U bedoelt in schavot op de marktplaats?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat als we Zienswijze nu op de markt gooien?
Ik ben niet in geldwaarde uit te drukken, zoals reeds bediscussieerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
Ik zou Friek wel willen verkopen. En VS, en GS.
'De Markt' is geen medicijn voor alles.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En jij stemt zeker PvdA, zou nooit lenen en investeren? Want boe dat is allemaal kapitalisme en kijk wat er met de DSB is gebeurd!
No way!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De markt verzint geen oplossingen in ongunstige investeringen of eenzijdig profiterende contractvormen.
Dan zijn we het iig eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel vrij destructief wanneer een idioot vuurwapens heeft.
En nee, ik heb het niet over EG.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben niet in geldwaarde uit te drukken, zoals reeds bediscussieerd.
¤50quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor Ilja Leonard Pfeijffer in eenzelfde positie zou ik enige aandelen willen liquideren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bedoelt in schavot op de marktplaats?
¤20.000/QALYquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmmm. Ik kan jou zonder enig probleem verkopen denk ik, eigendom of niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:26 schreef GSbrder het volgende:
Mij mag je best verkopen.
Dat wil zeggen, alle eigendomsrechten die jij van mij bezit mag je verkopen
Jij ageert tegen vormen van financiering, die ook gewoon door bedrijven gebruikt wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef Dutchnative het volgende:
Zie hier de doorgeslagen hypocrisie
[..]
'De Markt' is geen medicijn voor alles.
Yeah way.quote:
Uw categorische kwaadaardigheid maakt mij zielsgelukkig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor Ilja Leonard Pfeijffer in eenzelfde positie zou ik enige aandelen willen liquideren.
Ik heb een hoge marktwaarde, ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmmm. Ik kan jou zonder enig probleem verkopen denk ik, eigendom of niet.
Ik zie het punt niet. Staat je vrij om hypotheekrechten te nemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/ACC_Capital_Holdings
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een hoge marktwaarde, ja.
Bedankt voor het compliment en de erkenning.
Waarschijnlijk is hij als een oude Porsche. Het lijkt een koopje, maar daarna betaal je je blauw aan onderhoudskosten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
Ik bied 60 voor Friek. Huisfilosoof voor in de hoek.
Dat lijkt me geen onthulling.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Sjuul Paradijs op Nieuwsuur . Ik ben het zowaar met hem eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |