Hij zei een biertje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch geeft hij je nog steeds Heineken?
Wat ga je doen, bachelor afmaken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een jaar door met ellende moet nog net lukken, om daarna tabee te zeggen.
En hij gaf dhr. Remlof een Heineken, waarna de heer in kwestie furieus een Bavaria eiste.quote:
Ja hey, ik kom ook maar één keer in de twee maanden ofzo bij 'm langs. Maar hij staat er altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch geeft hij je nog steeds Heineken?
Dat is dan toch Heineken.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ga je doen, bachelor afmaken?
Dat is een principekwestie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En hij gaf dhr. Remlof een Heineken, waarna de heer in kwestie furieus een Bavaria eiste.
Ik haat rokers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zullen wij anders samen eens een peuk roken?
Wat een vriendschapsband.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, ik kom ook maar één keer in de twee maanden ofzo bij 'm langs. Maar hij staat er altijd
Hmm om dat nou vooruitgang te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En hij gaf dhr. Remlof een Heineken, waarna de heer in kwestie furieus een Bavaria eiste.
Broekie!quote:
Ik bedoel maar.quote:
Dat noemen we goud.quote:
Het blijft Fok! he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat ze crack rookt
En VS die daarna een kraker versierde en ermee naar het toilet ging.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:53 schreef Nautilus. het volgende:
Supermarktbier en Galabalsigaren. Wat een feest moeten jullie gehad hebben.
Ik weiger mijn olifantjes af te laten schilderen als galabalsigaren, ik eis rectificatie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:53 schreef Nautilus. het volgende:
Supermarktbier en Galabalsigaren. Wat een feest moeten jullie gehad hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |