Jazeker, vieze namaak pralines.quote:
Op dit doosje staat zeeschelpen. Tsja.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Wat moet ik vandaag als lunch nemen, mannen?
Trouwen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:12 schreef GSbrder het volgende:
Voor de nodige inspiratie.
Hubba hubba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt atm lunch voor mij gemaakt, ik ben niet gewend er over na te denkenquote:
Geef nog 20 miljoen extra Europees geld aan mij, en ik importeer wel wat Amerikaanse hotdogs voor je.quote:
Spekpannekoek + extra spek + lading stroop + kopje koffie = vet/suiker/cafeïne-high.quote:
Gaat de UvA dicht?quote:
Haha, puur voor het interieur?quote:
Nee nee, maar ge hebt smaak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, puur voor het interieur?
Is het nu mijn beurt om me gebruikt te voelen
Goed punt. We mogen de Amerikanen ook wel duidelijk maken dat ze wat beter nadenken over hun eetpatroon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef nog 20 miljoen extra Europees geld aan mij, en ik importeer wel wat Amerikaanse hotdogs voor je.
Nee, die hebben de vervelende gewoonte een feestdag aan te grijpen om een lang weekend te creeren. Die linkse mentaliteit hé.quote:
Wonen in een tuinhuis?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:12 schreef GSbrder het volgende:
Voor de nodige inspiratie.
Hubba hubba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom exporteren we jou niet gewoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt. We mogen de Amerikanen ook wel duidelijk maken dat ze wat beter nadenken over hun eetpatroon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |