Prutsers dienen dan ook verwijderd te worden, je ziet ze al aankomen 35 jaar met hun nieuwe hamer, spijkerschort en handzaag in een plastic zakje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In elk vak zijn er prutsers
Daar moeten opzichters rekening mee houden, want jij wilt niet verantwoordelijk gehouden worden voor de fouten van prutsers, of wel?
Ah, je kan het aan ze zienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Prutsers dienen dan ook verwijderd te worden, je ziet ze al aankomen 35 jaar met hun nieuwe hamer, spijkerschort en handzaag in een plastic zakje.
De bouwfraude, het begin van alle ellende op de bouw.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond de bouwfrade uitermate fascinerend.
Er zit inderdaad niks tussen in. Je verstaat je vak of niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, je kan het aan ze zien
En er bestaan enkel prutsers en vaklui, niets er tussenin, vaklui maken gedurende hun gehele carriere nooit een enkele fout en prutsers houden hun handzaag in een plastic zakje.
Fijn, dat verschil was mij niet zo duidelijk
Daarvoor was alles hosanaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
De bouwfraude, het begin van alle ellende op de bouw.
Net als alle immigratieproblemen pas begonnen door Wilders?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
De bouwfraude, het begin van alle ellende op de bouw.
Heb het gelezen en vond het een interessant verhaal.quote:
En iemand die zn vak verstaat kan nooit een keer de mist in gaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zit inderdaad niks tussen in. Je verstaat je vak of niet.
Exact.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net als alle immigratieproblemen pas begonnen door Wilders?
Tuurlijk gebeurt dat ook maar dan is de vraag of een simpele leidinggevende dat voorkomen had.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En iemand die zn vak verstaat kan nooit een keer de mist in gaan?
Naïef? Niet echt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarvoor was alles hosana
Gast, waarom ben je soms toch zo ontzettend naief?
En dit is uiteraard geen reden om geen leidinggevenden te hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeurt dat ook maar dan is de vraag of een simpele leidinggevende dat voorkomen had.
klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dit is uiteraard geen reden om geen leidinggevenden te hebben.
Klopt. Die staat achter je rug je hamer ui te lijnen zodat nagel precies in het midden van de hamerkop komt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeurt dat ook maar dan is de vraag of een simpele leidinggevende dat voorkomen had.
Als iedereen zijn vak verstaat en zijn werk normaal doet heb je geen leidinggevende nodig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dit is uiteraard geen reden om geen leidinggevenden te hebben.
Oei, je komt op voor arbeiderszelfbestuur!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
Nee, ik mag ineens geen lunch meer omdat ik hem tegensprak.![]()
Wat is dat voor feudaal gelul, ik heb de secretaresse gewoon opdracht gegeven alsnog wat te halen, eens zien wat ze doet. Dit pik ik niet.
Als mensen puur rationele wezens waren misschien. Maar dat zijn ze niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Als iedereen zijn vak verstaat en zijn werk normaal doet heb je geen leidinggevende nodig.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:03 schreef Cerbie het volgende:
Als iedereen zich gewoon aan de wet houdt hebben we geen justitieel apparaat meer nodig.
En zelfs al waren mensen puur rationeel dan nog steeds niet. Mensen denken eerst aan eigen belang, hoe meer collega's je hebt hoe minder de rest jou kan schelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:03 schreef waht het volgende:
[..]
Als mensen puur rationele wezens waren misschien. Maar dat zijn ze niet.
Je hebt overal klaplopers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:03 schreef waht het volgende:
[..]
Als mensen puur rationele wezens waren misschien. Maar dat zijn ze niet.
Ik kijk wel eens naar MegaStructures en dan ben ik het echt niet met je eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Als iedereen zijn vak verstaat en zijn werk normaal doet heb je geen leidinggevende nodig.
Je snapt mijn punt best wel kapitein zeiksnorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]Want dan hebben we ook geen wetten waar iemand zich aan kan houden.. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |