quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:23 schreef Radegast het volgende:
Heb geen foto, maar Maxima vandaag in Singapore.
Ik snap wel ineens waarom de buren zeggen dat ze weer zwanger is...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Jouw buren of die van haar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik snap wel ineens waarom de buren zeggen dat ze weer zwanger is...
[ afbeelding ]
De tweede, al maakt het eigenlijk haast niet uit wat ze aan heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Sorry...de duiste buren beweren dat ze zwanger is. Wat mijn buren erover zeggen weet ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Jouw buren of die van haar?
Ze heeft drie kinderen gebaard en is over de 40. Klein buikje mag best. Ze blijft mooi!
Prachtig!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
Geweldig koppel met een geweldige stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dita von Teese en Theo Hutchcraft van de band Hurts
Eensch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef scrub_nurse het volgende:
leuke jas, leuke jurk, lelijke schoenen, lelijke combi
Altijd als ik Mayim zie dan roept een stemmetje in m'n hoofd 'awww Blossom'.quote:
Me2.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd als ik Mayim zie dan roept een stemmetje in m'n hoofd 'awww Blossom'.
Overal wordt er gezegd at deze outfit vreselijk is. Ik vind het juist prachtig!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Florence Welch
Raar haar trouwens.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
Kaley Cuoco (ik had haar echt niet herkend zo)
[ afbeelding ]
Wow, die jurk van Rihanna, dat die hoochie er zo classy uit kan zien! (OK, we zien wel nog een tepel, maar Rome is ook niet in een dag gebouwd).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Raar haar trouwens.
Katy Perry![]()
Rihanna
[ afbeelding ]
Jennifer Lawrence
[ afbeelding ]
Solange Knowles
[ afbeelding ]
Mila Kunis, moet ik ook even posten. Al is het alleen maar vanwege de loper.Ik heb al bijna besloten dat ik deze film ook moet gaan zien.
[ afbeelding ]
De jurk van rihanna is mooi, ook haar kapsel en haarkleur mooi... beter dan die sm kapsels waar ze afgelopen 2 jaar mee rondliep...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Raar haar trouwens.
Katy Perry![]()
Rihanna
[ afbeelding ]
Jennifer Lawrence
[ afbeelding ]
Solange Knowles
[ afbeelding ]
Mila Kunis, moet ik ook even posten. Al is het alleen maar vanwege de loper.Ik heb al bijna besloten dat ik deze film ook moet gaan zien.
[ afbeelding ]
Het kapsel is nog steeds niet helemaal normaal hoor, een still uit haar nieuwste clipquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
De jurk van rihanna is mooi, ook haar kapsel en haarkleur mooi... beter dan die sm kapsels waar ze afgelopen 2 jaar mee rondliep...
dan heb ik niks gezegd, ik volg haar niet zo op de voet....dus op die bovenstaande foto draagt ze een pruik?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef kvd het volgende:
[..]
Het kapsel is nog steeds niet helemaal normaal hoor, een still uit haar nieuwste clip
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Volgens mij is 1 kant gedeeltelijk weggeschoren. Met los haar wordt dan gewoon haar hele hoofd bedekt. Met staart in ofzo zie je de weggeschoren kant.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd, ik volg haar niet zo op de voet....dus op die bovenstaande foto draagt ze een pruik?
ik heb ook geen idee, ik ben er ook allemaal niet van op de hoogte maar ze zullen wel hun trucjes hebben...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Volgens mij is 1 kant gedeeltelijk weggeschoren. Met los haar wordt dan gewoon haar hele hoofd bedekt. Met staart in ofzo zie je de weggeschoren kant.
Maar goed,nog niet zo heel lang geleden had ze nog kort haar,dus hoe echt het huidige haar is durf ik niet te zeggen...
Zo zit het trucjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee, ik ben er ook allemaal niet van op de hoogte maar ze zullen wel hun trucjes hebben...
Wat leuk om haar zo 'simpel' te zien, mooiquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:51 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
M.i. de meest perfecte combinatie van jurk en actrice.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ke$ha draagt voor de verandering eens iets leuks:
[ afbeelding ]
en Nicky Hilton:
[ afbeelding ]
ik nu dus ookquote:Op zondag 28 april 2013 13:37 schreef Karina het volgende:
Off topic, maar ik kom er NU pas achter dat de TT: mooie outfitjes is, ik las de hele tijd: mooiSTe outfitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |