen die beter de grens kan zijn?
U bent een mede-snob. Heel goed.quote:
Zij krijgen de moderne vorm van veroveren nu ook al doorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat de Turken nu half Griekenland aan het opkopen zijn. Dat schijnt beter te werken dan de militaire manier zoals ze probeerden bij Cyprus
Welterustenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij moet naar bed.
En ik ga nu ook.
Welterusten allemaal
Wat wil je hebben een snelweg, vliegveld, haven of eiland? Het kan nu allemaalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laten ze het aub helemaal opkopen. Zijn wij van dat pappen en nathouden af.
Wat een schijnvertoning.
Het OV is voor mij een verschijnsel dat beperkt wordt tot een paar keer per jaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zij krijgen de moderne vorm van veroveren nu ook al door
Stond vorige ook een artikel in de Pers hierover (ja kutkrant, maar je moet wat als je in het OV zit).
De vrije markt zegt dat ze hun prijs hoog genoeg moeten opschroeven, zodat het winstgevend wordt en ze kunnen blijven bestaan. De consument betaalt voor een schaars product nou eenmaal een hogere prijs.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die lokalo's weggeconcureerd worden omdat ze op andere vlakken niet aan de prijzen kunnen tippen en zodoende het aanbod verschraald
0,0.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat wil je hebben een snelweg, vliegveld, haven of eiland? Het kan nu allemaal
Truste.quote:
Heb jij ff mazzel. Je woont vlak naast je werk?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het OV is voor mij een verschijnsel dat beperkt wordt tot een paar keer per jaar
Dit lijkt gewoon op een Eurovisie inzending uit 1934quote:
Ik denk eerder naast de slijterij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel. Je woont vlak naast je werk?
Leuk allemaal maar zo verdwijnen de mooie lekkere producten wel of zijn ze bijna niet meer te krijgen en dat is gewoon zonde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De vrije markt zegt dat ze hun prijs hoog genoeg moeten opschroeven, zodat het winstgevend wordt en ze kunnen blijven bestaan. De consument betaalt voor een schaars product nou eenmaal een hogere prijs.
Hooguit 5 minuten fietsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel. Je woont vlak naast je werk?
Lol. Ik zag de 3 veranderen in 4.quote:
Eindelijk goede smaak. Het duurt een paar biertjes maar dan komt het wel.quote:
Nee, elk product is op de markt te koop. Als zaak A moet concurreren kan hij zijn prijzen van zijn unieke producten X omhoog gooien. Het is aan de consument of hij ervoor betaalt. Heeft hij het ervoor over, dan blijft zaak A bestaan. Zo niet, dan verdwijnt zaak A.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar zo verdwijnen de mooie lekkere producten wel of zijn ze bijna niet meer te krijgen en dat is gewoon zonde.
Alleen jammer dat jij niet luistert naar wat ze zingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eindelijk goede smaak. Het duurt een paar biertjes maar dan komt het wel.
Dat doe je al goed dan als je op je 18e een eigen auto wilt kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:40 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik zou heel graag nog een baantje willen hebben. Ik bezorg al kranten, maar dat is maar 3x per week en 's middags. Iemand nog een leuk vakantiebaantje voor iemand van mijn leeftijd?![]()
Ik wil kapitaal opbouwen om te beleggen, om vervolgens een auto te kopen op m'n 18e
Ik was er een vergeten, niet de beste, wel de leukstequote:
Ik verdiende vroeger erg goed met werken in de horeca/keuken. Vooral fooien op drukke avonden tikken aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:40 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik zou heel graag nog een baantje willen hebben. Ik bezorg al kranten, maar dat is maar 3x per week en 's middags. Iemand nog een leuk vakantiebaantje voor iemand van mijn leeftijd?![]()
Ik wil kapitaal opbouwen om te beleggen, om vervolgens een auto te kopen op m'n 18e
2ehands Mercedes, Audi, of BMWquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat doe je al goed dan als je op je 18e een eigen auto wilt kopen
Had ik ook. Ik ging met de auto elke dag naar de PABO (nee, niet die winkelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat doe je al goed dan als je op je 18e een eigen auto wilt kopen
En dus ook de toegang tot die fijne, lekkere producten zodat er een magere eenheidsworst overblijft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, elk product is op de markt te koop. Als zaak A moet concurreren kan hij zijn prijzen van zijn unieke producten X omhoog gooien. Het is aan de consument of hij ervoor betaalt. Heeft hij het ervoor over, dan blijft zaak A bestaan. Zo niet, dan verdwijnt zaak A.
Als meisje heb je daar ook meer kans op. Zo oppervlakkig is het nu eenmaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik verdiende vroeger erg goed met werken in de horeca/keuken. Vooral fooien op drukke avonden tikken aan.
Hm.. Ik ben niet zo handig, dus zie het al voor me dat van alles mis gaatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik verdiende vroeger erg goed met werken in de horeca/keuken. Vooral fooien op drukke avonden tikken aan.
Juf 3-voud?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Had ik ook. Ik ging met de auto elke dag naar de PABO (nee, niet die winkel)
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hm.. Ik ben niet zo handig, dus zie het al voor me dat van alles mis gaat
Bijna. Maar ik besloot af te vallenquote:
Moeten die mensen wel net willen werken waar ze wonen. Op de een of andere manier werkt dat niet zo in de praktijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het beste is megabedrijven met daaronder woningen. De oplossing voor het fileprobleem
Je had ook geen andere keus, anti-realist.quote:
Wel eentje uit 2002, 2003 dan o.i.d. meer kan ik niet betalen zonder te lenenquote:
De laatste die ik ken die dat deed werkt nu in de autoonderdelenhandelquote:
Als je er een pak-hem-beet 3 a 4 slijterijen bij zet zijn ze zo overstag. Ben ik van overtuigt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moeten die mensen wel net willen werken waar ze wonen. Op de een of andere manier werkt dat niet zo in de praktijk
Maakt niets uit. Een eigen auto op je 18e is sowieso prijzenswaardig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel eentje uit 2002, 2003 dan o.i.d. meer kan ik niet betalen zonder te lenen![]()
Tenzij ik ontdekt wordt door een groot bedrijf in eens
Ik had de keus elke keer dat ik er weer een condoom om schoofquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je had ook geen andere keus, anti-realist.
Ik ben daarna ook wat anders gaan doen. Eerst hypotheek adviseur, en nu sinds aantal jaren eigen ondernemer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste die ik ken die dat deed werkt nu in de autoonderdelenhandel
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Een eigen auto op je 18e is sowieso prijzenswaardig.
Dat is het probleem inderdaad. Gevolg: elke ochtend en middag files.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moeten die mensen wel net willen werken waar ze wonen. Op de een of andere manier werkt dat niet zo in de praktijk
Met flink wat drank op zijn je herinneringen veel leuker hé?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had de keus elke keer dat ik er weer een condoom om schoof
Echt? Waarom gedraag je je dan als een pubertje hier?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben daarna ook wat anders gaan doen. Eerst hypotheek adviseur, en nu sinds aantal jaren eigen ondernemer.
Welke sector zit je in als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben daarna ook wat anders gaan doen. Eerst hypotheek adviseur, en nu sinds aantal jaren eigen ondernemer.
Pabo, hypotheken, het blijft dubieusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw niveau van kleuter is onbereikbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt? Waarom gedraag je je dan als een pubertje hier?
Gevolg van de welvaart inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad. Gevolg: elke ochtend en middag files.
Allemaal oplichters.quote:
Lees je eigen posts maar eens terug.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw niveau van kleuter is onbereikbaar.
Maar het brengt welvaart ook heel veel schade toe. Bedrijven maken bij elkaar honderden miljoenen winst als gevolg van de vele files.quote:
Grow up...quote:
Het verlies vanwege de files is vermoedelijk groter dan de winst.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar het brengt welvaart ook heel veel schade toe. Bedrijven maken bij elkaar honderden miljoenen winst als gevolg van de vele files.
Dat kan best zo zijn. Laat mensen die ver van hun werk willen afwonen, zeg betalen voor het gebruik maken van de weg. Ik moet nu geld ophoesten voor mensen die buiten Amsterdam willen wonen, maar wel in Amsterdam werken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het verlies vanwege de files is vermoedelijk groter dan de winst.
Dat betaalt de werkgever als het goed is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn. Laat mensen die ver van hun werk willen afwonen, zeg betalen voor het gebruik maken van de weg. Ik moet nu geld ophoesten voor mensen die buiten Amsterdam willen wonen, maar wel in Amsterdam werken.
Betaalt de werkgever voor de extra rijbanen/spitsstroken op de snelweg die worden aangelegd om het fileprobleem tegen te gaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat betaalt de werkgever als het goed is.
Nee tuurlijk niet. Infrastructuur is een gezamenlijke kostenpost.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Betaalt de werkgever voor de extra rijbanen/spitsstroken op de snelweg die worden aangelegd om het fileprobleem tegen te gaan?
Ik zeg een kilometerheffing maar dat komt er bij rechts niet doorheen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn. Laat mensen die ver van hun werk willen afwonen, zeg betalen voor het gebruik maken van de weg. Ik moet nu geld ophoesten voor mensen die buiten Amsterdam willen wonen, maar wel in Amsterdam werken.
Nee, daar betaal ik voor, vrijwillig, terwijl ik geen ruk met A'dam te maken hebquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Betaalt de werkgever voor de extra rijbanen/spitsstroken op de snelweg die worden aangelegd om het fileprobleem tegen te gaan?
Daarom juist: je betaalt al genoeg "premie" om in de hoofstad te mogen wonen. Waarom moet je dan voor het volk dat buiten Amsterdam (maar wel in Amsterdam wilt werken, vanwege de grote werkgelegenheid hier) wilt wonen betalen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:57 schreef remlof het volgende:
En buiten Amsterdam willen wonen... Weet je hoe moeilijk het is om een betaalbare woning in Amsterdam te krijgen?
Omdat we een democratie zijn en wat voor elkaar over hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom juist: je betaalt al genoeg "premie" om in de hoofstad te mogen wonen. Waarom moet je dan voor het volk dat buiten Amsterdam (maar wel in Amsterdam wilt werken, vanwege de grote werkgelegenheid hier) wilt wonen betalen?
Ja, daarom. Dus nu zijn er extra rijstroken op de snelwegen richting Amsterdam aangelegd voor het volk dat zo nodig buiten A'dam wilt wonen en daarmee de wegen richting A'dam belasten. En daar moet ik dan ook voor dokken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Infrastructuur is een gezamenlijke kostenpost.
Hoho dan zou je eerst van netto-profiteur naar netto-betaler moeten gaan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dus nu zijn er extra rijstroken op de snelwegen richting Amsterdam aangelegd voor het volk dat zo nodig buiten A'dam wilt wonen en daarmee de wegen richting A'dam belasten. En daar moet ik dan ook voor dokken.
Nee, ik wil het aan de markt overlaten. Je betaalt voor wat je wilt. Je betaalt immers ook een premie (dure huizen) als je in de hoofstad wilt wonen en van de voorzieninge wilt genieten. Dan betalen provincialen (quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we een democratie zijn en wat voor elkaar over hebben.
Of ben jij gewoon een Henk die alleen aan zichzelf denkt?
Zo plat is het natuurlijk niet. Die stroken zijn ook voor al het andere verkeer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dus nu zijn er extra rijstroken op de snelwegen richting Amsterdam aangelegd voor het volk dat zo nodig buiten A'dam wilt wonen en daarmee de wegen richting A'dam belasten. En daar moet ik dan ook voor dokken.
Je zou het systeem wel eerlijker kunnen maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoho dan zou je eerst van netto-profiteur naar netto-betaler moeten gaan...
Maar lijkt me logisch, dit belang is bovenlokaal.
Ik betaal al lang voor je lasten Henk. Jij niet voor de mijne, want de jouwe zijn veel hoger, dankzij de vrije markt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ik wil het aan de markt overlaten. Je betaalt voor wat je wilt. Je betaalt immers ook een premie (dure huizen) als je in de hoofstad wilt wonen en van de voorzieninge wilt genieten. Dan betalen provincialen () maar ook een premie als ze niet de lasten van de grote stad willen, maar wel de lusten van een grote stad in de vorm van werkgelegenheid.
Buiten de spits zijn die spitsstroken dicht. Die stroken zijn puur om al het spitsverkeer naar de hoofdstad te leiden. En ja, dat overige verkeer op dat tijdstip betaalt er ook maar voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je zou het systeem wel eerlijker kunnen maken.
Ingrid, ik kan er niets aan doen dat de overheid gesubsidieerd studieaanbod organiseert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik betaal al lang voor je lasten Henk. Jij niet voor de mijne, want de jouwe zijn veel hoger, dankzij de vrije markt.
Ow je bent nog maar student. Dan is er nog hoop.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ingrid, ik kan er niets aan doen dat de overheid gesubsidieerd studieaanbod organiseert.
Ben jij al loonslaaf ofzo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je bent nog maar student. Dan is er nog hoop.
Leuk idee maar dat frustreert de economische ontwikkeling nogal...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Buiten de spits zijn die spitsstroken dicht. Die stroken zijn puur om al het spitsverkeer naar de hoofdstad te leiden. En ja, dat overige verkeer op dat tijdstip betaalt er ook maar voor.
Dan betaal ik meer voor jou dan jij voor Zienswijze.quote:
Eh nee, ik hou mijn eigen broek op, studenten niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan betaal ik meer voor jou dan jij voor Zienswijze.
"Bedankje" zou welkom zijn.
Het is een uitgebreide variant op de tolheffing, meer niet. Men weet waar je woont, men weet waar je werkt, indien je op drukke wegen manoeuvreert, betaal jij (of je werkgeving) extra heffing om de kosten van wegenuitbreiding te dekken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk idee maar dat frustreert de economische ontwikkeling nogal...
Dat recht heeft elke student, nu en toen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, ik hou mijn eigen broek op, studenten niet.
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat hij meer betaalt dan jij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, ik hou mijn eigen broek op, studenten niet.
Ja, maar ik heb een baas die wel nadenkt en niet puur voor de knikkers gaat, gelukkig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo. Jij bent gezellig de portemonnee van je baas (of de aandeelhouders) aan het spekken?
Maar jij betaalt niets voor mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat recht heeft elke student, nu en toen.
Ja, maar dat maakt niets uit. Werknemers brengen geld voor de aandeelhouders in het laatje. C'est la.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een baas die wel nadenkt en niet puur voor de knikkers gaat, gelukkig.
Nee, maar we hebben geen aandeelhouders.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niets uit. Werknemers brengen geld voor de aandeelhouders in het laatje. C'est la.
Tenzij je in de publieke sector werkt?
Aha. Werk je in de publieke sector? Of klein privaat bedrijf?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben geen aandeelhouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |