Zou je het erop kunnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar haar vriend zijn. dan heb je echt een kut leven
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar haar vriendin zijn. dan heb je een kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had liever iets gehad in de trend van Mijn Gereformeerde Kerk is Top.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Matige TT, ik zie liever een mooi citaat uit Psalmen.
Prima en interessante uitzending was het van onze gristenvrienden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutavond, kan nieteens meer lachen om Adriaan.
Dochter. Insane.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Maurice z'n dochter of kleindochter wordt 2?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef UncleDolan het volgende:
[..]Is dat Ainsley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
Dochter uit z'n zoveelste huwelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Maurice z'n dochter of kleindochter wordt 2?
Yup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutavond, kan nieteens meer lachen om Adriaan.
Ready Steady Cook! hij is een baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]Ainsley, de zwarte tweelingbroer van Jack van Gelder.
Idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
Het is toch ook logisch dat Nederlanders niks van zo'n belerend kutwijf willen weten?
Lijkt mij normqal gedrag zoals je op school ook vriendjes zelf uitzocht.
Maar altijd die racismekaart he?
quote:
Nee, jij geeft aan dat er geen andere ' hoogtepunt' kan worden aangeduid, dan enkel jouw persoonlijke opvatting.Wat natuurlijk fout is, dit had je natuurlijk ook zelf kunnen onderzoeken sherlock. Je geeft namelijk aan: 'Voor mij het hoogtepunt van de avond'. Het betreft hier een mening. De hele materie wat betreft 'enkelvoud' doet hier niet ter sprake.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hihi, leuke poging. Het ging mij erom dat 'een hoogtepunt' enkelvoud is, lees maar terug.
Und auch in Hamburg!!
Niet de EO-jongerendag he, maar dé Jongerendag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Ah Jongerendag, Andries en Tijs gaan de bloemetje flink buiten zetten dus
Kijken hoe laat ik voor een trein kan springen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Nog even de agenda van morgen, Specularium, wat ga jij doen?
De Hond onderzoek:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe wordt die De Hond betaald? Nog steeds door die moordenaar uit Wassenaar?
Onze publieke belastingcentjes gaan regelmatig naar Maurice zijn peilingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe wordt die De Hond betaald? Nog steeds door die moordenaar uit Wassenaar?
Ik mis de optie 'joodse lobby'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De Hond onderzoek:
Poll: Hoe wordt die De Hond betaald? door die moordenaar?
• Ja
• Nee
• PVV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja wijffie, als je het niet wil begrijpen, ho maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, jij geeft aan dat er geen andere ' hoogtepunt' kan worden aangeduid, dan enkel jouw persoonlijke opvatting.Wat natuurlijk fout is, dit had je natuurlijk ook zelf kunnen onderzoeken sherlock. Je geeft namelijk aan: 'Voor mij het hoogtepunt van de avond'. Het betreft hier een mening. De hele materie wat betreft 'enkelvoud' doet hier niet ter sprake.
Ben ik de enige die denkt dat er elke week een jongerendag is, als K&vdB er zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Ah Jongerendag, Andries en Tijs gaan de bloemetje flink buiten zetten dus
Je duidt jezelf aan, knap.quote:
Niet huilen mongool.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja wijffie, als je het niet wil begrijpen, ho maar.
Oh, en denk aan je interpunctie!
Over 1 minuut is er een nieuwe dagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je begon zo sterk met 'navorsen', maar nu verpest je alles zelf ook weer
Dit zou juist voor mij pleiten, augurk.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De Hond onderzoek:
Poll: Hoe wordt die De Hond betaald? door die moordenaar?
• Ja
• Nee
• PVV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Onze publieke belastingcentjes gaan regelmatig naar Maurice zijn peilingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |