Nope, hier net andersom, al het voetvolk heeft een vrije dag en management zit er.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik benijd mezelf. Vrijwel alle leidinggevenden hebben vandaag een vrije dag. Terwijl wij, het voetvolk, de tent runnen.
Jawel, maar vandaag is mijn chef ook vrij. Niet dat ik nou zoveel last van hem heb, maar het gevoel van 'chill' is net iets groter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En op andere dagen is dat niet zo?
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, hier net andersom, al het voetvolk heeft een vrije dag en management zit er.
Inderdaad, hoewel ik van moeheid niet enorm last heb vind ik het wel wat aan de irritante kant na een lange film van 3 uur o.i.d. Kan me ook niet voorstellen straks in de toekomst met zo'n ding op de kop voor de TV thuis te moeten zitten elke avond, verschrikkelijk. Dan maar 2D.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, van de week ook gezien. Sowieso wordt 3D steeds beter.
Nu nog een goede techniek waarbij je ogen niet moe worden en je niet een raar brilletje hoeft te dragen.
Dat was na de meet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:53 schreef von_Preussen het volgende:
Utrecht is overigens wel achteruit gegaan sinds ik er de laatste keer was:
[ http://imageshack.us/f/27/img0475ql.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja de logica ook, "verwerking kan stilstaan, maar contacten en bereikbaarheid moet ten alle tijden gegarandeerd zijn", ergo de mensen onderaan zijn allemaal vrij, maar de aanspreekpunten moeten aanwezig zijn.quote:
Hm ik heb ze nog niet gezien in de winkels, wel met zo'n testbril maar ik heb me er niet eens aan gewaagd om het uit te proberen eerlijk gezegd, lijkt me totaal niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:55 schreef GSbrder het volgende:
Nieuwste mode voor televisie thuis: bezel-less is more.
Je hebt al bril-loze 3D, ook in Full-HD, maar dat is nog niet verfijnd genoeg naar mijn smaak.
Ik hou het bij 40 inch, full HD, 2D voor nu.
In ons geval is juist de aanwezigheid van het voetvolk noodzakelijk. Zonder leiding kunnen wij wel een krant maken, maar andersom niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja de logica ook, "verwerking kan stilstaan, maar contacten en bereikbaarheid moet ten alle tijden gegarandeerd zijn", ergo de mensen onderaan zijn allemaal vrij, maar de aanspreekpunten moeten aanwezig zijn.
Ja maar dat geld voor alles.quote:
Och, er zitten gelukkig wel positieve kanten aan, jij wordt niet lastig gevallen door je baas, en ik hoef me nergens mee te bemoeien vandaag behalve de telefoon en mails.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In ons geval is juist de aanwezigheid van het voetvolk noodzakelijk. Zonder leiding kunnen wij wel een krant maken, maar andersom niet.
Slecht humeur vandaagquote:
Win-winquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, er zitten gelukkig wel positieve kanten aan, jij wordt niet lastig gevallen door je baas, en ik hoef me nergens mee te bemoeien vandaag behalve de telefoon en mails.
Nee, in het geval van VS klopte die wel.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, in het geval van VS klopte die wel.
Nee, maar ik associeer jou met geld, dus dan klopt de zin wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt?
Heb ik eindelijk een goede Nederlandse zin weten te produceren?
Ja geld valt ook niet anders te interpreteren inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik associeer jou met geld, dus dan klopt de zin wel.
Hier komt de man in kwestie ook eindelijk aandruppelen; de klootzak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:04 schreef Reya het volgende:
Hier zijn alle mensen die hopen ooit nog eens directeur te worden present
Daar hoor ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:04 schreef Reya het volgende:
Hier zijn alle mensen die hopen ooit nog eens directeur te worden present
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |