je hebt ook meteen allemaal mensen die er verstand van hebben en de boze grote wereld nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:27 schreef Big-Ern het volgende:
Weer heerlijk positief en opbeurend, dat Fok!
De reden van dat systeem is dat de werkgevers de lonen (te) laag kunnen houden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:48 schreef Gulo het volgende:
Dan subsidieer je het dus ook gewoon zo, alleen komt het uit een ander potje.
Maar dat wilde de overheid zo graag privatiseren dus dat sociale gevoel kun je wel vergeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
En dan moeten de WBC hun sociale kant laten zien, waarvoor ze ook in het leven zijn geroepen, en de huren laten zakken. Het maakt hun toch niks uit, want die goedkope woningen hebben ze al 1000000x terugverdient.
Bankrun vertragersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:29 schreef Socios het volgende:
[..]Grotere moeten sowieso `gereserveerd´ worden. Onbegrijpelijk.
Ik vind het ronduit absurd. Hele formulieren moeten er tegenwoordig ingevuld worden om een paar bankbiljetten op te nemen. Vroeger op het Postkantoor liep men `even naar achter´ en kwam zonder probleem meteen terug met de gewenste coupures én hoeveelheden.quote:
Mensen die in raadsels praten en nog wazigere poep uitkramen als iemand om verheldering vraagt.quote:
De huizenmarkt stort in doordat de bevolkingsgroei geheel tot stilstand gaat komen en doordat de rechtse politiek werknemers al hun rechten afneemt en alleen maar flexibele arbeiders wil. Banken verstrekken geen hypotheken aan mensen met een tijdelijk arbeidscontract, waardoor de vraag naar koopwoningen afneemt. Of de HRA behouden blijft maakt niks uit, het is alleen een leuk extraatje voor mensen die boven hun stand kopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef Boldface het volgende:
De huizenmarkt stort vanzelf wel in, zeker in bepaalde sectoren. Ik denk dat we straks met een overschot aan seniorenwoningen zitten. Verder is het kwaad eigenlijk allang geschied, aangezien de huizenprijzen in Nederland extreem hoog zijn, mede dankzij schaarste en de prijsopdrijvende werking van de hypotheekrenteaftrek; de grootste sigaar uit eigen doos die Nederlanders ontvangen.
Waarom zou de huizenmarkt instorten? Bedoel je dat de prijzen dalen? Dat is prima, niets mis mee!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De huizenmarkt stort in doordat de bevolkingsgroei geheel tot stilstand gaat komen en doordat de rechtse politiek werknemers al hun rechten afneemt en alleen maar flexibele arbeiders wil. Banken verstrekken geen hypotheken aan mensen met een tijdelijk arbeidscontract, waardoor de vraag naar koopwoningen afneemt. Of de HRA behouden blijft maakt niks uit, het is alleen een leuk extraatje voor mensen die boven hun stand kopen.
Cognitieve dissonantiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Dementor het volgende:
Is dit topic weer van de verzuurde huurder die hoopt ooit te kunnen kopen tegen een spotprijs?
Nee hoor, het is gewoon leuk om mensen hun kapitaal te zien verdampen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Dementor het volgende:
Is dit topic weer van de verzuurde huurder die hoopt ooit te kunnen kopen tegen een spotprijs?
Jajajaja, dat roep je vakerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:50 schreef michaelmoore het volgende:
ach met tien jaar zijn we over de bult heen en dan zullen er weer meer dan woningen genoeg zijn
Fantastisch.... Ik noem het meer jaloezie, maar dat ben ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon leuk om mensen hun kapitaal te zien verdampen.
Als je niet weet waar je het over hebt reageer dan niet. De WBC hebben wel degelijk sociale beweegredenen, anders zouden tokkies in NL geen woning meer krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Maar dat wilde de overheid zo graag privatiseren dus dat sociale gevoel kun je wel vergeten.
Ik wist niet dat geld kon verdampen. Het rookt toch alleen als je het in de fik steekt (papier geld dan te verstaan).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon leuk om mensen hun kapitaal te zien verdampen.
Nou das apart dan want het hoofdkantoor van de ING zit in A'dam naast de A10quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het hier over de hoofdvestiging in Leeuwarden. Notabene de stad waar het hoofdkantoor van ING gevestigd is.
Jaloers op wat dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:16 schreef inXs het volgende:
[..]
Fantastisch.... Ik noem het meer jaloezie, maar dat ben ik.
Op het spaargeld dat men heeft wellicht? En dat jij blijkbaar niet voor elkaar hebt kunnen krijgen? Waardoor je nu een soort van wrok koestert en mensen uitlacht als hun spaargeld voor hun ogen verdampt, terwijl ze daar geen vat op hebben?quote:
Ik denk dat jij beter maar kunt stoppen met reageren wegens puur kennisgebrek ( of is het gewoon domheid?).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als je niet weet waar je het over hebt reageer dan niet. De WBC hebben wel degelijk sociale beweegredenen, anders zouden tokkies in NL geen woning meer krijgen.
Ik heb het vrij goed, je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef inXs het volgende:
[..]
Op het spaargeld dat men heeft wellicht? En dat jij blijkbaar niet voor elkaar hebt kunnen krijgen? Waardoor je nu een soort van wrok koestert en mensen uitlacht als hun spaargeld voor hun ogen verdampt, terwijl ze daar geen vat op hebben?
Ik vind zo'n gedachte best triest, maar nogmaals, het kan aan mij liggen.
woningcorporaties zijn druk om hun bezit 2.500.000 woningen om te zetten in cashquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter maar kunt stoppen met reageren wegens puur kennisgebrek ( of is gewoon domheid?).
Er dreigen ongelukken bij de besteding van de miljardenvermogens van de woningcorporaties. Er is sprake van een bodemloze schatkist. Een goede maatschappelijke afweging en verantwoording ontbreekt. Hervormingen zijn gewenst.
http://www.wooncompany.nl(...)gcorporaties_82.html
Ik maak me niet snel zorgen... Daarnaast, is de realiteit redelijk doorgedrongen tot de meesten en is het verdampen van spaargeld uiteraard niet hetzelfde als het zien verdampen van je verwachte overwaarde, iets waar jij het blijkbaar over hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb het vrij goed, je hoeft je geen zorgen te maken.
Veel mensen zijn er altijd vanuitgegaan dat huizenprijzen altijd stijgen en hebben een hypotheek waarop ze alleen rente betalen met als doel de meerwaarde als winst te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |