abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97694193
Weer heerlijk positief en opbeurend, dat Fok! ;)
pi_97694224
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:27 schreef Big-Ern het volgende:
Weer heerlijk positief en opbeurend, dat Fok! ;)
je hebt ook meteen allemaal mensen die er verstand van hebben en de boze grote wereld niet :P
Wat was de wereld perfect wanneer alle fokkers over alles kunnen beslissne _O-
pi_97694808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:48 schreef Gulo het volgende:

Dan subsidieer je het dus ook gewoon zo, alleen komt het uit een ander potje.
De reden van dat systeem is dat de werkgevers de lonen (te) laag kunnen houden.
Alles gaat namelijk uit van het minimuloon maar daar kan een mens niet van rondkomen dus krijgt men huursubsidie en zorgtoeslag.
Dat moeten mensen die weer wat meer verdienen betalen en de werkgevers lachen zich rot over zoveel domheid.
pi_97694864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

En dan moeten de WBC hun sociale kant laten zien, waarvoor ze ook in het leven zijn geroepen, en de huren laten zakken. Het maakt hun toch niks uit, want die goedkope woningen hebben ze al 1000000x terugverdient.
Maar dat wilde de overheid zo graag privatiseren dus dat sociale gevoel kun je wel vergeten.
pi_97696926
TS, waarom quote je dit bericht alsof het een nieuwsbericht is ipv. een column van een of andere obscure belegger? Omdat het toevallig in je straatje past, misschien?
pi_97697334
De huizenmarkt stort vanzelf wel in, zeker in bepaalde sectoren. Ik denk dat we straks met een overschot aan seniorenwoningen zitten. Verder is het kwaad eigenlijk allang geschied, aangezien de huizenprijzen in Nederland extreem hoog zijn, mede dankzij schaarste en de prijsopdrijvende werking van de hypotheekrenteaftrek; de grootste sigaar uit eigen doos die Nederlanders ontvangen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:15:41 #57
37248 BertV
Klei indiaan
pi_97697376
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:29 schreef Socios het volgende:

[..]Grotere moeten sowieso `gereserveerd´ worden. Onbegrijpelijk.
Bankrun vertragers
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_97697466
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:15 schreef BertV het volgende:
Bankrun vertragers
Ik vind het ronduit absurd. Hele formulieren moeten er tegenwoordig ingevuld worden om een paar bankbiljetten op te nemen. Vroeger op het Postkantoor liep men `even naar achter´ en kwam zonder probleem meteen terug met de gewenste coupures én hoeveelheden.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:02:43 #59
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97698788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:48 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

wacht maar af *)
Mensen die in raadsels praten en nog wazigere poep uitkramen als iemand om verheldering vraagt. :{w
Lay off the drugs for a while.
warning: spikes ahead!!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:16:22 #60
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_97699249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef Boldface het volgende:
De huizenmarkt stort vanzelf wel in, zeker in bepaalde sectoren. Ik denk dat we straks met een overschot aan seniorenwoningen zitten. Verder is het kwaad eigenlijk allang geschied, aangezien de huizenprijzen in Nederland extreem hoog zijn, mede dankzij schaarste en de prijsopdrijvende werking van de hypotheekrenteaftrek; de grootste sigaar uit eigen doos die Nederlanders ontvangen.
De huizenmarkt stort in doordat de bevolkingsgroei geheel tot stilstand gaat komen en doordat de rechtse politiek werknemers al hun rechten afneemt en alleen maar flexibele arbeiders wil. Banken verstrekken geen hypotheken aan mensen met een tijdelijk arbeidscontract, waardoor de vraag naar koopwoningen afneemt. Of de HRA behouden blijft maakt niks uit, het is alleen een leuk extraatje voor mensen die boven hun stand kopen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:41:26 #61
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_97700071
een kennis van mee heeft zijn huis te koop staan voor ff meer dan 500.000 , hij is nu gescheiden en moet de hut verkopen, de makelaar zei op de vraag wat een reële verkoopprijs zou zijn ff meer dan 400.000

En ik denk dattie dan wel snel moet zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:01:45 #62
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_97700762
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:16 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De huizenmarkt stort in doordat de bevolkingsgroei geheel tot stilstand gaat komen en doordat de rechtse politiek werknemers al hun rechten afneemt en alleen maar flexibele arbeiders wil. Banken verstrekken geen hypotheken aan mensen met een tijdelijk arbeidscontract, waardoor de vraag naar koopwoningen afneemt. Of de HRA behouden blijft maakt niks uit, het is alleen een leuk extraatje voor mensen die boven hun stand kopen.
Waarom zou de huizenmarkt instorten? Bedoel je dat de prijzen dalen? Dat is prima, niets mis mee!
Of bedoel je dat er niets meer verkocht wordt? Dat lijkt me sterk: mensen blijven altijd verhuizen, en bij goede prijzen kopen mensen altijd huizen! Oftewel het kan alleen maar beter worden, ware het niet dat de tekorten nog tientallen jaren blijven bestaan, en bouwen nog steeds nauwelijks mag.
censuur :O
pi_97704488
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Dementor het volgende:
Is dit topic weer van de verzuurde huurder die hoopt ooit te kunnen kopen tegen een spotprijs?
Cognitieve dissonantie ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_97705163
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Dementor het volgende:
Is dit topic weer van de verzuurde huurder die hoopt ooit te kunnen kopen tegen een spotprijs?
Nee hoor, het is gewoon leuk om mensen hun kapitaal te zien verdampen. ~O>
pi_97713820
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:50 schreef michaelmoore het volgende:
ach met tien jaar zijn we over de bult heen en dan zullen er weer meer dan woningen genoeg zijn
Jajajaja, dat roep je vaker :') en gewoon pertinent niet waar uiteraard. Het aantal huishoudens stijgt nog even, het aantal woningen nog even niet.... Met name de kwalitatieve woningen blijven behoorlijk achter, dus helaas voor je, er zullen echt niet ineens veel teveel woningen zijn, vooral niet in de gewilde regio's, het aantal woningen op funda zijn uiteraard geen woningen die leeg staan.

Verder betwijfel ik of de afschaffing van de HRA een koopwoning dichter bij de starter brengt. Nu kan een starter 'dankzij' HRA meer lenen en dus bijvoorbeeld een woning van 2 ton kopen. Als er geen HRA meer is dan kan een starter wellicht nog maar 170000 euro lenen en is diezelfde woning ook 170000 euro... Er zit meer een soort opslag op de woningprijs die gecorrigeerd wordt. Maar goed, jij gaat toch verhuizen binnen 6jaar? Waarom niet nu al? Of wil je nog even profiteren van de Nederlandse staat en de belastingbetaler, zeg maar.. net zo profiteren als mensen met HRA?
pi_97713846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef niels0 het volgende:

[..]

Fantastisch.... Ik noem het meer jaloezie, maar dat ben ik.
pi_97715965
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Maar dat wilde de overheid zo graag privatiseren dus dat sociale gevoel kun je wel vergeten.
Als je niet weet waar je het over hebt reageer dan niet. De WBC hebben wel degelijk sociale beweegredenen, anders zouden tokkies in NL geen woning meer krijgen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_97716028
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat geld kon verdampen. Het rookt toch alleen als je het in de fik steekt (papier geld dan te verstaan).
Munten fikken trouwens helemaal niet, die smelten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_97717870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:33 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik heb het hier over de hoofdvestiging in Leeuwarden. Notabene de stad waar het hoofdkantoor van ING gevestigd is.
Nou das apart dan want het hoofdkantoor van de ING zit in A'dam naast de A10 :{
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_97718792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:16 schreef inXs het volgende:

[..]

Fantastisch.... Ik noem het meer jaloezie, maar dat ben ik.
Jaloers op wat dan? _O-
pi_97718955
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:39 schreef niels0 het volgende:

[..]

Jaloers op wat dan? _O-
Op het spaargeld dat men heeft wellicht? En dat jij blijkbaar niet voor elkaar hebt kunnen krijgen? Waardoor je nu een soort van wrok koestert en mensen uitlacht als hun spaargeld voor hun ogen verdampt, terwijl ze daar geen vat op hebben?

Ik vind zo'n gedachte best triest, maar nogmaals, het kan aan mij liggen.
pi_97719302
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

Als je niet weet waar je het over hebt reageer dan niet. De WBC hebben wel degelijk sociale beweegredenen, anders zouden tokkies in NL geen woning meer krijgen.
Ik denk dat jij beter maar kunt stoppen met reageren wegens puur kennisgebrek ( of is het gewoon domheid?).

Er dreigen ongelukken bij de besteding van de miljardenvermogens van de woningcorporaties. Er is sprake van een bodemloze schatkist. Een goede maatschappelijke afweging en verantwoording ontbreekt. Hervormingen zijn gewenst.

Dit stelt Coen Teulings, directeur van het Centraal Planbureau (CPB) in een interview met deze krant. Hij schat de eigen vermogens van de woningcorporaties op het reusachtige bedrag van circa euro 200 mrd. Ondanks die vermogens worden er toch weinig huurwoningen gebouwd.

http://www.wooncompany.nl(...)gcorporaties_82.html
pi_97719368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef inXs het volgende:

[..]

Op het spaargeld dat men heeft wellicht? En dat jij blijkbaar niet voor elkaar hebt kunnen krijgen? Waardoor je nu een soort van wrok koestert en mensen uitlacht als hun spaargeld voor hun ogen verdampt, terwijl ze daar geen vat op hebben?

Ik vind zo'n gedachte best triest, maar nogmaals, het kan aan mij liggen.
Ik heb het vrij goed, je hoeft je geen zorgen te maken.

Veel mensen zijn er altijd vanuitgegaan dat huizenprijzen altijd stijgen en hebben een hypotheek waarop ze alleen rente betalen met als doel de meerwaarde als winst te krijgen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:51:37 #74
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_97719487
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Ik denk dat jij beter maar kunt stoppen met reageren wegens puur kennisgebrek ( of is gewoon domheid?).

Er dreigen ongelukken bij de besteding van de miljardenvermogens van de woningcorporaties. Er is sprake van een bodemloze schatkist. Een goede maatschappelijke afweging en verantwoording ontbreekt. Hervormingen zijn gewenst.
http://www.wooncompany.nl(...)gcorporaties_82.html
woningcorporaties zijn druk om hun bezit 2.500.000 woningen om te zetten in cash
dan komen ze onder het overheidstoezicht uit

en kunne ze de miljarden vrolijk gaan beleggen in buitenlandse resorts van bevriende connecties

met dit vermogen zou de overheid in een klap de staatsschuld kunnen aflossen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_97720139
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik heb het vrij goed, je hoeft je geen zorgen te maken.

Veel mensen zijn er altijd vanuitgegaan dat huizenprijzen altijd stijgen en hebben een hypotheek waarop ze alleen rente betalen met als doel de meerwaarde als winst te krijgen.
Ik maak me niet snel zorgen... Daarnaast, is de realiteit redelijk doorgedrongen tot de meesten en is het verdampen van spaargeld uiteraard niet hetzelfde als het zien verdampen van je verwachte overwaarde, iets waar jij het blijkbaar over hebt.

Maar goed, dan nog beleef ikzelf er weinig plezier aan om mensen compleet de mist in zien te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')