Jazeker, vieze namaak pralines.quote:
Op dit doosje staat zeeschelpen. Tsja.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Wat moet ik vandaag als lunch nemen, mannen?
Trouwen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:12 schreef GSbrder het volgende:
Voor de nodige inspiratie.
Hubba hubba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt atm lunch voor mij gemaakt, ik ben niet gewend er over na te denkenquote:
Geef nog 20 miljoen extra Europees geld aan mij, en ik importeer wel wat Amerikaanse hotdogs voor je.quote:
Spekpannekoek + extra spek + lading stroop + kopje koffie = vet/suiker/cafeïne-high.quote:
Gaat de UvA dicht?quote:
Haha, puur voor het interieur?quote:
Nee nee, maar ge hebt smaak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, puur voor het interieur?
Is het nu mijn beurt om me gebruikt te voelen
Goed punt. We mogen de Amerikanen ook wel duidelijk maken dat ze wat beter nadenken over hun eetpatroon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef nog 20 miljoen extra Europees geld aan mij, en ik importeer wel wat Amerikaanse hotdogs voor je.
Nee, die hebben de vervelende gewoonte een feestdag aan te grijpen om een lang weekend te creeren. Die linkse mentaliteit hé.quote:
Wonen in een tuinhuis?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:12 schreef GSbrder het volgende:
Voor de nodige inspiratie.
Hubba hubba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom exporteren we jou niet gewoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt. We mogen de Amerikanen ook wel duidelijk maken dat ze wat beter nadenken over hun eetpatroon.
Merci, u ook.quote:
Ja maar zelfs op feestdagen horen universiteiten toch gewoon open te zijn, evenals 's nachts?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, die hebben de vervelende gewoonte een feestdag aan te grijpen om een lang weekend te creeren. Die linkse mentaliteit hé.
Typische hollandse setting, jaquote:
Haha, ja ach narcisme is een deugd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Merci, u ook.
Over smaak valt uiteraard te twisten, maar iemand die dezelfde smaak heeft als ik, vind ik al snel een goede smaak hebben
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, ja ach narcisme is een deugd.
Ik zal zo ook eens m'n lunchbox (quote:
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom exporteren we jou niet gewoon.
Win-Win situatie toch?
Wel goed integreren he, dus naar de kerk jij, shoppen bij WalMart wat je niet nodig hebt, en vooral geen zuinige (quote:
Ik koop een Prius en verhuis naar San Francisco.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel goed integreren he, dus naar de kerk jij, shoppen bij WalMart wat je niet nodig hebt, en vooral geen zuinige () auto rijden.
En je moet de 'moral high ground' innemen terwijl je doet waar je fokking zin in hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel goed integreren he, dus naar de kerk jij, shoppen bij WalMart wat je niet nodig hebt, en vooral geen zuinige () auto rijden.
Hmm, dat is weer typisch een wit strandhuis.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:19 schreef eriksd het volgende:
Doet mij een beetje denken aan dit huis:
[ afbeelding ]
Nep Amerikaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koop een Prius en verhuis naar San Francisco.
Wat ik zojuist bij de AH heb geritseld.quote:
God overzag het leed en gaf de mens; de vuist(*).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik zojuist bij de AH heb geritseld.
Overigens weer een jankend kutkind aldaar, maar dat terzijde.
Mooie (linkse) stad.quote:
Ik heb een hekel als mensen voordringen bij de kassa.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik zojuist bij de AH heb geritseld.
Overigens weer een jankend kutkind aldaar, maar dat terzijde.
Vol met hippies, hipsters, drugsgebruikers en homo's inderdaad.quote:
Jij hebt toch alle tijd van wereld?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb een hekel als mensen voordringen bij de kassa.
Ik koop een Escalade en ga naar de Massachusettsquote:
Trek dan gewoon je bek los.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb een hekel als mensen voordringen bij de kassa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |