Zou je het erop kunnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar haar vriend zijn. dan heb je echt een kut leven
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar haar vriendin zijn. dan heb je een kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had liever iets gehad in de trend van Mijn Gereformeerde Kerk is Top.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Matige TT, ik zie liever een mooi citaat uit Psalmen.
Prima en interessante uitzending was het van onze gristenvrienden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutavond, kan nieteens meer lachen om Adriaan.
Dochter. Insane.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Maurice z'n dochter of kleindochter wordt 2?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef UncleDolan het volgende:
[..]Is dat Ainsley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
Dochter uit z'n zoveelste huwelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Maurice z'n dochter of kleindochter wordt 2?
Yup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutavond, kan nieteens meer lachen om Adriaan.
Ready Steady Cook! hij is een baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]Ainsley, de zwarte tweelingbroer van Jack van Gelder.
Idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
Het is toch ook logisch dat Nederlanders niks van zo'n belerend kutwijf willen weten?
Lijkt mij normqal gedrag zoals je op school ook vriendjes zelf uitzocht.
Maar altijd die racismekaart he?
quote:
Nee, jij geeft aan dat er geen andere ' hoogtepunt' kan worden aangeduid, dan enkel jouw persoonlijke opvatting.Wat natuurlijk fout is, dit had je natuurlijk ook zelf kunnen onderzoeken sherlock. Je geeft namelijk aan: 'Voor mij het hoogtepunt van de avond'. Het betreft hier een mening. De hele materie wat betreft 'enkelvoud' doet hier niet ter sprake.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hihi, leuke poging. Het ging mij erom dat 'een hoogtepunt' enkelvoud is, lees maar terug.
Und auch in Hamburg!!
Niet de EO-jongerendag he, maar dé Jongerendag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Ah Jongerendag, Andries en Tijs gaan de bloemetje flink buiten zetten dus
Kijken hoe laat ik voor een trein kan springen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Nog even de agenda van morgen, Specularium, wat ga jij doen?
De Hond onderzoek:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe wordt die De Hond betaald? Nog steeds door die moordenaar uit Wassenaar?
Onze publieke belastingcentjes gaan regelmatig naar Maurice zijn peilingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe wordt die De Hond betaald? Nog steeds door die moordenaar uit Wassenaar?
Ik mis de optie 'joodse lobby'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De Hond onderzoek:
Poll: Hoe wordt die De Hond betaald? door die moordenaar?
• Ja
• Nee
• PVV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja wijffie, als je het niet wil begrijpen, ho maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, jij geeft aan dat er geen andere ' hoogtepunt' kan worden aangeduid, dan enkel jouw persoonlijke opvatting.Wat natuurlijk fout is, dit had je natuurlijk ook zelf kunnen onderzoeken sherlock. Je geeft namelijk aan: 'Voor mij het hoogtepunt van de avond'. Het betreft hier een mening. De hele materie wat betreft 'enkelvoud' doet hier niet ter sprake.
Ben ik de enige die denkt dat er elke week een jongerendag is, als K&vdB er zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Ah Jongerendag, Andries en Tijs gaan de bloemetje flink buiten zetten dus
Je duidt jezelf aan, knap.quote:
Niet huilen mongool.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja wijffie, als je het niet wil begrijpen, ho maar.
Oh, en denk aan je interpunctie!
Over 1 minuut is er een nieuwe dagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je begon zo sterk met 'navorsen', maar nu verpest je alles zelf ook weer
Dit zou juist voor mij pleiten, augurk.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De Hond onderzoek:
Poll: Hoe wordt die De Hond betaald? door die moordenaar?
• Ja
• Nee
• PVV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Onze publieke belastingcentjes gaan regelmatig naar Maurice zijn peilingen.
quote:navorsen
1) Inlichtingen inwinnen 2) Napluizen 3) Naspeuren 4) Nasporen 5) Nauwkeurig onderzoeken 6) Nazoeken 7) Onderzoeken 8) Opspeuren 9) Opsporen 10) Rekwireren 11) Trachten te weten te komen 12) Uitvissen
Banaan, sarcasme heet dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zou juist voor mij pleiten, augurk.
Zelfs deze opmerking plaats je verkeerd.
En als het relevant is ben ik inderdaad een wandelende rode pen.
Dat waren mijn leraren ook.
Ik ben fan van Speculariumquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en dat weet jij ook.
Ik zou de taaldiscussies laten voor wat ze zijn.
Dit advies kun je inderdaad beter gaan navolgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en dat weet jij ook.
Ik zou de taaldiscussies laten voor wat ze zijn.
Wat een rare naam eigenlijk. Murrende mossel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef Specularium het volgende:
Murth Mossel op 3, als je niet wil lachen
Adriaan heeft ook nog een mening.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit advies kun je inderdaad beter gaan navolgen.
Je probeert het zo dapper, maar je oneliners zijn allemaal nét niet catchyquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ah, hij is bezig met naamgrapjes,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wat een rare naam eigenlijk. Murrende mossel.
Roue Verveer was laatst weer briljantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wat een rare naam eigenlijk. Murrende mossel.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan heeft ook nog een mening.Grote vriend bassie heeft dit ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Specularium het volgende:
De OP moet eigenlijk de UI's hebben met titels eronder ofzoiets.
Dat zal wel weer niet mogen omdat het dan nieuwe users afschrikt.
Klopt gewoon. Dat je geen derde wonder bent, moeten wij voor lief nemen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je probeert het zo dapper, maar je oneliners zijn allemaal nét niet catchyIets gaan navolgen, ook weer net niet.
Blijf proberen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Grote vriend bassie heeft dit ook.Hoe kun je nu falen in een treffend lachplaatje vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Grote vriend bassie heeft dit ook.Ik moest een beetje huilen om deze niet zo snedige reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
miniminimini"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
"navolgen"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat om de beeltenis dat gelijkenissen met je vertoont. Je faalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kun je nu falen in een treffend lachplaatje vinden?
De roepende in de gortdroge woestijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:17 schreef Specularium het volgende:
Jennifer is de taalbaas.
UncleDolan de huisfilosoof
Alleen golfer weet ik nog niet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat om het beeltenis dat gelijkenissen met je vertoont. Je faalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewegende GIFjes van vaste gasten. Mevrouw Van Leeuwen in zwart/wit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Specularium het volgende:
De OP moet eigenlijk de UI's hebben met titels eronder ofzoiets.
Dat zal wel weer niet mogen omdat het dan nieuwe users afschrikt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
!
Kom op man.
Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wacht zolang mogelijk met het quoten? Kom op zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Met morgen het hoogtepunt. Het wordt ook nog eens live op Nederland 2 uitgezonden!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Prima en interessante uitzending was het van onze gristenvrienden.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Het ventje dat vorig jaar opbiechtte voor de camera dat hij wel eens 'kipnugget' en zelfs 'piknugget' zei in de klas, zal wel een EO-jongerendag-verbod voor het leven hebben gekregen. Voor hem dus vanmiddag geen dol feestje met zijn broeders.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je wacht zolang mogelijk met het quoten? Kom op zeg.Ik wilde eerst alleen 'het' corrigeren voor 'de'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dan klopt er nog steeds geen kut van.
Ergens is dat ook wel een prestatie.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:26 schreef Absurditeit het volgende:
Het ventje dat vorig jaar opbiechtte voor de camera dat hij weleens 'kipnugget' en zelfs 'piknugget' zei in de klas, zal wel een EO-jongerendag-verbod voor het leven hebben gekregen. Voor hem dus vanmiddag geen dol feestje met zijn broeders.![]()
Het klopt wel. Beeltenis staat synoniem voor een afbeelding. Ergens ook wel een prestatie dat je daar moeite mee hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde eerst alleen 'het' corrigeren voor 'de'.
Maar dan klopt er nog steeds geen kut van.
Ergens is dat ook wel een prestatie.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ook een parel.quote:
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Waren 2 fantastische minuten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je wacht zolang mogelijk met het quoten? Kom op zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus? Dan blijft het nog steeds 'de beeltenis'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het klopt wel. Beeltenis staat synoniem voor een afbeelding."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Droplul zou synoniem kunnen staan voor rechtenstudent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het klopt wel. Beeltenis staat synoniem voor een afbeelding. Ergens ook wel een prestatie dat je daar moeite mee hebt.
Dat wil niet zeggen dat 'het dropsleutel' ook klopt.![]()
Het woord verstandeloos lijkt een broertje aan jou te hebben. Je maakte je quote na mijn wijziging.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Droplul zou synoniem kunnen staan voor rechtenstudent.
Dat wil niet zeggen dat 'het dropsleutel' ook klopt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Nee. Geenstijlquote:!!
![]()
Een broertje aan je wat? Come on.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het woord verstandeloos lijkt een broertje aan jou te hebben. Je maakte je quote na mijn wijziging."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan heeft ook nog een mening.Dat plaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kon er eerst niet om lachen, maar net de eerste keer hardop gelachen.
.
![]()
Het zal het verrassingseffect wel zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat plaatje!. Ik kon er eerst niet om lachen, maar net de eerste keer hardop gelachen.
.
![]()
Daar zit de kipnugget-gangster ook in.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: