quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 2 juni 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 464 Kally
Okay.. Want volgens sommige boeken/sites mag het niet en volgens andere wel. Maar als die er niet dood aan is gegaan ga ik het maar eens proberen.quote:
hij heeft eigenlijk alles van groente wel eens gehadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.. Want volgens sommige boeken/sites mag het niet en volgens andere wel. Maar als die er niet dood aan is gegaan ga ik het maar een proberen.
Okay.. Dan gaan wij ook maar eens variëren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
hij heeft eigenlijk alles van groente wel eens gehad
had-ie hier geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.. Dan gaan wij ook maar eens variëren.Hij krijgt nu vooral wortels en andijvie, daar wordt niemand gelukkig van.
Mwoah... niet echt bijzonder ofzo. Gewoon een typisch coldplay-nummer waar we al jaren mee worden opgescheeptquote:
Ik hoorde hem vanochtend ja.quote:
ja dat dus. Wel een aardige plaat. Maar zal na een aantal keer vervelen. Ik heb de hele hype om viva la vida ook nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah... niet echt bijzonder ofzo. Gewoon een typisch coldplay-nummer waar we al jaren mee worden opgescheept
Die was wel andersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef borisz het volgende:
[..]
ja dat dus. Wel een aardige plaat. Maar zal na een aantal keer vervelen. Ik heb de hele hype om viva la vida ook nooit gesnapt.
Viva la vida was leeeuk!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef borisz het volgende:
[..]
ja dat dus. Wel een aardige plaat. Maar zal na een aantal keer vervelen. Ik heb de hele hype om viva la vida ook nooit gesnapt.
Ik word er nog altijd zo moe van, wat een zwaar overschat nummer. (en muziek van Coldplay)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Viva la vida was leeeuk!!Die was juíst anders, zat tempo in.
Mooi... ROLF vergeten, kan-ie zonder pardon wegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
BennY????
Ik ben verslaafd aan HaloNummer is echt mooi ingezongen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
BennY????
Ik ben verslaafd aan HaloNummer is echt mooi ingezongen
Hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga lekker cruisen denk ik met een fijn muziekje op, even langs wat vrienden in Rotterdam.
Dat wist ik vannacht alquote:
Niet met mijquote:
quote:
Ik denk dat het door de 5 topics komt waar ik in postquote:
Kweeniet, beetje bleghh wakker gewordenquote:
Hij komt nog welquote:
Same! alleen ik ergens in Oost Groningen. Bier, BBQ en chill.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Woensdag pas. En morgen effe naar een camping op de Veluwe, BBQen en bier drinken.
Nah gaat wel weer overquote:
Haaiquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Woensdag pas. En morgen effe naar een camping op de Veluwe, BBQen en bier drinken.
tis best warm in de zon hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:16 schreef Kally het volgende:
Ik ga even een uurtje in de zon slapen
misschien knap ik er wat van op
JE LEVEN IS COMPLEETquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
ZE HEBBEN OLIEHOORN SAUS IN GEMERT.!!!!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... als je je oordopjes in je neus doet kun je je mond als boxje gebruiken. Doe je hem open hoor je de muziek harder dan als je hem dicht hebt
[..]
Nee... als je je oordopjes in je neus doet kun je je mond als boxje gebruiken. Doe je hem open hoor je de muziek harder dan als je hem dicht hebt
[..]
Dude! Mijn in-ear oordopjes! WAT DOE JE!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude! Mijn in-ear oordopjes! WAT DOE JE!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
Ik kan Justin Bieber zingen zonder te zingen
wat ben je aan het doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
1.146 of 1.469 songs added...
We zijn er bijna
mp3?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Muziek aan je Google-account koppelen/synchen zodat je het overal kan luisteren
Je moet een uitnodiging van Google zelf hebben...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmzzzz morgen effe kijken
Ow en mensjes
Socios heeft een vriendin!
je bent een tester??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet een uitnodiging van Google zelf hebben...
Zodra bekend werd dat het uitgerold zou worden heb ik een aanvraag gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent een tester??
Ow en die linnenbroek was maatje 36
Gnegne, is dat even pech hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
Kut, ik had kunnen winnen Lutte... Ik zie nu pas wat ik beter had kunnen doen
Samen met LSD.quote:
Lyricale Straat Dichters.quote:
quote:
Nu wel de goede taxi zien staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
yup, 18:46 gaat de trein er weer vandoor
Goede reis dan maar verder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
helaas geen foto, ben er al voorbij nu natuurlijk
Klopt, met pinksteren gaan ze de boel ombouwen en daarna gaat ook het verkeer uit Zwolle over de nieuwe brug.quote:
Ik heb er ook eentje zitten, hier vlakbij. Als je eens in Zwolle bent zal ik het je laten zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
ok omdat ze me vandaag een platenwinkel hebben laten zien, en het is maar goed dat ik een paar honderd kilometer verder op woon
Heyquote:
Alweer thuis?quote:
Hello!quote:
Very good, thank you!quote:
Hello Laysaquote:
Kus terug en veel plezier vanaafquote:
Link.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
We zijn duidelijk in beeld bij de XFA-reclame
wtfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Heb ik niet.quote:
Lekker ga WII sporten weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef Kally het volgende:
Oke ik eten net en hup weg misselijk, ik mag gewoon niet lijnen
Omgquote:
Ja dat dacht ik ook, met gezonde en lichte voeding moet lukkenquote:
ik doe met je meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg![]()
[..]
Ja dat dacht ik ook, met gezonde en lichte voeding moet lukken
Maar wat voel ik me goed na een goede maaltijd en een douchequote:
Zei ik toch....gewoon gezond eten en bewegen....komt goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar wat voel ik me goed na een goede maaltijd en een douche
jattertquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
Ik moet nog even een reclameblok van RTL meepikken hoor ik.
Nee hoor nee neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
Ik moet nog even een reclameblok van RTL meepikken hoor ik.
quote:
Ik heb geen Xboxquote:
Je bent de bestequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen Xbox
Ik ga proberen XFA te volgen, en dan vannacht opstaan om naar Schiphol te gaan. DAT heb ik voor jullie over!
ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Ja geeft niet, vast met je iPhonequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
En dan kan ik gewoon ongegeneerd een ijsje eten ook
Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
De stoelen hier zitten behoorlijk klote
Geef mij maar nieuwe luxor Rotterdam
Nee perenijsquote:
Nee, maar ik moet toch gaan slapen dus na een boring thema moet dat wel lukken!quote:
#1!!!quote:
Boring ROFLquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet toch gaan slapen dus na een boring thema moet dat wel lukken!
O ik zat daar wel lekker???quote:
OMGBBQROFLCOPTER kan niet zonder jou support!quote:
Miran ren 3 rondjes door de zaal, meteen weer een stuk verderquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
owja Mary poppins![]()
je bent toch wel dr naar toe gelopen hé?
rij 20 (eerste rang, fucking duur en dan baggerstoelenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik zat daar wel lekker???
Waar zit je dan in de zaal?
lach maar...Door miran dr enthousiasme ga ik weer sportenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran ren 3 rondjes door de zaal, meteen weer een stuk verder
Ik zat rij 10, was goed te doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
rij 20 (eerste rang, fucking duur en dan baggerstoelen)
Maar het podium
Als die man6 stoelen verderop hoest beweegt heel de rij
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
lach maar...Door miran dr enthousiasme ga ik weer sporten
En als je een scheet laat krijg jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
rij 20 (eerste rang, fucking duur en dan baggerstoelen)
Maar het podium
Als die man6 stoelen verderop hoest beweegt heel de rij
op rij 10 zijn de stoelen hetzelfde. Ik ben verwend door het nieuwe luxor denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat rij 10, was goed te doen
Ja dat podium is echt vet groot
Ja daar ben ik ook geweest, jij bent gewoon verwendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op rij 10 zijn de stoelen hetzelfde. Ik ben verwend door het nieuwe luxor denk ik
Yupquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
Ik word lichtelijk irri, Kirby wordt gespeeld hier
Dat takketeringtyfusmuziekje
Kirby. En dan alle levels hetzelfde deuntjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
Ik word lichtelijk irri, Kirby wordt gespeeld hier
Dat takketeringtyfusmuziekje
Hij doet me denken aan Yoshiquote:
drillinstructorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
lach maar...Door miran dr enthousiasme ga ik weer sporten
Het spel an sich is baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kirby. En dan alle levels hetzelfde deuntje
Nee gewoon neequote:
Geheel uitgespeeldquote:
Vooral dat duizelig stukjequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen mensen met een mega dikke reet voortaan niet eerst naar binnen. We moesten opstaan en die reet van haar prikte in me buik jonguh
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk straks de nieuwe Kirby spelen op de Wii 2 of zoNog een paar daagjes en dan mag ik los op Nintendo. Interview met de ontwikkelaars van de Wii 2 etc etc. Tofheid.
quote:
Haters.quote:
awesomequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk straks de nieuwe Kirby spelen op de Wii 2 of zoNog een paar daagjes en dan mag ik los op Nintendo. Interview met de ontwikkelaars van de Wii 2 etc etc. Tofheid.
Jaquote:
Laatst nog de DS-versie. Echt tot score 9999999999999. En dan komt dat moment en BAM: 0000000000. Bastaarden!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Tetris heb ik geloof ik wel een miljoen keer gedaan vroegah
Zegt mevrouw spring-in-het-veldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom kunnen mensen niet stil zitte ? Ik word theaterziek
Laat een scheetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom kunnen mensen niet stil zitte ? Ik word theaterziek
Ik vind het ook nog leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst nog de DS-versie. Echt tot score 9999999999999. En dan komt dat moment en BAM: 0000000000. Bastaarden!
quote:
Daar heb ik echt om zitten huilen van het lachen de eerste keer dat ik die zagquote:
ik kom hier voor me rustquote:
Have funquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom hier voor me rust
Heel de dag actief geweest, we waren natuurlijk erg vroeg in scheveningen, dus ook nog 2 uur rondgelopen.
Ow en siep ik heb een zonnebril gekocht, niet zo supergrote, gewoon 1 die bij mijn hoofd past.
Nu telefoon uit, begint zo.
Geen tand in mijn bek die daaraan denkt!quote:
Nee, sorry ik ga voor Roggelquote:
Ik op Ed, ziet ie toch niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stem op Simran, gewoon om Rolf eruit te krijgen
Ik zei ik ga, ik zei niet ik stemquote:
Alleen een piano.quote:
Ben me daar gek om te stemmenquote:
Baaschquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
omdat verveling in trein, hier pics van een van m'n net gekochte LP's
[ afbeelding ]
Ik hoop voor hem dat ie goed betaald krijgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
Met hoeveel deelnemers moet die Leatherboy nog tongen?
quote:
Ik denk dat ik ook maar zo'n nesring neemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat ie goed betaald krijgt.
ik wil wel een nes, de ring hoef ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar zo'n nesring neem
moest neusring zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil wel een nes, de ring hoef ik niet
quote:
Jezusquote:
Lijkt me niet helemaal de bedoelingquote:
Echt he...quote:
Bij ons die shovel whoot zo het postkantoor inquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
in de gehele geschiedenis van maassluis is geloof ik 1x de bristol overvallen, and that's it
quote:
Live topicquote:
quote:
jouquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
Ik zit met een of andere miep te wordfeuden en ik heb o-o-o-u-u-j-e.
DAAR KAN IK TOCH NIKS MEE?
Ik ook, kijk Lutte tweetenquote:
quote:
Die was vorig jaar in Mierlo, toen was ik erquote:
Ik vind haar zo leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die was vorig jaar in Mierlo, toen was ik er.
quote:
Jaaaaquote:
Truste lieffiequote:
En de mijne?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |