Een lekker droog witje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel een lichte, met dit weer en de ondergrond die ik heb, moet ik geen zware liters wegklokken.
quote:How big's Uranus?
Die is wel heel oud, erik.quote:
Jij snapt hetquote:
Kan mij dat rotten, ik vind hem leukquote:
Sinds vrienden een wijnbar zijn gestart, ben ik expertquote:
Oke sorry. Didn't want to rain on your parade.quote:
Ach, ik ben een hobbyist en voor de betaalbaarheid daarvan wil ik nog niet teveel van wijn afweten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds vrienden een wijnbar zijn gestart, ben ik expert
Hoor ik daar het woord horloges?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik ben een hobbyist en voor de betaalbaarheid daarvan wil ik nog niet teveel van wijn afweten.
Ken wel een jongen die heel Europa doortrekt voor één doosje, deze in Nederland doorverkoopt en dan nog winst maakt. Bijzonder, het zijn net vloeibare horloges.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik ben een hobbyist en voor de betaalbaarheid daarvan wil ik nog niet teveel van wijn afweten.
Ken wel een jongen die heel Europa doortrekt voor één doosje, deze in Nederland doorverkoopt en dan nog winst maakt. Bijzonder, het zijn net vloeibare horloges.
Is dat niet met elke drank zo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef betyar het volgende:
Wijn, is dat niet die drank waarvan de prijs wordt bepaald door de smaak van derden???
Wijn is baas.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef betyar het volgende:
Wijn, is dat niet die drank waarvan de prijs wordt bepaald door de smaak van derden???
Bij Cola bepaalt het merkquote:
Das natuurlijk op de keper beschouwd ook niet waar.quote:
Slechte Cristal wordt toch wel door platvoerse gangsta-rappers gekocht.quote:
Je hebt er toch van die superdeluxe kasten voor?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar GS is een wijnkenner in de dop, begrijp ik. Over een paar jaar je eigen voorraadje.
Nou, het bepaalt wel de prijs, toch? In ieder geval, vaakquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das natuurlijk op de keper beschouwd ook niet waar.
Kelders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt er toch van die superdeluxe kasten voor?
Nee. De consument betaalt welke prijs de cola waard is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, het bepaalt wel de prijs, toch? In ieder geval, vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |