Zal morgen wel even een foto posten, dan ben je meteen verkocht.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Zal morgen wel even een foto posten, dan ben je meteen verkocht.
Als je zegt "kom" dan komt-ie nooit. Het is net een kat.
Hoiquote:
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Maar niet echt spannend he??
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook..
3-voud vindt vooral zichzelf leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook..
Will doquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey chill en luister naar Living Colour
Kerel, jij meldt je op de meest achterlijke tijden en meestal ook nog eens op schooldagen dat het inmiddels ook echt niet meer geloofwaardig is dat je een vijftienjarige scholier bent. He, maar als jij het zelf wilt geloven, ik lig er niet wakker van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Bleef jij nooit op ofzo? Altijd om 19:00 naar bed natuurlijk
Ik heb veel vrij door examens, jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Kerel, jij meldt je op de meest achterlijke tijden en meestal ook nog eens op schooldagen dat het inmiddels ook echt niet meer geloofwaardig is dat je een vijftienjarige scholier bent. He, maar als jij het zelf wilt geloven, ik lig er niet wakker van.
En gelukkig ben je een HSPer en uiteraard hoogbegaafd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb veel vrij door examens, ja
Iedereen had okselhaar in die tijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Nena is de eerste dame waar ik me op heb afgetrokken. Ondanks okselhaar
Er zijn ook hier hele jonge postersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Nena is de eerste dame waar ik me op heb afgetrokken. Ondanks okselhaar
Ze zijn niet top, en je vrindje ook niet vquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |