Ja lach maar, de barvrouw flirte maar met 1 iemand, en dat was de homo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
En VS die daarna een kraker versierde en ermee naar het toilet ging.
Inderdaad. Dat was wel een afgang.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja lach maar, de barvrouw flirte maar met 1 iemand, en dat was de homo.![]()
Als je ooit een wingman nodig hebt, at your service.quote:
Veilig flirten noemen ze datquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja lach maar, de barvrouw flirte maar met 1 iemand, en dat was de homo.![]()
GS en ik zaten nota bene aan de bar en wie steelt de show? Juistemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je ooit een wingman nodig hebt, at your service.
L&M en heel af en toe een klein sigaartje.quote:
Jaja, VS is goed met de vrouwtjes, ware het niet dat hij er niet in geïnteresseerd is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
GS en ik zaten nota bene aan de bar en wie steelt de show? Juistem
'Cause mo' black than white is smokin' crack tonight.'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat ze crack rookt
Jah, dat mag je Ryan vragen. Gelukkig is het geen dagelijkse kost.quote:
In dat laatste schuilt juist je kracht: lekker onverschillig doen alsof die bitches je niets interesseren. Werkt goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jaja, VS is goed met de vrouwtjes, ware het niet dat hij er niet in geïnteresseerd is.
Grappig, ik rookte ook Lucky's toen ik nog VVD stemdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
'Cause mo' black than white is smokin' crack tonight.'
Ik rook zelf Lucky's. Sigaretten voor VVD'ers.
Nou, ik zag je anders wel er gretig op ingaan. Wat alleen maar mijn stelling staaft dat je gewoon hetero bent maar je anders voordoet om zo onder valse vlag binnen te komen (letterlijk en figuurlijk)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jaja, VS is goed met de vrouwtjes, ware het niet dat hij er niet in geïnteresseerd is.
Dit had zo een analyse van betyar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik zag je anders wel er gretig op ingaan. Wat alleen maar mijn stelling staaft dat je gewoon hetero bent maar je anders voordoet om zo onder valse vlag binnen te komen (letterlijk en figuurlijk)
Ach, vrouwelijke avances is geen enkele man tegen bestand.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik zag je anders wel er gretig op ingaan. Wat alleen maar mijn stelling staaft dat je gewoon hetero bent maar je anders voordoet om zo onder valse vlag binnen te komen (letterlijk en figuurlijk)
Nu ik in Brussel maar moeilijk Davidoff weet te vinden, zijn Lucky's ook praktisch mijn eerste keuze geworden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
'Cause mo' black than white is smokin' crack tonight.'
Ik rook zelf Lucky's. Sigaretten voor VVD'ers.
Paupers noemen ze die mensen, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Staal het volgende:
Waar behoor je toe als je L&M rookt?
Niet dat ik achter mijn rug om voor bijv. PVV-er uit kan worden gemaakt..
Davidoff is een homomerk. Dat weet ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu ik in Brussel maar moeilijk Davidoff weet te vinden, zijn Lucky's ook praktisch mijn eerste keuze geworden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Paupers noemen ze die mensen, geloof ik.
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Paupers noemen ze die mensen, geloof ik.
Aussiebum sigaretten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Davidoff is een homomerk. Dat weet ik dan weer wel.
Krantje al vol?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin in een heerlijk koud biertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |