Ik vond het wel goed gedaan maar niet 1 van haar beste optredens, maar het nummer is ook moeilijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
Rochelle is m'n favoriet maar dit vond ik best wel matig.
Dittes...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed gedaan maar niet 1 van haar beste optredens, maar het nummer is ook moeilijk.
Bij Stacey is het sowieso verplicht Boe te roepenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEE
Is dit ook het publiek dat bij Lingo GROOOOOOOOOEEEN roept?
Ik weet niet hoe onzeker zij is, als ze brult als een leeuw tijden het zingen en als een muis gaat staan zodra het liedje stopt, tja...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
Ze noemen dr onzeker... als je dat elke keer hoort dan wordt je toch ook onzeker?
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Die Eric die ook steeds als een melige hyena aan het hinniken is.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
GROEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN
Als je dat erbij bedenkt wordt het programma een stuk leuker. Met Gordon als rode bal.
Toen ze naar het publiek werd gebracht vorige week was er vrij weinig van te zien iigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe onzeker zij is, als ze brult als een leeuw tijden het zingen en als een muis gaat staan zodra het liedje stopt, tja...
En nu wat Gordon zegt; niet laten merken dat je het er niet mee eens bent. Lijkt me een moeilijk grietje om mee te werken.
Naar de ballen van gordon graaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
GROEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN
Als je dat erbij bedenkt wordt het programma een stuk leuker. Met Gordon als rode bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |