quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds de begeleiding van Ed niet meer betaalt hoeft te worden
Ze is gewoon goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.
Ik ken alleen maar gezellige leuke mensen in het Eindjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.
Ze trekt een poephoofd soms, maar ik vind dat juist leuk, ik mag haar wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar gezellige leuke mensen in het Eindje, ik blijf het een moeilijk wijf vinden
Ik heb er 2quote:
Kan me niet schelenquote:
Ga mee bowlen homo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik pas 1 oktober.. maar ik wil eerder nog een..
Je kan altijd naar mij, dat weet jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik pas 1 oktober.. maar ik wil eerder nog een..
Mij welquote:
Ik heb er niet zo'n last van, de hele meute ligt door mijn huis verspreidquote:
Tuurlijkquote:
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n last van, de hele meute ligt door mijn huis verspreid
Je neemt dr maar meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat heb ik een verjaardag van mijn beste vriendinnetje
Ik wil je keet in Oud-Zuid wel eens kraken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passen
Ja maar dat doe ik alleen met een bepaalde bijzondere groepquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil je keet in Oud-Zuid wel eens kraken!
Hehe is maar een driekamerwoning hoor, niet echt veel bijzonders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil je keet in Oud-Zuid wel eens kraken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |