Kusjelik.quote:
Veel, veel meer. Dit is echt een van m'n favoriete musicals. En ik heb er best wel wat gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit niet enkel mierzoete muziek bij die musical of is er ook meer?
Ik tot Wendy heupen krijgtquote:
Oh burn!quote:
Ik tot hij eruit gaatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik wacht tot Rolf leert zingen, [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Sim'ran vielen vanavond duidelijk door de mand
Ik zie zo'n boze neger in de coulissen al de hele tijd popelend tussen de Lucia Marthas dansers, lurkend aan z'n ranja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, die komt ook nog, helemaal vergeten. Die staat al 3 uur te wachten.
Het ziet er niet uitquote:
Kun je wachten tot je een ons weegt...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik wacht tot Rolf leert zingen, [ afbeelding ].
Ik ookquote:
Ik vind er ook weinig aan, ik zou wel even in Martijn willen klimmen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit
Het is allemaal recht zo die gaat van schouder tot been, das nie mooi nie
diesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan, ik zou wel even in Martijn willen klimmen!
En dan? Een stomp op dat plastische smoelwerk geven,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan, ik zou wel even in Martijn willen klimmen!
Nee, rozemarijnjam van hem aflikken en dan terug de tijd in gaan en zijn vader neuken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan? Een stomp op dat plastische smoelwerk geven, [ afbeelding ]?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, rozemarijnjam van hem aflikken en dan terug de tijd in gaan en zijn vader neuken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, rozemarijnjam van hem aflikken en dan terug de tijd in gaan en zijn vader neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |