Zou je het erop kunnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar haar vriend zijn. dan heb je echt een kut leven
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar haar vriendin zijn. dan heb je een kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had liever iets gehad in de trend van Mijn Gereformeerde Kerk is Top.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Matige TT, ik zie liever een mooi citaat uit Psalmen.
Prima en interessante uitzending was het van onze gristenvrienden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutavond, kan nieteens meer lachen om Adriaan.
Dochter. Insane.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Maurice z'n dochter of kleindochter wordt 2?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef UncleDolan het volgende:
[..]Is dat Ainsley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
Dochter uit z'n zoveelste huwelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Maurice z'n dochter of kleindochter wordt 2?
Yup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutavond, kan nieteens meer lachen om Adriaan.
Ready Steady Cook! hij is een baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]Ainsley, de zwarte tweelingbroer van Jack van Gelder.
Idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
Het is toch ook logisch dat Nederlanders niks van zo'n belerend kutwijf willen weten?
Lijkt mij normqal gedrag zoals je op school ook vriendjes zelf uitzocht.
Maar altijd die racismekaart he?
quote:
Nee, jij geeft aan dat er geen andere ' hoogtepunt' kan worden aangeduid, dan enkel jouw persoonlijke opvatting.Wat natuurlijk fout is, dit had je natuurlijk ook zelf kunnen onderzoeken sherlock. Je geeft namelijk aan: 'Voor mij het hoogtepunt van de avond'. Het betreft hier een mening. De hele materie wat betreft 'enkelvoud' doet hier niet ter sprake.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hihi, leuke poging. Het ging mij erom dat 'een hoogtepunt' enkelvoud is, lees maar terug.
Und auch in Hamburg!!
Niet de EO-jongerendag he, maar dé Jongerendag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Ah Jongerendag, Andries en Tijs gaan de bloemetje flink buiten zetten dus
Kijken hoe laat ik voor een trein kan springen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Nog even de agenda van morgen, Specularium, wat ga jij doen?
De Hond onderzoek:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe wordt die De Hond betaald? Nog steeds door die moordenaar uit Wassenaar?
Onze publieke belastingcentjes gaan regelmatig naar Maurice zijn peilingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe wordt die De Hond betaald? Nog steeds door die moordenaar uit Wassenaar?
Ik mis de optie 'joodse lobby'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De Hond onderzoek:
Poll: Hoe wordt die De Hond betaald? door die moordenaar?
• Ja
• Nee
• PVV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja wijffie, als je het niet wil begrijpen, ho maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, jij geeft aan dat er geen andere ' hoogtepunt' kan worden aangeduid, dan enkel jouw persoonlijke opvatting.Wat natuurlijk fout is, dit had je natuurlijk ook zelf kunnen onderzoeken sherlock. Je geeft namelijk aan: 'Voor mij het hoogtepunt van de avond'. Het betreft hier een mening. De hele materie wat betreft 'enkelvoud' doet hier niet ter sprake.
Ben ik de enige die denkt dat er elke week een jongerendag is, als K&vdB er zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Ah Jongerendag, Andries en Tijs gaan de bloemetje flink buiten zetten dus
Je duidt jezelf aan, knap.quote:
Niet huilen mongool.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja wijffie, als je het niet wil begrijpen, ho maar.
Oh, en denk aan je interpunctie!
Over 1 minuut is er een nieuwe dagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je begon zo sterk met 'navorsen', maar nu verpest je alles zelf ook weer
Dit zou juist voor mij pleiten, augurk.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De Hond onderzoek:
Poll: Hoe wordt die De Hond betaald? door die moordenaar?
• Ja
• Nee
• PVV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Onze publieke belastingcentjes gaan regelmatig naar Maurice zijn peilingen.
quote:navorsen
1) Inlichtingen inwinnen 2) Napluizen 3) Naspeuren 4) Nasporen 5) Nauwkeurig onderzoeken 6) Nazoeken 7) Onderzoeken 8) Opspeuren 9) Opsporen 10) Rekwireren 11) Trachten te weten te komen 12) Uitvissen
Banaan, sarcasme heet dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zou juist voor mij pleiten, augurk.
Zelfs deze opmerking plaats je verkeerd.
En als het relevant is ben ik inderdaad een wandelende rode pen.
Dat waren mijn leraren ook.
Ik ben fan van Speculariumquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en dat weet jij ook.
Ik zou de taaldiscussies laten voor wat ze zijn.
Dit advies kun je inderdaad beter gaan navolgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en dat weet jij ook.
Ik zou de taaldiscussies laten voor wat ze zijn.
Wat een rare naam eigenlijk. Murrende mossel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef Specularium het volgende:
Murth Mossel op 3, als je niet wil lachen
Adriaan heeft ook nog een mening.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit advies kun je inderdaad beter gaan navolgen.
Je probeert het zo dapper, maar je oneliners zijn allemaal nét niet catchyquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ah, hij is bezig met naamgrapjes,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wat een rare naam eigenlijk. Murrende mossel.
Roue Verveer was laatst weer briljantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wat een rare naam eigenlijk. Murrende mossel.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan heeft ook nog een mening.Grote vriend bassie heeft dit ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Specularium het volgende:
De OP moet eigenlijk de UI's hebben met titels eronder ofzoiets.
Dat zal wel weer niet mogen omdat het dan nieuwe users afschrikt.
Klopt gewoon. Dat je geen derde wonder bent, moeten wij voor lief nemen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je probeert het zo dapper, maar je oneliners zijn allemaal nét niet catchyIets gaan navolgen, ook weer net niet.
Blijf proberen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Grote vriend bassie heeft dit ook.Hoe kun je nu falen in een treffend lachplaatje vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Grote vriend bassie heeft dit ook.Ik moest een beetje huilen om deze niet zo snedige reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
miniminimini"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
"navolgen"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat om de beeltenis dat gelijkenissen met je vertoont. Je faalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kun je nu falen in een treffend lachplaatje vinden?
De roepende in de gortdroge woestijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:17 schreef Specularium het volgende:
Jennifer is de taalbaas.
UncleDolan de huisfilosoof
Alleen golfer weet ik nog niet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat om het beeltenis dat gelijkenissen met je vertoont. Je faalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewegende GIFjes van vaste gasten. Mevrouw Van Leeuwen in zwart/wit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Specularium het volgende:
De OP moet eigenlijk de UI's hebben met titels eronder ofzoiets.
Dat zal wel weer niet mogen omdat het dan nieuwe users afschrikt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
!
Kom op man.
Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wacht zolang mogelijk met het quoten? Kom op zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Met morgen het hoogtepunt. Het wordt ook nog eens live op Nederland 2 uitgezonden!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Prima en interessante uitzending was het van onze gristenvrienden.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Het ventje dat vorig jaar opbiechtte voor de camera dat hij wel eens 'kipnugget' en zelfs 'piknugget' zei in de klas, zal wel een EO-jongerendag-verbod voor het leven hebben gekregen. Voor hem dus vanmiddag geen dol feestje met zijn broeders.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je wacht zolang mogelijk met het quoten? Kom op zeg.Ik wilde eerst alleen 'het' corrigeren voor 'de'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dan klopt er nog steeds geen kut van.
Ergens is dat ook wel een prestatie.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:26 schreef Absurditeit het volgende:
Het ventje dat vorig jaar opbiechtte voor de camera dat hij weleens 'kipnugget' en zelfs 'piknugget' zei in de klas, zal wel een EO-jongerendag-verbod voor het leven hebben gekregen. Voor hem dus vanmiddag geen dol feestje met zijn broeders.![]()
Het klopt wel. Beeltenis staat synoniem voor een afbeelding. Ergens ook wel een prestatie dat je daar moeite mee hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde eerst alleen 'het' corrigeren voor 'de'.
Maar dan klopt er nog steeds geen kut van.
Ergens is dat ook wel een prestatie.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ook een parel.quote:
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Waren 2 fantastische minuten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je wacht zolang mogelijk met het quoten? Kom op zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus? Dan blijft het nog steeds 'de beeltenis'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het klopt wel. Beeltenis staat synoniem voor een afbeelding."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Droplul zou synoniem kunnen staan voor rechtenstudent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het klopt wel. Beeltenis staat synoniem voor een afbeelding. Ergens ook wel een prestatie dat je daar moeite mee hebt.
Dat wil niet zeggen dat 'het dropsleutel' ook klopt.![]()
Het woord verstandeloos lijkt een broertje aan jou te hebben. Je maakte je quote na mijn wijziging.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Droplul zou synoniem kunnen staan voor rechtenstudent.
Dat wil niet zeggen dat 'het dropsleutel' ook klopt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Nee. Geenstijlquote:!!
![]()
Een broertje aan je wat? Come on.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het woord verstandeloos lijkt een broertje aan jou te hebben. Je maakte je quote na mijn wijziging."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan heeft ook nog een mening.Dat plaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kon er eerst niet om lachen, maar net de eerste keer hardop gelachen.
.
![]()
Het zal het verrassingseffect wel zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat plaatje!. Ik kon er eerst niet om lachen, maar net de eerste keer hardop gelachen.
.
![]()
Daar zit de kipnugget-gangster ook in.quote:![]()
Dat blonde wijf is zwaar irritant.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
In de discussie met Esmaatje was ze dan weer een heldin.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat is dat familiebedrijf van haar, een parenclub ofzo?Life lies a slow suicide
Ik ga ff lekker in mijn eigen moskee liggen.Life lies a slow suicide
Als je er maar geen vrouwen opsluit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:58 schreef Bayswater het volgende:
Ik ga ff lekker in mijn eigen moskee liggen.![]()
Blijf hem missen bij dit soort onderwerpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan me er altijd zo weinig bij voorstellen wanneer mensen zeggen dat ze een bepaalde BN'er oid missen. Maar in dit geval voel ik de pijn ook een beetje.![]()
Ja, ik mis zijn oud-oom ook nog steeds.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:10 schreef Absurditeit het volgende:
Ik kan me er altijd zo weinig bij voorstellen wanneer mensen zeggen dat ze een bepaalde BN'er oid missen. Maar in dit geval voel ik de pijn ook een beetje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Die meid van halal valt wel erg hard door de mand vanavond. Glashard blijven volhouden dat er in die moskee geen vrouwen opgesloten werden, terwijl het keihard op film staat. Doordat ze zulke islamitische wantoestanden al niet durft toe te geven, maar zelfs gaat proberen te verdedigen, is voor iedereen gelijk duidelijk dat zij nooit een objectief beeld zou kunnen schetsen over moskeeën in Nederland (voor zover mensen dat al zouden denken).
En dan denkt ze ook nog dat Henk en Ingrid haar serieus gaan nemen? Het beeld dat zij over moskeeën gaat schetsen in die soap is minder betrouwbaar dan een briefje van 25 euro.
Ik snap niet dat wij in ons Westerse land toestaan dat er nog steeds haatpaleizen gebouwd worden die gefinancierd worden met oliegeld uit Saoedi-Arabie. Alleen al het walgelijke feit dat er gescheiden mannen- en vrouwenruimtes zijn, zou al een reden moeten zijn om het te verbieden. Het staat lijnrecht tegenover artikel 1 van onze grondwet dat stelt dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Maar ach, ies koeltoer.![]()
Wie is 'wij'?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt gewoon. Dat je geen derde wonder bent, moeten wij voor lief nemen.![]()
Geert, ik miste je al een tijdje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:20 schreef Durnstic het volgende:
Die meid van halal valt wel erg hard door de mand vanavond. Glashard blijven volhouden dat er in die moskee geen vrouwen opgesloten werden, terwijl het keihard op film staat. Doordat ze zulke islamitische wantoestanden al niet durft toe te geven, maar zelfs gaat proberen te verdedigen, is voor iedereen gelijk duidelijk dat zij nooit een objectief beeld zou kunnen schetsen over moskeeën in Nederland (voor zover mensen dat al zouden denken).
En dan denkt ze ook nog dat Henk en Ingrid haar serieus gaan nemen? Het beeld dat zij over moskeeën gaat schetsen in die soap is minder betrouwbaar dan een briefje van 25 euro.
Ik snap niet dat wij in ons Westerse land toestaan dat er nog steeds haatpaleizen gebouwd worden die gefinancierd worden met oliegeld uit Saoedi-Arabie. Alleen al het walgelijke feit dat er gescheiden mannen- en vrouwenruimtes zijn, zou al een reden moeten zijn om het te verbieden. Het staat lijnrecht tegenover artikel 1 van onze grondwet dat stelt dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Maar ach, ies koeltoer.![]()
Maar ik begrijp dat je dat programma al helemaal gezien hebt en het volledig eens bent met die domme PVV-muts uit Limburg, want je hanteert en papegaait haar termen precies?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
golfer, je kunt beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Geert, ik miste je al een tijdje.![]()
Maar ik begrijp dat je dat programma al helemaal gezien hebt en het volledig eens bent met die domme PVV-muts uit Limburg, want je hanteert en papegaait haar termen precies?![]()
Die golfer met humor in de weer zoals fietsen zonder zijwieltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Theo was geen gewone bn'er. (zonder hoofdletter, zie je?)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:10 schreef Absurditeit het volgende:
Ik kan me er altijd zo weinig bij voorstellen wanneer mensen zeggen dat ze een bepaalde BN'er oid missen. Maar in dit geval voel ik de pijn ook een beetje.
Het had iets van een kant kiezen in een oorlogssituatie.
Voor zijn dood al.
Maar daar kunnen we het ook in het VI topic verder over hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het, maar moet het helaas afkeuren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Theo was geen gewone bn'er. (zonder hoofdletter, zie je?)
Ik heb altijd meer een zwak gehad voor BV'ers. Bekende Vlamingen dus.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:20 schreef Durnstic het volgende:
Nee, hoor. Veel verder dan iemand die kritisch tegenover de islam staat 'Geert' noemen of soortgelijke opmerkingen heb ik golfer nog niet zien komen. De met argumenten onderbouwde kritiek die ik op de islam heb (die ondersteund wordt door talloze deskundigen uit binnen- en buitenland) wordt inhoudelijk niet door hem bestreden. Net als het feit dat de gefundeerde standpunten van Wilders in zijn proces ook niet inhoudelijk bestreden worden door de benadeelde partijen.quote:
De manier waarop golfer discussieert is zo kinderachtig. Met die eeuwige smiley, sarcastische opmerkingen en denigrerende benamingen probeert hij altijd maar zijn tegenstanders te kleineren of weg te zetten als kansloze en ongeschoolde tokkies, maar inhoudelijk gaat hij eigenlijk nooit ergens op in. Wat hij niet doorheeft is dat hij zichzelf op die manier gigantisch laat kennen.
Maar goed, het is een leuke manier om op een puberaal forum discussies uit de weg te gaan, in een real life debat zou ik niets van hem heel laten. Ik dacht ook altijd dat ik met een gefrustreerde puber te maken had. Toen ik via wat foto's die hij zelf postte bemerkte dat het een volwassen man is, begon ik in een keer bijzonder veel medelijden met hem te krijgen.![]()
Thanks, aangepast.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:47 schreef Absurditeit het volgende:
Het is inderdaad heel erg, maar je zei 'real-live debat'.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:45 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Nee, hoor. Veel verder dan iemand die kritisch tegenover de islam staat 'Geert' noemen of soortgelijke opmerkingen heb ik golfer nog niet zien komen. De met argumenten onderbouwde kritiek die ik op de islam heb (die ondersteund wordt door talloze deskundigen uit binnen- en buitenland) wordt inhoudelijk niet door hem bestreden. Net als het feit dat de gefundeerde standpunten van Wilders in zijn proces ook niet inhoudelijk bestreden worden door de benadeelde partijen.
De manier waarop golfer discussieert is zo kinderachtig. Met die eeuwige smiley, sarcastische opmerkingen en denigrerende benamingen probeert hij altijd maar zijn tegenstanders te kleineren of weg te zetten als kansloze en ongeschoolde tokkies, maar inhoudelijk gaat hij eigenlijk nooit ergens op in. Wat hij niet doorheeft is dat hij zichzelf op die manier gigantisch laat kennen.
Maar goed, het is een leuke manier om op een puberaal forum discussies uit de weg te gaan, in een real life debat zou ik niets van hem heel laten. Ik dacht ook altijd dat ik met een gefrustreerde puber te maken had. Toen ik via wat foto's die hij zelf postte bemerkte dat het een volwassen man is, begon ik in een keer bijzonder veel medelijden met hem te krijgen.![]()
![]()
Ik heb wel een gastentip voor Knevel: nodig die Ingeborg Beugel en Sjuul Paradijs samen uit om te debatteren over Griekenland volgende week.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Of ze zetten iedereen uit dit topic een keer met zijn allen aan tafel.
Tijdens een speciale themauitzending ofzo.![]()
De herhaling smaakt altijd beter als je 'm nog niet gezien hebt.Graaft in boeken, schept spaghetti, fietst met boten.![]()
Soms kijk ik de herhaling tegelijk met de uitzending.
Dan zie je die nuances van non verbale emoties bij Tijs in zijn
linkermondhoek aan de onderkant pas goed.![]()
Vanavond:
Frankrijkkenner Philip Freriks, zanger Gordon, directeur Rob Mulder van Vereniging Eigen Huis en, ja hoor, daar is ie weer: microbioloog Jan Kluytmans.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Gordon?quote:
je doet toch ook mannen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik hoop vooral op een paar ordinaire homograppen...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Gordon gaat zijn serieuze kant laten zien. Ik hoop niet dat hij weer gaat dichten.![]()
Ritchie van een talentenjachtquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die dude achter Gordon, hij is ook een bekende tochwaarom weet ik dit
die zit in zijn zangkoortje
Oh dat is zijn hele zangkoortje, die blonde 'chick' zit er ook in
know'm sayin?
word? word.![]()
Die blonde zit in zijn harem ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ritchie van een talentenjachtwaarom weet ik dit
Oh dat is zijn hele zangkoortje, die blonde 'chick' zit er ook inwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
De naam Ritchie spookte al door m'n hoofd maar ik dacht dat ik hem gewoon op een jonge Lionel Ritchie vond lijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ritchie van een talentenjachtwaarom weet ik dit
Oh dat is zijn hele zangkoortje, die blonde 'chick' zit er ook in![]()
Ik heb al een paar dagen geleden geroepen: als je netjes je taugé schilt en goed wast en dan in kleine stukjes snijdt en daarna weggooit is er niets aan de hand daarmee.
Wel je handen wassen daarna.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb al een paar dagen geleden geroepen: als je netjes je taugé schilt en goed wast en dan in kleine stukjes snijdt en daarna weggooit is er niets aan de hand daarmee.![]()
"Zorg er voor dat inbrekers het huis moeilijk kunnen verlaten."![]()
Lekkere tip, zeker wanneer je huis in de fik staat.![]()
Nou dat dacht ik dus ook meteen. Vervelend hoor inbrekers in je huis en spullen kwijt, maar dat toch liever dan 3e graads brandwonden of erger....quote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
"Zorg er voor dat inbrekers het huis moeilijk kunnen verlaten."![]()
Lekkere tip, zeker wanneer je huis in de fik staat.know'm sayin?
word? word.![]()
Franse haantjes en hun gedrag komen nu even onder de loep te liggen en gaan vervolgens gewoon weer verder met hun vrouwonvriendelijke gedrag en het houden van (meeerdere) maîtresses.
Lucky you!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Nu wil ik dat zijn blonde chick gaat zingen.know'm sayin?
word? word.![]()
Niet op mijn begrafenis, of crematie..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gaat wel de top 10 halen in de begrafenis top 100![]()
![]()
Jawel deze gaan we draaien bij jouquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Niet op mijn begrafenis, of crematie..![]()
Morgen Mart die de show gaat overnemen..
Mieke Telkamp is er niks bij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Gaat wel de top 10 halen in de begrafenis top 100
Staat dat op TjoepTjoep?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas is Paradijs morgen niet aanwezig...Mart maakte hem vorig jaar helemaal af![]()
Nu herinner ik me die uitzending weer, bij de vraag wat er in de agenda van morgen stond zei Mart dat hij zich ging laten masseren door Ria Visser.![]()
Zelden zulke niets toevoegende zakken hooi gezien als de mannen die dat achtergrondkoortje vormden bij Gordon.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef Absurditeit het volgende:
Zelden zulke niets toevoegende zakken hooi gezien als de mannen die dat achtergrondkoortje vormden bij Gordon.![]()
Je hebt gekeken?
Wilde ff het journaal kijken, maar de heren waren nog bezig. Dus de laatste 6 minuten gezien. Op basis daarvan kan ik zeggen dat het weer een topshow was.quote:![]()
Vanavond Mart Smeets over Lance. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen.
Minister Schippers komt ook.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Mart 'zullen er werkelijk mensen denken dat een vedette als Armstrong op mijn gebazel zit te wachten?' Smeets.![]()
![]()
Lance mag blij zijn dat His Royal Martness een gaatje in zijn agenda kon vinden om even met hem te gaan zitten.![]()
Het interview van Mart in de VARAgids van deze (vorige?) week was ook al zo heerlijk, hopelijk doet hij dat vanavond nog eens dunnetjes over.![]()
Een show met Mart is sowieso een topshow."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Vond ik ook wel leuk. Op de vraag: komt er een opvolger voor jou? Nee. Er was ook geen voorganger. Ik kwam en ik zag.![]()
Los Angeles, The Voices is sowieso wel de stomste naam sinds tijden.:')quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef Absurditeit het volgende:
Zelden zulke niets toevoegende zakken hooi gezien als de mannen die dat achtergrondkoortje vormden bij Gordon.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ook nog de minister van Volksgezondheid en verder:quote:
een debat over kinderopvang tussen Gjalt Jellesma en Marike Stellinga
en Marjo Hoedemaker over de communicatie van olifanten.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ja is zeker een topshow met Martquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef marcodej het volgende:
Een show met Mart is sowieso een topshow.![]()
![]()
Niet echt relevant verder maar wel leuk
En Mart zei later dat hij het helemaal niet grappig vond
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Het was ook niet grappig.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
*begonnen*There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Marjo blijkt een man te zijn. Ik las de naam en had een vrouw in gedachten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
Marjo blijkt een man te zijn. Ik las de naam en had een vrouw in gedachten.![]()
Allemaal mensen die hun hele leven eigenlijk nooit echt hebben hoeven werken... willen best na hun 65 door gaan met niet werken.
Ja... dat is natuurlijk geen discussie zo.![]()
Martquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Uur van de Wolf op 2 over Vivienne Westwood >> Kneef en Brink met Mart![]()
![]()
ik wil op m'n 30e wel met pensionquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:05 schreef Be-Smart het volgende:
Allemaal mensen die hun hele leven eigenlijk nooit echt hebben hoeven werken... willen best na hun 65 door gaan met niet werken.
Ja... zo kan ik er ook wel voor zijn...
There are only 151 Pokémon.![]()
Die olifanten-verzorger werkt al 50 jaar? Hoezo niet echt hoeven werken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:05 schreef Be-Smart het volgende:
Ja... dat is natuurlijk geen discussie zo.
En als je presentator of journalist bent is dat ook geen echt werken?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Die olifanten-verzorger werkt al 50 jaar? Hoezo niet echt hoeven werken?
En als je presentator of journalist bent is dat ook geen echt werken?
Als je de hele dag achter de klas staat of aan de lopende band moet werken of 40 jaar in een magazijn hebt moeten werken is dat wel even wat anders dan journalist zijn of olifanten verzorgen. Moet allebei ook gebeuren maar het is niet te vergelijken.![]()
welk onderscheid maak jij dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Als je de hele dag achter de klas staat of aan de lopende band moet werken of 40 jaar in een magazijn hebt moeten werken is dat wel even wat anders dan journalist zijn of olifanten verzorgen. Moet allebei ook gebeuren maar het is niet te vergelijken.There are only 151 Pokémon.![]()
Heb je wel eens een olifant verzorgd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Als je de hele dag achter de klas staat of aan de lopende band moet werken of 40 jaar in een magazijn hebt moeten werken is dat wel even wat anders dan journalist zijn of olifanten verzorgen. Moet allebei ook gebeuren maar het is niet te vergelijken.
Heb je enig idee hoe zwaar dat is?
Achter de klas staan is ook geen beroep of werk.
Heb jij zelf überhaupt wel werk dat je zo denigrerend doet over bepaalde beroepen?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je wel eens een olifant verzorgd?
Heb je enig idee hoe zwaar dat is?
Achter de klas staan is ook geen beroep of werk.
Heb jij zelf überhaupt wel werk dat je zo denigrerend doet over bepaalde beroepen?![]()
Sowieso 2025.. dan zijn we allemaal cyborgs in vliegende auto's, geen probleem om dan paar jaar langer door te werken![]()
Mart zal Lance nooit in het openbaar afvallen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Toen hij bij Mart thuis was durfde hij hem niet te tutoyeren, maar Mart verloor alsnog al z'n respect voor hem toen Tijs 'The Animals' niet kende.quote:![]()
Dat kun je denigerend vinden. Ik vind het totaal denigerend om vanuit een totaal ander vakgebied in het algemeen te zeggen dat je niet zo moet zeuren en gewoon door moet blijven werken....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij zelf überhaupt wel werk dat je zo denigrerend doet over bepaalde beroepen?![]()
Ik dacht dat ik de enigste was... Goddank..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan echt zo slecht tegen die Mart Smeets![]()
![]()
Over trouwens dat "heel bijzonder mens" ... Ik heb ooit bij de Tourstart 2003 in Parijs zowel Lance Armstrong als Jan Ullrich op de 'top van hun kunnen en beroemdheid' samen gezien. Lance was de persoon die op weg naar de start het publiek passeerde achter een dozijn bodyguards die ronduit onbeschoft en gewelddadig de fans opzij duwden. Die achter schermen stond op te warmen waarbij ik letterlijk iemand uit z'n entourage een fototoestel heb zien kapotgooien (wat hij vanuit zijn standpunt zeker moet gezien hebben).
Bij Ullrich stond op dat moment zeker evenveel volk , maar daar was de sfeer rustig. Die maakte onderweg naar de start tijd om iedereen een handtekening te geven, even een praatje te slaan en liet z'n entourage foto's uitdelen aan degenen waarbij hij er niet in slaagde dat te doen ...
Dat maakt het verschil in "mens" evenveel. Niet die acte de présence voor het oog van de pers in een kankerkliniek ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Als je 130k verdient dan is het vrij normaal dat de overheid er niet voor hoeft op te draaien om je koters op te vangen...![]()
Jammer dat nitwit journalisten van het kaliber Stellinga en Bouman telkens worden uitgenodigd door dit soort programma's. Voor de kennis zitten ze er niet, ze zitten er omdat ze stroken met de politieke overtuiging van m.n. Knevel. Ergerlijk is dat.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Maar geef ook eens antwoord op de rest van de vragen? Zoals welk zwaar werk jij dan doet waardoor je wel op je 65e moet stoppen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Be-Smart het volgende:
Dat kun je denigerend vinden. Ik vind het totaal denigerend om vanuit een totaal ander vakgebied in het algemeen te zeggen dat je niet zo moet zeuren en gewoon door moet blijven werken....
En je bewering dat olifanten verzorgen blijkbaar niet een zwaar beroep is?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ze is zo lekker rechts en voorspelbaar, die Stellinga. En dat terwijl haar partij een paar jaar geleden nog wel voor gratis kinderopvang was.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Wanneer jij straks in een verzorgingstehuis ligt, dan is het wel handig dat er iemand is die jou komt verzorgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Be-Smart het volgende:
Oh God... er moeten van de EO weer meer kinderen komen. Alsof we niet al genoeg in de file staan.![]()
![]()
Wanneer je vanaf je 15e tegels legt,dan is het op zich redelijk dat je op je 65e met pensioen magquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar geef ook eens antwoord op de rest van de vragen? Zoals welk zwaar werk jij dan doet waardoor je wel op je 65e moet stoppen?
En je bewering dat olifanten verzorgen blijkbaar niet een zwaar beroep is?![]()
![]()
Welke partij is dat dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Ze is zo lekker rechts en voorspelbaar, die Stellinga. En dat terwijl haar partij een paar jaar geleden nog wel voor gratis kinderopvang was.![]()
Nee hoor, ik zou best langer door kunnen en willen werken denk ik nu. Alleen ik kan zeer goed begrijpen, en heb dat vroeger ook wel van dichtbij gezien, dat dat niet voor elke beroepsgroep het geval is. Beroepsgroepen die niet te vergelijken zijn met journalist/communicatie deskundige/manager enz. Dat is nu eenmaal zo en ik ga daar niet zoals deze mensen denigrerend over doen alsof die mensen lui zouden zijn. Disrespectvol en zinloos.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar geef ook eens antwoord op de rest van de vragen? Zoals welk zwaar werk jij dan doet waardoor je wel op je 65e moet stoppen?
En je bewering dat olifanten verzorgen blijkbaar niet een zwaar beroep is?![]()
Vanuit haar partij bekeken kun je dat veel beter via de belasting regelen zodat alleen de rijken ervan profiteren. Dom van haar partij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Ze is zo lekker rechts en voorspelbaar, die Stellinga. En dat terwijl haar partij een paar jaar geleden nog wel voor gratis kinderopvang was.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Elsevier en de elsevier-journalisten zijn nogal erg verbonden met de VVD.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
VVD mag ik aannemen. Jammer dat de vroegere verdeling van 1/3 door de ouders betaald, 1/3 door de werkgever, 1/3 door de overheid niet ter sprake kwam. Zo was het tot 2005 en dat lijkt mij een heel redelijke verdeling. Sindsdien zijn de ouders fors minder gaan betalen en de overheid (van de werkgevers weet ik het niet) fors meer.![]()
Be-smart is tegellegger?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Wanneer je vanaf je 15e tegels legt,dan is het op zich redelijk dat je op je 65e met pensioen magThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
50 jaar met olifanten werken.
Morgen Jeroen Pauw.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ja, ik heb niet gekeken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef Absurditeit het volgende:
Nog de moeite waard om zo met een gehaktballetje op de bank de herhaling te kijken?Graaft in boeken, schept spaghetti, fietst met boten.![]()
Zeker de moeite waard, als is het alleen maar om dat gebral van Martje aan te horen over Lancequote:![]()
![]()
Jeroen als gast, ben benieuwdquote:Presentator Jeroen Pauw vertelt aan tafel over zijn reis naar Haïti waar hij onderzocht hoe het geld van de nationale hulpactie terecht is gekomen.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
![]()
1 #KvdB vanavond: Hannie van Leeuwen, Jeroen Pauw, Henk Bleker, Maarten van Rossem, Herman Pley. Nederland 1, 23.00 uur. winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Mevrouw Van Leeuwen is wel wat traag en lang van stof, ik hoop niet dat ze veel zendtijd inpikt van Van Rossem.![]()
Maarten van Rossem en Herman Pley. Dat wordt een wedstrijdje slap in de ruimte lullen.
Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:10 schreef golfer het volgende:
Maarten van Rossem en Herman Pley. Dat wordt een wedstrijdje slap in de ruimte lullen.
Wat een schitterende olifantenman gisteren
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
jij kan niemand uitstaan als ik je uitspraken zo hoor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik kan die man niet uitstaan, maar je kunt er prima mee lachen.There are only 151 Pokémon.![]()
Eh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij kan niemand uitstaan als ik je uitspraken zo hoor?![]()
jij kon mart smeets toch ook niet uitstaan? zo'n beetje alle spraakmakende figuren kan jij niet uitstaan..There are only 151 Pokémon.![]()
Mart is salon socialist en van Rossem is een PvdA'er van de ergste soort.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
jij kon mart smeets toch ook niet uitstaan? zo'n beetje alle spraakmakende figuren kan jij niet uitstaan..![]()
Pleij kan zich nu al niet inhouden.
Hij is helemaal een ster geworden door dat maffe CDA congres tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Idd, Henkie is "maar" staatssecretaris, dat zou je gezien zijn mediaoptredens niet zeggen![]()
Een jaar geleden wist niemand wie hij was. Heeft hij wel knap gedaan. Blijft een kankerpartij natuurlijk, het CDA.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Idd, Henkie is "maar" staatssecretaris, dat zou je gezien zijn mediaoptredens niet zeggen![]()
Over de grens is hij ministerquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Idd, Henkie is "maar" staatssecretaris, dat zou je gezien zijn mediaoptredens niet zeggen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
"Wil iedereen die tegen is voor stemmen door het gele balletje in het groene mandje te doen"quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is helemaal een ster geworden door dat maffe CDA congres toch
of iets dergelijks![]()
Dat was Henk niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Wil iedereen die tegen is voor stemmen door het gele balletje in het groene mandje te doen"
of iets dergelijks![]()
Dat wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Wil iedereen die tegen is voor stemmen door het gele balletje in het groene mandje te doen"
of iets dergelijks
Jos Houben
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Deze sympathiek ogende CDA'ers zouden je bijna doen vergeten dat ze ons de oorlog in gerommeld hebben en een EU grondwet door de neus hebben geboord.![]()
Vermaak? Het blijft jammer dat het beeld van dat congres verstoord is door die stemprocedure. Dat was vermaak ja, maar voor de rest was het gewoon ook een prima congres waar andere partijen jaloers op zouden zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Dat CDA congres was zoo mooiIk zou het wel op DVD willen, puur vermaak
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
http://www.cda.nl/Organisatie/CDA_Steunen/Doneren.aspxquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Dat CDA congres was zoo mooiIk zou het wel op DVD willen, puur vermaak
5 euro maar![]()
En vandaag weer gestemd hebben voor meer geld naar de lulijzers in Brussel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
Deze sympathiek ogende CDA'ers zouden je bijna doen vergeten dat ze ons de oorlog in gerommeld hebben en een EU grondwet door de neus hebben geboord.![]()
Welke oorlog hebben we na WO2 gevoerd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
Deze sympathiek ogende CDA'ers zouden je bijna doen vergeten dat ze ons de oorlog in gerommeld hebben en een EU grondwet door de neus hebben geboord.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Je gelooft alles wat Greet zegt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
En vandaag weer gestemd hebben voor meer geld naar de lulijzers in Brussel."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Je twittert de grote blonde leider na?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
En vandaag weer gestemd hebben voor meer geld naar de lulijzers in Brussel.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: