Ik zag het wel, je typte eerst 52%.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Besteld door Erik en rechts, opgegeten door links en midden.
Slechts 48% bleef over voor ons.
Vervloek modrechten.quote:
Remlof mon amice, ik kreeg nog de boze Marokkaan van de kiosk achter me aan omdat ik m'n sigaar uittrapte voor z'n winkel op Utrecht CS.quote:
Blijf gewoon in Twente.quote:
Jij stond ook doodleuk in die stationshal te paffenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof mon amice, ik kreeg nog de boze Marokkaan van de kiosk achter me aan omdat ik m'n sigaar uittrapte voor z'n winkel op Utrecht CS.
Ga je dat wel trekken? Jonge, linkse communistische boerenkinkels die technische opleidingen doen?quote:
En terecht. Die Marokkaan werkt trouwens al een jaar of 10 in die Kiosk. Elke keer als ik na middernacht daar een biertje haal staat ie er.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof mon amice, ik kreeg nog de boze Marokkaan van de kiosk achter me aan omdat ik m'n sigaar uittrapte voor z'n winkel op Utrecht CS.
Ach, een jaar door met ellende moet nog net lukken, om daarna tabee te zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga je dat wel trekken? Jonge, linkse communistische boerenkinkels die technische opleidingen doen?
Ik mag dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij stond ook doodleuk in die stationshal te paffen
En toch geeft hij je nog steeds Heineken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht. Die Marokkaan werkt trouwens al een jaar of 10 in die Kiosk. Elke keer als ik na middernacht daar een biertje haal staat ie er.
Hij zei een biertje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch geeft hij je nog steeds Heineken?
Wat ga je doen, bachelor afmaken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een jaar door met ellende moet nog net lukken, om daarna tabee te zeggen.
En hij gaf dhr. Remlof een Heineken, waarna de heer in kwestie furieus een Bavaria eiste.quote:
Ja hey, ik kom ook maar één keer in de twee maanden ofzo bij 'm langs. Maar hij staat er altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch geeft hij je nog steeds Heineken?
Dat is dan toch Heineken.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ga je doen, bachelor afmaken?
Dat is een principekwestie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En hij gaf dhr. Remlof een Heineken, waarna de heer in kwestie furieus een Bavaria eiste.
Ik haat rokers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zullen wij anders samen eens een peuk roken?
Wat een vriendschapsband.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, ik kom ook maar één keer in de twee maanden ofzo bij 'm langs. Maar hij staat er altijd
Hmm om dat nou vooruitgang te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En hij gaf dhr. Remlof een Heineken, waarna de heer in kwestie furieus een Bavaria eiste.
Broekie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |