Oh, ik dacht dat hij zei: wat een heerlijke mannen ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
"Wat een heerlijke plaat ook voor 'm", aldus Gordon.
Ah oke, dus het ligt niet meteen aan Rolfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Happiness.. Boven de twintig graden vind ik het allemaal prima.
Oh Fortuna?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat is ook alweer de naam van het (klassieke) nummer dat je hoort als de kandidaten en de jury worden voorgesteld?
O dacht dat hij zei "wat een lekkere vent is het toch ook"! Maar het lijkt niet eens met jij zegt...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
"Wat een heerlijke plaat ook voor 'm", aldus Gordon.
Ja, hij had het over de dansers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
O dacht dat hij zei "wat een lekkere vent is het toch ook"! Maar het lijkt niet eens met jij zegt...
Ach, ik heb eigenlijk geen idee wat ie zei. Het zal in ieder geval iets belachelijks zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
O dacht dat hij zei "wat een lekkere vent is het toch ook"! Maar het lijkt niet eens met jij zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |