Ja geld valt ook niet anders te interpreteren inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik associeer jou met geld, dus dan klopt de zin wel.
Hier komt de man in kwestie ook eindelijk aandruppelen; de klootzak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:04 schreef Reya het volgende:
Hier zijn alle mensen die hopen ooit nog eens directeur te worden present
Daar hoor ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:04 schreef Reya het volgende:
Hier zijn alle mensen die hopen ooit nog eens directeur te worden present
Jij bent al directeur.quote:
Houden zo, dat wordt een teleurstelling.quote:
Ik ben hoofdredacteur van de krant van mijn leven.quote:
Vol met oud nieuws, linkse propaganda en pulp reclame dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben hoofdredacteur van de krant van mijn leven.
Krijg wat, erik. Persoonlijk voorzie ik een grandoize toekomst voor mijzelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:05 schreef eriksd het volgende:
Alhoewel je waarschijnlijk over 20 a 30 jaar toch wel de sterfhuisconstructie van de Stentor BV voor een grijpstuiver kan kopen
Veel schreeuwerige koppen en schandalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vol met oud nieuws, linkse propaganda en pulp reclame dus.
Hallo Dhr. Paradijs.
Nicequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg wat, erik. Persoonlijk voorzie ik een grandoize toekomst voor mijzelf.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel schreeuwerige koppen en schandalen.
Ongetwijfeld. Leuke kids en een lekkere vrouw moet er wel inzittenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg wat, erik. Persoonlijk voorzie ik een grandoize toekomst voor mijzelf.
Zo he, de meest depri post van de dag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Leuke kids en een lekkere vrouw moet er wel inzitten
Alle tekst wordt in roze gedrukt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Ik zou 'm kopen, heeft ie nog een leuke font/opmaak of valt 't tegen?
Gratis dildo bij een jaarabbo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Ja, duidelijk niet carriere-technisch, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo he, de meest depri post van de dag.
En een beetje carriere is ook meer dan welkom. Wil nog een baan als buitenlandcorrespondent binnenharken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Leuke kids en een lekkere vrouw moet er wel inzitten
Blijf uit mn buurt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Op afstand.quote:
Ach, alles is vluchtig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, duidelijk niet carriere-technisch, me dunkt.
Een mens moet zijn geluk ook uit andere dingen kunnen halen, materialistje
quote:
Dat is voor een jong Vogels-gezinnetje dan weer wat minder stabielquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een beetje carriere is ook meer dan welkom. Wil nog een baan als buitenlandcorrespondent binnenharken.
Behalve vastgoedquote:
Die heb je al.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een beetje carriere is ook meer dan welkom. Wil nog een baan als buitenlandcorrespondent binnenharken.
Familie storimans kan er over meepraten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is voor een jong Vogels-gezinnetje dan weer wat minder stabiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |