quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:23 schreef Radegast het volgende:
Heb geen foto, maar Maxima vandaag in Singapore.
Ik snap wel ineens waarom de buren zeggen dat ze weer zwanger is...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Jouw buren of die van haar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik snap wel ineens waarom de buren zeggen dat ze weer zwanger is...
[ afbeelding ]
De tweede, al maakt het eigenlijk haast niet uit wat ze aan heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Sorry...de duiste buren beweren dat ze zwanger is. Wat mijn buren erover zeggen weet ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Jouw buren of die van haar?
Ze heeft drie kinderen gebaard en is over de 40. Klein buikje mag best. Ze blijft mooi!
Prachtig!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
Geweldig koppel met een geweldige stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dita von Teese en Theo Hutchcraft van de band Hurts
Eensch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef scrub_nurse het volgende:
leuke jas, leuke jurk, lelijke schoenen, lelijke combi
Altijd als ik Mayim zie dan roept een stemmetje in m'n hoofd 'awww Blossom'.quote:
Me2.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd als ik Mayim zie dan roept een stemmetje in m'n hoofd 'awww Blossom'.
Overal wordt er gezegd at deze outfit vreselijk is. Ik vind het juist prachtig!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Florence Welch
Raar haar trouwens.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
Kaley Cuoco (ik had haar echt niet herkend zo)
[ afbeelding ]
Wow, die jurk van Rihanna, dat die hoochie er zo classy uit kan zien! (OK, we zien wel nog een tepel, maar Rome is ook niet in een dag gebouwd).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Raar haar trouwens.
Katy Perry![]()
Rihanna
[ afbeelding ]
Jennifer Lawrence
[ afbeelding ]
Solange Knowles
[ afbeelding ]
Mila Kunis, moet ik ook even posten. Al is het alleen maar vanwege de loper.Ik heb al bijna besloten dat ik deze film ook moet gaan zien.
[ afbeelding ]
De jurk van rihanna is mooi, ook haar kapsel en haarkleur mooi... beter dan die sm kapsels waar ze afgelopen 2 jaar mee rondliep...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Raar haar trouwens.
Katy Perry![]()
Rihanna
[ afbeelding ]
Jennifer Lawrence
[ afbeelding ]
Solange Knowles
[ afbeelding ]
Mila Kunis, moet ik ook even posten. Al is het alleen maar vanwege de loper.Ik heb al bijna besloten dat ik deze film ook moet gaan zien.
[ afbeelding ]
Het kapsel is nog steeds niet helemaal normaal hoor, een still uit haar nieuwste clipquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
De jurk van rihanna is mooi, ook haar kapsel en haarkleur mooi... beter dan die sm kapsels waar ze afgelopen 2 jaar mee rondliep...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |