Moet ook bekennen dat het een beetje inkoppers zijn van mijn kantquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, een zeer onprettig idee zelfs![]()
Shit, ik ben het ff te vaak met je eens nu hoor![]()
Shoot mequote:
Sjonge jonge zeg. Aan wie lag dat dan? Zijn nalatigheid of werd hij genaaid?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ken ook een jongen die een jaar of 10 ZZP'er werd in de bouw. Ging een tijdje heel goed totdat bleek dat hij toch ook belasting af moest dragen. Heeft nog jaren in de schuldsanering gezeten
Tsja, maar toch ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ook bekennen dat het een beetje inkoppers zijn van mijn kant
Ik klaag dan ook niet. Het neo-liberalisme heeft hier niet zo wild om zich heengeslagen zoals bijvoorbeeld in de VSquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, in mijn optiek had men toen de belastingen fors omlaag geknald. Men koos echter voor nivelleren. Was volgens mij wel een van de beste kabinetten die we hebben gehad.
Eigen nalatigheid en gewoon te goed van vertrouwen en onhandig met geld. Die jongen doet geen vlieg kwaad maar als ondernemer totaal ongeschiktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg. Aan wie lag dat dan? Zijn nalatigheid of werd hij genaaid?
Luister het nummer maar eensquote:
Sja, jammer zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eigen nalatigheid en gewoon te goed van vertrouwen en onhandig met geld. Die jongen doet geen vlieg kwaad maar als ondernemer totaal ongeschikt
Eigen ondernemerschap (hoe klein ook) hoort ook een beetje bij deze tijd. De levenlange carriere bij een en hetzelfde bedrijf bestaat niet meer. In plaats daarvan is de markt continu in beweging wat een flexibele houding vereist van de werkenden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef eriksd het volgende:
Maarja, het is ook een beetje de keuze die je als wetgever annex politiek maakt. Wil je ondernemerschap vergemakkelijken dan moet je ook de risico's faciliteren die het voor andere partijen aantrekkelijk maakt.
Ach ja, ging mij meer om de titelquote:
Vrachtwagens spuiten bij Scania als flexwerker. Dus in de schil die er vrij rap weer uitvliegt als de productie daalt.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach ja, ging mij meer om de titel![]()
Ja, tja, ook niet al te best natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vrachtwagens spuiten bij Scania als flexwerker. Dus in de schil die er vrij rap weer uitvliegt als de productie daalt.
Het is ook zo makkelijk geworden met teh internets. Mooie tijden zijn het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigen ondernemerschap (hoe klein ook) hoort ook een beetje bij deze tijd. De levenlange carriere bij een en hetzelfde bedrijf bestaat niet meer. In plaats daarvan is de markt continu in beweging wat een flexibele houding vereist van de werkenden.
Wat doe jij eigenlijk?? Ben wel benieuwd gezien je theorieën en plannetjes...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, tja, ook niet al te best natuurlijk
Ik studeer nog gewoon: International Business.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk?? Ben wel benieuwd gezien je theorieën en plannetjes...
Maar antwoorden is absoluut vrijwillig
Aan een universiteit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik studeer nog gewoon: International Business.
Klopt. Maar het wordt er daardoor natuurlijk niet makkelijker op. Er zijn veel risico's aan verbonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Het is ook zo makkelijk geworden met teh internets. Mooie tijden zijn het.
Ok, en welke kant denk je op??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wil ook het ondernemerschap opgaan, ben ik gesprek met investerdeers. ZZP'er lijkt mij echter helemaal niets. Het risico ligt volledig bij jou en je kan zo zonder opdrachten komen te zitten. Ik houd liever van meer zekerheid
"Maar toen bestond de Soundmixshow!"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb soms heimwee naar de jaren '90. Niet omdat de economie zo goed was, of omdat er toen een beter kabinet was (ik was 11 in 2000, dus, wat weet ik ervan?). Maar toen bestonden Idols en X-Factor nog niet, en ik heb het idee dat die twee programma's dingen kapot maken die ik waardevol vind.
Noem me geen ouwe lul, want dat ben ik niet.
Whiskasquote:
Mestreech?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ok, vrij uiteenlopend dus..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
O.a. gezondheidszorg en kredietwezen.
Ja, als de ene sector het tijdelijk slecht doet, kan je dat opvangen met het geld uit een andere sector.quote:
Nee, dat klopt. Is dat een vereniging o.i.d?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Of je in Maastricht studeert, maar dat zal wel niet, dan.
Pinochet was ook rechtsquote:
Eriksd zat op je te wachten (zie vorig topic) en nu ben je er en gaat hij pittenquote:
Ssstquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eriksd zat op je te wachten (zie vorig topic) en nu ben je er en gaat hij pitten
Ik ken alleen Tragos in Maastricht. "Tragisch", noem ik ze meestal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Is dat een vereniging o.i.d?
Hehequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ken alleen Tragos in Maastricht. "Tragisch", noem ik ze meestal.
Fiscaal Recht, Nederlands Recht en Geneeskunde. Ik ben de moderne Leonardo da Vinci.quote:
Van het concert des levens heeft niemand een program.quote:en wat zijn je plannen?
Hoi Picchiaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef Picchia het volgende:
http://sv-isa.nl/
Als je geen bier mag zuipen dan krijg je dit.
Moet je met zoveel studies nu niet aan het studeren zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Fiscaal Recht, Nederlands Recht en Geneeskunde. Ik ben de moderne Leonardo da Vinci.
[..]
Van het concert des levens heeft niemand een program.
Ik meen toch dat je hier iets over een sollicitatie had laten vallenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Fiscaal Recht, Nederlands Recht en Geneeskunde. Ik ben de moderne Leonardo da Vinci.
[..]
Van het concert des levens heeft niemand een program.
Hoezo dan??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb iets over een stage laten vallen. Daarnaast, ik ben nu aan het studeren. Wordt mijn openhartigheid dan toch tegen me gebruikt?
Dat is een hoop zegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Passend antwoordquote:Van het concert des levens heeft niemand een program.
Iedereen kon alles leren toch?? Met name Rechten en Accountacy??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is een hoop zeg
Fiscaal Recht en Geneeskunden zijn ook niet de meest makkelijken.
[..]
Passend antwoord
Dat heb ik inderdaad gezegd. Wel bestaat er binnen de Rechtswetenschappen verschillende soorten richtingen, waar je makkelijkere en moeilijkere hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen kon alles leren toch?? Met name Rechten en Accountacy??
Nonsensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gezegd. Wel bestaat er binnen de Rechtswetenschappen verschillende soorten richtingen, waar je makkelijkere en moeilijkere hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]geweldig hè. Gewoon omdat het kan! Heerlijk, zo'n brutaal pubermeisje.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben toch zo gek op haar accent
Die kende ik - gelukkig - nog nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef Cerbie het volgende:
Verdwaal ik naar het Laura-dinges-zeilmeisje topic, kom ik meteen Fok!'s huispedo tegen
[..]
[..]
300 posts doorgebladerd om tot de conclusie te komen dat je me niet nodig had. Je verwoordde perfect het failliete en klassieke slachtoffer en klassenstrijddenken van de PvdA.quote:
Om het beeld even compleet te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kende ik - gelukkig - nog niet
Kijk eens aan hahaha.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Nautilus. het volgende:
Het is te danken aan mijn studieadviseur, die mij een master Financieel Recht afraadde, anders had ik nu vier studies tegelijkertijd gevolgd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
300 posts doorgebladerd om tot de conclusie te komen dat je me niet nodig had. Je verwoordde perfect het failliete en klassieke slachtoffer en klassenstrijddenken van de PvdA.
Dat je het beheerst bracht, doet niets aan de boodschap af.
*RIL*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Om het beeld even compleet te maken
[ afbeelding ]
Sorryquote:
Ik moet in ieder geval in iedere bachelor een vak openlaten om niet in financiële problemen te komenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Picchia het volgende:
Kun je nog steeds kosteloos een aanvullende studie volgen of is dat afgeschaft?
Niets op aan te merken, hm?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef GSbrder het volgende:
Nautilus, ik denk dat je met die studiecombinatie al onderscheidend genoeg bent om je geen zorgen te maken over internetprivacy. Je kan ons net zo goed meteen digiD en studielink geven, daar zijn de speurhonden van Fok toch allang achter.
GS, ik laat je in je waanquote:
Ja, doei, dan sta ik volgend jaar ingeschreven bij het CIOS.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef GSbrder het volgende:
Nautilus, ik denk dat je met die studiecombinatie al onderscheidend genoeg bent om je geen zorgen te maken over internetprivacy. Je kan ons net zo goed meteen digiD en studielink geven, daar zijn de speurhonden van Fok toch allang achter.
De waan, wat overigens geen waan is, dat ik awesome benquote:
Waarom een vak openlaten? Doe je aan contractonderwijs?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval in iedere bachelor een vak openlaten om niet in financiële problemen te komen. Heb mijn co-schappen ook weer een jaartje uitgesteld.
Nee, een echte studiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, doei, dan sta ik volgend jaar ingeschreven bij het CIOS.
Awesome? Pics?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De waan, wat overigens geen waan is, dat ik awesome ben?
In tegenstelling tot die vieze rechtenstudies!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, een echte studie
Technische Natuurkunde en Wiskunde & Informatica gecombineerd met Econometrie ofzo.
Als er geen vrouwen op zitten dan is het geen echte studie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, een echte studie
Technische Natuurkunde en Wiskunde & Informatica gecombineerd met Econometrie ofzo.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als er geen vrouwen op zitten dan is het geen echte studie.
Omdat ik met fiscaal recht startte nadat ik mijn bachelor nederlands recht bijna binnenhad. Ik volg geen contractonderwijs, in Rotterdam staan de avondcolleges gewoon open voor dagstudenten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waarom een vak openlaten? Doe je aan contractonderwijs?
Het vrouwmens is inmiddels tot elke discipline doorgedrongen. Verzet is zinloos.quote:
Het kan verkerenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Omdat ik met fiscaal recht startte nadat ik mijn bachelor nederlands recht bijna binnenhad. Ik volg geen contractonderwijs, in Rotterdam staan de avondcolleges gewoon open voor dagstudenten.
Ik zit op dit moment een beetje vast met geneeskunde, kan me 'r ook niet echt voor interesseren. Ik ben rechten gaan studeren uit hobbyisme, nu is geneeskunde hobbyisme.
Bij zo'n technische studie moet er wel een vrouwvrije variant tussen zitten. Dat is dan een ECHTE studie waarbij je je HERSENEN moet gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef waht het volgende:
[..]
Het vrouwmens is inmiddels tot elke discipline doorgedrongen. Verzet is zinloos.
Snoepert!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij zo'n technische studie moet er wel een vrouwvrije variant tussen zitten. Dat is dan een ECHTE studie waarbij je je HERSENEN moet gebruiken.
Is Filosofie nou voornamelijk essays schrijven?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die vieze rechtenstudies!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij zo'n technische studie moet er wel een vrouwvrije variant tussen zitten. Dat is dan een ECHTE studie waarbij je je HERSENEN moet gebruiken.
Ja, maar dan snap ik nog steeds niet waarom vakken opgelaten moeten worden om het financiële plaatje rond te krijgen als je niet betaald per vak. Noch of er betaald dient te worden per studie of niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Omdat ik met fiscaal recht startte nadat ik mijn bachelor nederlands recht bijna binnenhad. Ik volg geen contractonderwijs, in Rotterdam staan de avondcolleges gewoon open voor dagstudenten.
Ik zit op dit moment een beetje vast met geneeskunde, kan me 'r ook niet echt voor interesseren. Ik ben rechten gaan studeren uit hobbyisme, nu is geneeskunde hobbyisme.
Nee dank jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Snoepert!
Google "Barney Stinson" en gij zult vinden.
Of mijn '80s alterego "Chuck Norris"
Omdat ik dan een bachelor en een master en een bachelor zou volgen, en dan betaal je voor twee van de drie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, maar dan snap ik nog steeds niet waarom vakken opgelaten moeten worden om het financiële plaatje rond te krijgen als je niet betaald per vak.
Typisch vrouwelijk studiegedrag is dan ook dikwijls lonendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef Picchia het volgende:
Vrouwen zijn tegenwoordig gewoon gedisciplineerder dan mannen wat studie betreft.
Enkel theoretische wiskunde en theoretische natuurkunde zijn studies voor de winnaars. De rest is rommelen in de marge.quote:
Over het algemeen wellicht. Net zoals vrouwen over het algemeen veel minder met hun opgedane kennis doen na hun studie. Kinderen opvoeden en dat soort futiliteiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef Picchia het volgende:
Vrouwen zijn tegenwoordig gewoon gedisciplineerder dan mannen wat studie betreft.
Best hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Enkel theoretische wiskunde en theoretische natuurkunde zijn studies voor de winnaars. De rest is rommelen in de marge.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dank jeSoort Leo-achtig voor eeuwig kleine jongen typje
![]()
Die overigens weinig weg heeft van CN die ik ook altijdheb gevonden..
Dat boeit niet. Het moet gezegd zijn dat de overige studies inferieur zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Best hoor...
En wat gaan die studenten daar in de praktijk mee doen??
Geef mij maar JBJquote:
Oké, dus je ervaart geen problemen als je straks 3 masters tegelijk moet doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Omdat ik dan een bachelor en een master en een bachelor zou volgen, en dan betaal je voor twee van de drie.
Ik ken iemand die naast een studie economie een hbo-opleiding werktuigbouwkunde volgt, gewoon, omdat hij techniek leuk vindt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:04 schreef Picchia het volgende:
Ik zou wel een MBO koksopleiding willen volgen naast mijn studie.
Algoritmes schrijven, Google bouwen, de ruimte ontdekken, energie produceren, banken en websites beveiligen, productprocessen optimaliseren, the list goes on and on...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Best hoor...
En wat gaan die studenten daar in de praktijk mee doen??
Volgens mij bestaat er voor Geneeskunde + een andere master een aparte regeling, maar ik zal sowieso voor twee masters moeten gaan betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Oké, dus je ervaart geen problemen als je straks 3 masters tegelijk moet doen?
Tuurlijk..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Algoritmes schrijven, Google bouwen, de ruimte ontdekken, energie produceren, banken en websites beveiligen, productprocessen optimaliseren, the list goes on and on...
Dat lijkt me ook wel leuk. Het is alleen jammer dat je dan tussen allemaal van die kleine kindjes komt te zitten. Eigenlijk had ik het eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die naast een studie economie een hbo-opleiding werktuigbouwkunde volgt, gewoon, omdat hij techniek leuk vindt.
Ah, jij kent ze allemaal?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk. Het is alleen jammer dat je dan tussen allemaal van die kleine kindjes komt te zitten. Eigenlijk had ik het eerder moeten doen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
Een faggy jbj voor Whiskers voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
Op je 16e of zo kun je al naar het MBO. Maar dan ben je natuurlijk wel een wonderleerling.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik deed mijn master in een reguliere "klas" toen ik 34 was.. Maar jij noemt ze nu al "kleine kindjes"??
Owh, shit ja, jij had het over MBOquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op je 16e of zo kun je al naar het MBO. Maar dan ben je natuurlijk wel een wonderleerling.
Juristen hebben Google gemaakt, 'tuurlijkquote:
Zeg niet zo lullig he, nadat ik je net heb bedanktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juristen hebben Google gemaakt, 'tuurlijk
Hoe jong ben je dan??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:13 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ook al een opleiding afgerond. Maar ik heb het nooit gepost omdat ik dan zoveel uit de anonimiteit treed.
Behe, 10 jaar en 1 titel achterlopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik deed mijn master in een reguliere "klas" toen ik 34 was.. Maar jij noemt ze nu al "kleine kindjes"??
Ook alquote:
Een zomercursus aan het James Boswell Instituut telt niet, he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:13 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ook al een opleiding afgerond. Maar ik heb het nooit gepost omdat ik dan zoveel uit de anonimiteit treed.
Heb ik eigenlijk wel respect voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
Waarvoor bedankt eigenlijk?
HBO titels zijn geen titels
Of is "mams" en "oma" wat je bedoelde
Dank jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:18 schreef waht het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk wel respect voor.
Bovendien, als we later allemaal oud zijn willen we dolgraag omgaan met de jeugd, maar nu we er een beetje tussenin zitten voelen we ons te oud.
O ja, begin dit jaar deed ik ook Spaans op de VU, maar daar bakte ik weinig van. De aantekeningen heb ik nog dus die kijk ik nog een keer op mijn dooie gemak door.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een zomercursus aan het James Boswell Instituut telt niet, he.
Meid, ik lig al op een matras. Lager dan dit kom ik niet. Maar ik voer graag katjes, als hobby.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan we ons verlagen tot persoonlijke aanvallen?? Jongen toch
Ik heb zelf een zomercursus Spaans gedaan/gevolgd aan 't JBI. Erg leuk, maar niet zo effectief. Wel een mooie locatie, met die slagboom en dat kasteeltje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
O ja, begin dit jaar deed ik ook Spaans op de VU, maar daar bakte ik weinig van. De aantekeningen heb ik nog dus die kijk ik nog een keer op mijn dooie gemak door.
Da's dan weer sympathiekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meid, ik lig al op een matras. Lager dan dit kom ik niet. Maar ik voer graag katjes, als hobby.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:21 schreef JoaC het volgende:
Is er al geroepen dat alfastudies geen echte studies zijn?
Ik deed het samen met een meisje. Maar op een gegeven moment durfde ze de docenten niet meer onder ogen te zien omdat ze er niks van bakte, dus gingen we maar naar de bioscoop en zo. Ook prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb zelf een zomercursus Spaans gedaan/gevolgd aan 't JBI. Erg leuk, maar niet zo effectief. Wel een mooie locatie, met die slagboom en dat kasteeltje.
Niet vaak genoeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:21 schreef JoaC het volgende:
Kunstacademie. Hij was verantwoordelijk voor die opgehangen Wilderspop.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat studeer jij dan, of heb je gestudeerd??
Poging tot politicoloog, en minors psychologie enzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat studeer jij dan, of heb je gestudeerd??
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik deed het samen met een meisje. Maar op een gegeven moment durfde ze de docenten niet meer onder ogen te zien omdat ze er niks van bakte, dus gingen we maar naar de bioscoop en zo. Ook prima.
En toen??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Poging tot politicoloog, en minors psychologie enzo.
Geld klopte aan
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Kunstacademie. Hij was verantwoordelijk voor die opgehangen Wilderspop.
Ik deed openquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Kunstacademie. Hij was verantwoordelijk voor die opgehangen Wilderspop.
De portemonnee kreeg hiv en de creditcard werd zwanger. Het bonnetje was de slechterik van het verhaal, en de broekzak was alcoholistquote:
Ok, je bent werkeloos dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
De portemonnee kreeg hiv en de creditcard werd zwanger. Het bonnetje was de slechterik van het verhaal, en de broekzak was alcoholist
quote:
Jazeker. Enkel wiskunde en natuurkunde zijn echte studies. De rest van de studies verdienen de naam 'studie' niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:21 schreef JoaC het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Enkel wiskunde en natuurkunde zijn echte studies. De rest van de studies verdienen de naam 'studie' niet.
Hey, ben je nog niet vertrokken naar zonnige oordenquote:
Wat precies?? Dit lied, Frank, die hoofdfiguur, prostitutie, uhh??quote:
Neem het ff overquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef JoaC het volgende:
Whiskers![]()
Het begon nog met The Beatles, waar is het misgegaan?
Het bespaard je in ieder geval een hoop geldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoe ik het voor elkaar krijg om single te blijven is mij ook een raadsel.
Nee joh, woensdag pas, eerst dit weekend nog kamperen met vriendenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ben je nog niet vertrokken naar zonnige oorden
Idd, en als je dan MBO erbij gaat doen, dan staat er binnen de kortste keren een boze vader voor je deur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al![]()
Maar dan mag je idd wel minstens 1 studie achter de rug hebben ja
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, woensdag pas, eerst dit weekend nog kamperen met vrienden
Waarom slagen Nederlandse dichters er in om met de allergewoonste woorden een hele wereld aan toespelingen te scheppen, terwijl de oeverloze aanstellerij van Frank Boeijen nergens toe leidt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat precies?? Dit lied, Frank, die hoofdfiguur, prostitutie, uhh??
Owh, niet voor de opleiding, maar voor de minderjarige meisjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Idd, en als je dan MBO erbij gaat doen, dan staat er binnen de kortste keren een boze vader voor je deur.
Nee, koken lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, niet voor de opleiding, maar voor de minderjarige meisjes![]()
Tsja, ik vind het gewoon een mooi nr, maar zal wel jeugdsentiment zijn dan..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom slagen Nederlandse dichters er in om met de allergewoonste woorden een hele wereld aan toespelingen te scheppen, terwijl de oeverloze aanstellerij van Frank Boeijen nergens toe leidt?
Gewoon doen dan... Opleiding is niet nodig hoorquote:
Dan heb je mijn gekookt water nog niet geproefd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon doen dan... Opleiding is niet nodig hoor
Practice makes perfectquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dan heb je mijn gekookt water nog niet geproefd.
Dichtbij, maar erg mooi..quote:
Nee.. Gelukkig nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zou hij door de eerste ronde van Idols komen?
We gaan barbecueën en zuipen omdat we allemaal 40 zijn of worden dit jaarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dichtbij, maar erg mooi..
Have fun
Klinkt geweldig...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan barbecueën en zuipen omdat we allemaal 40 zijn of worden dit jaar
En al vrienden zijn vanaf de middelbare school.
Van Dik Hout? Al was dat pas vanaf de 90s volgens mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdorie hoe heette die NL band uit de jaren 80/90m met een leadzanger met sluik blond haar??
Ja DIEquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Van Dik Hout? Al was dat pas vanaf de 90s volgens mij.
Dan haalt hij vast de finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:52 schreef Nautilus. het volgende:
Koen Wauters, daar waren alle meisjes van groep 8 verliefd op.
Goedenacht, allen!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja DIE![]()
Dank, ik zit er al meer dan een uur over te piekeren
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja DIE![]()
Dank, ik zit er al meer dan een uur over te piekeren
Terwijl het meeste langharig tuig betastudies doetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Excuses, dat vind ik alleen maar leuk om alfa's en gamma's mee op stang te jagen.
True, maar welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:57 schreef remlof het volgende:
Iedereen kijkt maar niemand zegt wat hij denkt
Iedereen kijkt maar niemand is wie je denkt
Heh, ik heb vanavond heel veel Wham!/George Michael geluisterd, heb toevallig laatst de hele discography op 320Kbps gedownload.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zooo moooi, maar niet luisteren indien onbeantwoorde liefdes of liefdesverdriet
Vind jij GM/Wham leuk/goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh, ik heb vanavond heel veel Wham!/George Michael geluisterd, heb toevallig laatst de hele discography op 320Kbps gedownload.
FF GM afluisterenquote:
Ja, niet alles, maar het meeste welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind jij GM/Wham leuk/goed![]()
Like you more,?
Slechts smartlappen zijn voor mij duidelijkquote:
Ik vind het niksquote:
Dat heb ik met deze:quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zooo moooi, maar niet luisteren indien onbeantwoorde liefdes of liefdesverdriet
Rot nu eens op met je Metallica.quote:
Draai dan zelf eens watquote:
Die cover blijft wel vet, zoals zoveel nummers van ze. Maar de band Metallica zelf kan de tering krijgen.quote:
Ik heb het aan je gevraagd, maar nee hoorquote:
#261quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het aan je gevraagd, maar nee hoor
Weet je hoe geniaal die muziek is? Dan leid FOK afquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, die heb ik gezien JoaC, maar is een beetje lang na mijn vraag he??
Waarom zo expliciet vermelden dat het 320Kbps is? Als je echt van muziek houdt doe je er goed aan ze in FLAC te downloadenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh, ik heb vanavond heel veel Wham!/George Michael geluisterd, heb toevallig laatst de hele discography op 320Kbps gedownload.
Die je alleen op je PC kan afspelenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zo expliciet vermelden dat het 320Kbps is? Als je echt van muziek houdt doe je er goed aan ze in FLAC te downloaden
Geniaal?? Druginfested you meanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Weet je hoe geniaal die muziek is? Dan leid FOK af
Heb je ze wel eens live gezien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die cover blijft wel vet, zoals zoveel nummers van ze. Maar de band Metallica zelf kan de tering krijgen.
Of nog beter: dan koop je ze op cd! UBERPWNAGE KWALITEIT IEDEREEN HOUDT Z'N BEK DICHT YEAAAAAAHquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zo expliciet vermelden dat het 320Kbps is? Als je echt van muziek houdt doe je er goed aan ze in FLAC te downloaden
Miles Davis was ook verslaafdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geniaal?? Druginfested you mean![]()
Maar ik waardeer het ook wel, maar grijp je kans als je 'm krijgt en ga niet alter lopen miepen
Nieuw muziekje Remlofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die je alleen op je PC kan afspelen
Nee dank je.
Nou ja, ze waren wel erg goed live moet ik toegeven. Misschien kan ik het gewoon niet verwerken dat Jason Newsted vetrokken is, wat by far de coolste member was.quote:
Met die kop in het begin luister ik dus zeker nietquote:
Your lossquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met die kop in het begin luister ik dus zeker niet
Het favoriete nummer ('ons nummertje', die verschrikkelijke betiteling) van mij en m'n eerste ex was Nothing Else Matters van Metallica. Misschien heb ik daarom zo'n moeite met Metallica.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
We gaan allemaal zo op in de muziek - of slapen - dat het posten erbij inschiet
Begrijpelijk, KNUFquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het favoriete nummer ('ons nummertje', die verschrikkelijke betiteling) van mij en m'n eerste ex was Nothing Else Matters van Metallica. Misschien heb ik daarom zo'n moeite met Metallica.
Ah dat zou kunnen, dit nummer doet me nog steeds aan m'n laatste ex denken:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het favoriete nummer ('ons nummertje', die verschrikkelijke betiteling) van mij en m'n eerste ex was Nothing Else Matters van Metallica. Misschien heb ik daarom zo'n moeite met Metallica.
Queensryche wasquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Queensryche was, maar iedereen is vergeten dat ze er waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |