Verlaagde tarieven zeker?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien was het jullie al opgevallen dat ik me de laatste tijd wat minder in discussies meng. Dat komt omdat ik Zienswijze heb aangesteld als mijn woordvoerder.
Heb je helemaal gelijk in. RTL is dan weer wat rechtser.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan kan je toch zelf een zender beginnen? Vrije markt he
Je zit te huilen omdat rechtse mensen zelf geen interesse hebben een zender te beginnen, en de paar die het proberen komen met het niveau Powned en Wakker Nederland aan? Dat is wel heel treurig hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. RTL is dan weer wat rechtser.
Waar het mij stoort is dat de 3 publieke zenders voornl. links rotzooi propaganderen. Kijk, het is het belastinggeld van ons samen.Verdeel het dan een beetje eerlijk, niet ten minste omdat het meeste belastinggeld door de VVD-stemmers wordt opgebracht.
Je mag ook een omroep beginnen, zelf. Als je genoeg leden hebt, krijg je vanzelf subsidiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. RTL is dan weer wat rechtser.
Waar het mij stoort is dat de 3 publieke zenders voornl. links rotzooi propaganderen. Kijk, het is het belastinggeld van ons samen.Verdeel het dan een beetje eerlijk, niet ten minste omdat het meeste belastinggeld door de VVD-stemmers wordt opgebracht.
quote:
26%quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Valt nogal laag uit.
Veel mensen agnost?
Ik hoef niets met subsidie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je mag ook een omroep beginnen, zelf. Als je genoeg leden hebt, krijg je vanzelf subsidie
QFTquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef dotCommunism het volgende:
Agnost is dan ook de superieure positie.
Kan je nagaan hoe incapabel rechtse mensen zijn. Zelfs mét subsidie kunnen ze nog geen goede zender beginnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik hoef niets met subsidie.
Subsidie is voor linkse mensen die niet op eigen kracht een succesvol leven dan wel bedrijf kunnen opstarten.
Dan nog. Als er vraag naar zou zijn, zou het er wel zijn, volgens jouw gedachtegoedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik hoef niets met subsidie.
Subsidie is voor linkse mensen die niet op eigen kracht een succesvol leven dan wel bedrijf kunnen opstarten.
quote:
Precies, het enige waar rechtse mensen blijkbaar behoefte aan hebben is de slechte zut van RTL en SBS.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan nog. Als er vraag naar zou zijn, zou het er wel zijn, volgens jouw gedachtegoed
Powned is een amateurzender, meer gericht op het PVV-publiek. En Wakker Nederland ken en kijk ik niet, omdat alleen loonslaven zo vroeg wakker moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je zit te huilen omdat rechtse mensen zelf geen interesse hebben een zender te beginnen, en de paar die het proberen komen met het niveau Powned en Wakker Nederland aan? Dat is wel heel treurig hoor.
Oh, hm, dat is wel nauw verwant aan Atheďsme. Ik zou mezelf misschien een ignosticist noemenquote:
Rechtse mensen hebben geen propganda nodig om tot een stemadvies te komen. Linkse mensen weten veelal niet 1. hoe de markt werkt 2. hoe je een succesvol leven kan opstarten 3. geen visie over hoe een land te besturen. En ja, conclusie is dan de je je afreageert op de "rijkeren" en als je Paul en Witteman hetzelfde riedeltje hoort herhalen, voel je erkenning en voel je je blij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Precies, het enige waar rechtse mensen blijkbaar behoefte aan hebben is de slechte zut van RTL en SBS.
Je begint net zo te raaskallen als Fokthesystem.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechtse mensen hebben geen propganda nodig om tot een stemadvies te komen. Linkse mensen weten veelal niet 1. hoe de markt werkt 2. hoe je een succesvol leven kan opstarten 3. geen visie over hoe een land te besturen. En ja, conclusie is dan de je je afreageert op de "rijkeren" en als je Paul en Witteman hetzelfde riedeltje hoort herhalen, voel je erkenning en voel je je blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |