Zal morgen wel even een foto posten, dan ben je meteen verkocht.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Zal morgen wel even een foto posten, dan ben je meteen verkocht.
Als je zegt "kom" dan komt-ie nooit. Het is net een kat.
Hoiquote:
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Maar niet echt spannend he??
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook..
3-voud vindt vooral zichzelf leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Het werd te pijnlijk voor 3-voud om antwoord te geven en nu krijgen we de zogenaamd vijftienjarige gozer zonder ouders die naar hem omkijken. Het is allemaal onwijs geloofwaardig ook..
Will doquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey chill en luister naar Living Colour
Kerel, jij meldt je op de meest achterlijke tijden en meestal ook nog eens op schooldagen dat het inmiddels ook echt niet meer geloofwaardig is dat je een vijftienjarige scholier bent. He, maar als jij het zelf wilt geloven, ik lig er niet wakker van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Bleef jij nooit op ofzo? Altijd om 19:00 naar bed natuurlijk
Ik heb veel vrij door examens, jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Kerel, jij meldt je op de meest achterlijke tijden en meestal ook nog eens op schooldagen dat het inmiddels ook echt niet meer geloofwaardig is dat je een vijftienjarige scholier bent. He, maar als jij het zelf wilt geloven, ik lig er niet wakker van.
En gelukkig ben je een HSPer en uiteraard hoogbegaafd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb veel vrij door examens, ja
Iedereen had okselhaar in die tijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Nena is de eerste dame waar ik me op heb afgetrokken. Ondanks okselhaar
Er zijn ook hier hele jonge postersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Ze zijn niet top, en je vrindje ook niet vquote:
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om zo terug te kijken?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
Nextquote:
Als je dat kijkt spoor je sowieso niet...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik effe kijken, het staat op maar ik luister niet, ik rewind het wel effe.
Waarom vond je het een mooie uitzending?quote:
Nou Whiskers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je dat kijkt spoor je sowieso niet...
Hou dat maar zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom vond je het een mooie uitzending?
Serieuze vraag want dan ga ik ook echt kijken. Normaal gesproken sla ik ze over.
Jah, ouwe.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Open zijn schijnt toch beter te zijn?
Griekenland discussie en misverstand in ziekenhuis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Serieuze vraag want dan ga ik ook echt kijken. Normaal gesproken sla ik ze over.
Nou EG, het spijt me, maar nee dank jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou Whiskers.
Het programma is 100 x beter. Integere journalisten. Dat kan ik van Pauw niet zeggen.
Ging over Griekenland. Mooie discussie met een journaliste die normaal heel kritisch over Griekenland schrijft maar het nu in deze rol even voor Griekenland opnam. Schreef meen ik ook een stuk in de NRC.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Fijn.quote:
Dat NRC-artikel heb ik gelezen, interessantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ging over Griekenland. Mooie discussie met een journaliste die normaal heel kritisch over Griekenland schrijft maar het nu in deze rol even voor Griekenland opnam. Schreef meen ik ook een stuk in de NRC.
Verder een vrouw die door medisch gekonkel 1 been verloos.
Maurice de hond die Griekenland beleid verder aan steun ziet afbrokkelen.
En Roos Vonk: in iedereen schuilt een kleine Berlusconi
Nog niet. Is het me te warm voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Fijn.
En nu ga je lekker slapen natuurlijk..
Jij wel dan? Ow wacht, jij gelooft in vanalles.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij gelooft niet dat je nog zo jong bent.
Schuimpje.quote:
Je moet het leren waarderen. Maar integere journalisten zijn misschien saai. Maar hou je langer volquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou EG, het spijt me, maar nee dank je
Beetje flauw hoor, ik zou best wel een foto met papiertje willen maken als ik van dat gezeur af ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij gelooft niet dat je nog zo jong bent.
Ik ga wel kijken. Thanks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ging over Griekenland. Mooie discussie met een journaliste die normaal heel kritisch over Griekenland schrijft maar het nu in deze rol even voor Griekenland opnam. Schreef meen ik ook een stuk in de NRC.
Verder een vrouw die door medisch gekonkel 1 been verloos.
Maurice de hond die Griekenland beleid verder aan steun ziet afbrokkelen.
En Roos Vonk: in iedereen schuilt een kleine Berlusconi
Sta erboven joh.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beetje flauw hoor, ik zou best wel een foto met papiertje willen maken als ik van dat gezeur af ben.
Hij is tot nu toe niet 1 keer uit zijn rol gevallen. Dat zou best knap zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ow wacht, jij gelooft in vanalles.
Ja, goed idee. Met daarop mijn naam he!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beetje flauw hoor, ik zou best wel een foto met papiertje willen maken als ik van dat gezeur af ben.
Is ook een beetje flauw.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, complotdenkers heb je overalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is ook een beetje flauw.
Maar jij bent behoorlijk wijs voor iemand van 15![]()
Zie het als een compliment dat mensen dan gaan twijfelen
Trek je eigen het niet aan hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, complotdenkers heb je overal
Jij geeft robin007bond wel erg vaak en veel complimentjes. Ik krijg bij jou zon beeld van die opa uit Family Guy.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is ook een beetje flauw.
Maar jij bent behoorlijk wijs voor iemand van 15![]()
Zie het als een compliment dat mensen dan gaan twijfelen
Ik krijg meer het idee dat hij een soort vaderrol op zich neemt, ik vind het niet ergquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij geeft robin007bond wel erg vaak en veel complimentjes. Ik krijg bij jou zon beeld van die opa uit Family Guy.
Ik ken die opa helaas niet.... Dus ik kan dat verder niet duiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij geeft robin007bond wel erg vaak en veel complimentjes. Ik krijg bij jou zon beeld van die opa uit Family Guy.
Jij krijgt geen actualiteiten mee omtrent ouwe kerels die jonge meisjes of jongens proberen te ronselen? Internet is een smerig riool wat dit soort nepperij betreft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe niet 1 keer uit zijn rol gevallen. Dat is best knap.
maar vertel eens, waarom zou iemand van 25 voor iemand van 15 willen spelen
Kan het me voorstellen als je ouders niet naar je omkijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat hij een soort vaderrol op zich neemt, ik vind het niet erg
Ik heb daar geen zicht op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen als je ouders niet naar je omkijken.
Oke, dan heb ik er vrede meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij krijgt geen actualiteiten mee omtrent ouwe kerels die jonge meisjes of jongens proberen te ronselen? Internet is een smerig riool wat dit soort nepperij betreft.
En als die jongen echt vijftien is, kan best hoor maar dan vind ik wel dat zijn ouders te weinig naar hem omkijken. Sorry, een jongen van vijftien hangt niet om drie uur in de nacht rond op internet om de volgende dag naar school te gaan en dat heb ik wel vaker gezien.
Het gaat me allemaal niet aan en ik zal er over ophouden maar geloven doe ik het niet.
Om dit uur bestel je toch een shoarmaatje?quote:
Er lopen veel bedorven zielen rond. Smerige mensen. En geloof mij, de hoogste boom is dan niet hoog genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij krijgt geen actualiteiten mee omtrent ouwe kerels die jonge meisjes of jongens proberen te ronselen? Internet is een smerig riool wat dit soort nepperij betreft.
En als die jongen echt vijftien is, kan best hoor maar dan vind ik wel dat zijn ouders te weinig naar hem omkijken. Sorry, een jongen van vijftien hangt niet om drie uur in de nacht rond op internet om de volgende dag naar school te gaan en dat heb ik wel vaker gezien.
Het gaat me allemaal niet aan en ik zal er over ophouden maar geloven doe ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |