quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 2 juni 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 464 Kally
Okay.. Want volgens sommige boeken/sites mag het niet en volgens andere wel. Maar als die er niet dood aan is gegaan ga ik het maar eens proberen.quote:
hij heeft eigenlijk alles van groente wel eens gehadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.. Want volgens sommige boeken/sites mag het niet en volgens andere wel. Maar als die er niet dood aan is gegaan ga ik het maar een proberen.
Okay.. Dan gaan wij ook maar eens variëren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
hij heeft eigenlijk alles van groente wel eens gehad
had-ie hier geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.. Dan gaan wij ook maar eens variëren.Hij krijgt nu vooral wortels en andijvie, daar wordt niemand gelukkig van.
Mwoah... niet echt bijzonder ofzo. Gewoon een typisch coldplay-nummer waar we al jaren mee worden opgescheeptquote:
Ik hoorde hem vanochtend ja.quote:
ja dat dus. Wel een aardige plaat. Maar zal na een aantal keer vervelen. Ik heb de hele hype om viva la vida ook nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah... niet echt bijzonder ofzo. Gewoon een typisch coldplay-nummer waar we al jaren mee worden opgescheept
Die was wel andersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef borisz het volgende:
[..]
ja dat dus. Wel een aardige plaat. Maar zal na een aantal keer vervelen. Ik heb de hele hype om viva la vida ook nooit gesnapt.
Viva la vida was leeeuk!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef borisz het volgende:
[..]
ja dat dus. Wel een aardige plaat. Maar zal na een aantal keer vervelen. Ik heb de hele hype om viva la vida ook nooit gesnapt.
Ik word er nog altijd zo moe van, wat een zwaar overschat nummer. (en muziek van Coldplay)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Viva la vida was leeeuk!!Die was juíst anders, zat tempo in.
Mooi... ROLF vergeten, kan-ie zonder pardon wegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
BennY????
Ik ben verslaafd aan HaloNummer is echt mooi ingezongen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
BennY????
Ik ben verslaafd aan HaloNummer is echt mooi ingezongen
Hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga lekker cruisen denk ik met een fijn muziekje op, even langs wat vrienden in Rotterdam.
Dat wist ik vannacht alquote:
Niet met mijquote:
quote:
Ik denk dat het door de 5 topics komt waar ik in postquote:
Kweeniet, beetje bleghh wakker gewordenquote:
Hij komt nog welquote:
Same! alleen ik ergens in Oost Groningen. Bier, BBQ en chill.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Woensdag pas. En morgen effe naar een camping op de Veluwe, BBQen en bier drinken.
Nah gaat wel weer overquote:
Haaiquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Woensdag pas. En morgen effe naar een camping op de Veluwe, BBQen en bier drinken.
tis best warm in de zon hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:16 schreef Kally het volgende:
Ik ga even een uurtje in de zon slapen
misschien knap ik er wat van op
JE LEVEN IS COMPLEETquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
ZE HEBBEN OLIEHOORN SAUS IN GEMERT.!!!!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... als je je oordopjes in je neus doet kun je je mond als boxje gebruiken. Doe je hem open hoor je de muziek harder dan als je hem dicht hebt
[..]
Nee... als je je oordopjes in je neus doet kun je je mond als boxje gebruiken. Doe je hem open hoor je de muziek harder dan als je hem dicht hebt
[..]
Dude! Mijn in-ear oordopjes! WAT DOE JE!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude! Mijn in-ear oordopjes! WAT DOE JE!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
Ik kan Justin Bieber zingen zonder te zingen
wat ben je aan het doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
1.146 of 1.469 songs added...
We zijn er bijna
mp3?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Muziek aan je Google-account koppelen/synchen zodat je het overal kan luisteren
Je moet een uitnodiging van Google zelf hebben...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmzzzz morgen effe kijken
Ow en mensjes
Socios heeft een vriendin!
je bent een tester??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet een uitnodiging van Google zelf hebben...
Zodra bekend werd dat het uitgerold zou worden heb ik een aanvraag gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent een tester??
Ow en die linnenbroek was maatje 36
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |