Ja met gevolg dat we hem vaker zien ergo meer last hebben van hemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ach Ali is iig wel zijn leven gaan verbeteren
O hoiquote:
Ik hoor hem nooit op de radio en op tv zie ik hem nooit, ik skip het denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja met gevolg dat we hem vaker zien ergo meer last hebben van hem
Dat zegt genoeg hahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor hem nooit op de radio en op tv zie ik hem nooit, ik skip het denk ik
Neuh ik luister al nooit radioquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh ik luister al nooit radioKijk ook niet bizar veel tv.
don't feed the trollfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Als Rolf dit niet gaat winnen weet ik het ook niet meer die jongen is echt goed, al is Rochelle ook heel goed. Lijkt me duidelijk dat die twee in de finale horen. Adlicious heb ik nooit bijzonder gevonden en Sim'ran vielen vanavond duidelijk door de mand, terecht naar huis dus.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Als Rolf dit niet gaat winnen weet ik het ook niet meer die jongen is echt goed, al is Rochelle ook heel goed. Lijkt me duidelijk dat die twee in de finale horen. Adlicious heb ik nooit bijzonder gevonden en Sim'ran vielen vanavond duidelijk door de mand, terecht naar huis dus.
hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Als Rolf dit niet gaat winnen weet ik het ook niet meer die jongen is echt goed
quote:
Kusjelik.quote:
Veel, veel meer. Dit is echt een van m'n favoriete musicals. En ik heb er best wel wat gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit niet enkel mierzoete muziek bij die musical of is er ook meer?
Ik tot Wendy heupen krijgtquote:
Oh burn!quote:
Ik tot hij eruit gaatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik wacht tot Rolf leert zingen, [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Sim'ran vielen vanavond duidelijk door de mand
Ik zie zo'n boze neger in de coulissen al de hele tijd popelend tussen de Lucia Marthas dansers, lurkend aan z'n ranja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, die komt ook nog, helemaal vergeten. Die staat al 3 uur te wachten.
Het ziet er niet uitquote:
Kun je wachten tot je een ons weegt...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik wacht tot Rolf leert zingen, [ afbeelding ].
Ik ookquote:
Ik vind er ook weinig aan, ik zou wel even in Martijn willen klimmen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit
Het is allemaal recht zo die gaat van schouder tot been, das nie mooi nie
diesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan, ik zou wel even in Martijn willen klimmen!
En dan? Een stomp op dat plastische smoelwerk geven,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan, ik zou wel even in Martijn willen klimmen!
Nee, rozemarijnjam van hem aflikken en dan terug de tijd in gaan en zijn vader neuken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan? Een stomp op dat plastische smoelwerk geven, [ afbeelding ]?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, rozemarijnjam van hem aflikken en dan terug de tijd in gaan en zijn vader neuken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, rozemarijnjam van hem aflikken en dan terug de tijd in gaan en zijn vader neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |