Moet ook bekennen dat het een beetje inkoppers zijn van mijn kantquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, een zeer onprettig idee zelfs![]()
Shit, ik ben het ff te vaak met je eens nu hoor![]()
Shoot mequote:
Sjonge jonge zeg. Aan wie lag dat dan? Zijn nalatigheid of werd hij genaaid?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ken ook een jongen die een jaar of 10 ZZP'er werd in de bouw. Ging een tijdje heel goed totdat bleek dat hij toch ook belasting af moest dragen. Heeft nog jaren in de schuldsanering gezeten
Tsja, maar toch ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ook bekennen dat het een beetje inkoppers zijn van mijn kant
Ik klaag dan ook niet. Het neo-liberalisme heeft hier niet zo wild om zich heengeslagen zoals bijvoorbeeld in de VSquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, in mijn optiek had men toen de belastingen fors omlaag geknald. Men koos echter voor nivelleren. Was volgens mij wel een van de beste kabinetten die we hebben gehad.
Eigen nalatigheid en gewoon te goed van vertrouwen en onhandig met geld. Die jongen doet geen vlieg kwaad maar als ondernemer totaal ongeschiktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg. Aan wie lag dat dan? Zijn nalatigheid of werd hij genaaid?
Luister het nummer maar eensquote:
Sja, jammer zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eigen nalatigheid en gewoon te goed van vertrouwen en onhandig met geld. Die jongen doet geen vlieg kwaad maar als ondernemer totaal ongeschikt
Eigen ondernemerschap (hoe klein ook) hoort ook een beetje bij deze tijd. De levenlange carriere bij een en hetzelfde bedrijf bestaat niet meer. In plaats daarvan is de markt continu in beweging wat een flexibele houding vereist van de werkenden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef eriksd het volgende:
Maarja, het is ook een beetje de keuze die je als wetgever annex politiek maakt. Wil je ondernemerschap vergemakkelijken dan moet je ook de risico's faciliteren die het voor andere partijen aantrekkelijk maakt.
Ach ja, ging mij meer om de titelquote:
Vrachtwagens spuiten bij Scania als flexwerker. Dus in de schil die er vrij rap weer uitvliegt als de productie daalt.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach ja, ging mij meer om de titel![]()
Ja, tja, ook niet al te best natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vrachtwagens spuiten bij Scania als flexwerker. Dus in de schil die er vrij rap weer uitvliegt als de productie daalt.
Het is ook zo makkelijk geworden met teh internets. Mooie tijden zijn het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigen ondernemerschap (hoe klein ook) hoort ook een beetje bij deze tijd. De levenlange carriere bij een en hetzelfde bedrijf bestaat niet meer. In plaats daarvan is de markt continu in beweging wat een flexibele houding vereist van de werkenden.
Wat doe jij eigenlijk?? Ben wel benieuwd gezien je theorieën en plannetjes...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, tja, ook niet al te best natuurlijk
Ik studeer nog gewoon: International Business.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk?? Ben wel benieuwd gezien je theorieën en plannetjes...
Maar antwoorden is absoluut vrijwillig
Aan een universiteit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik studeer nog gewoon: International Business.
Klopt. Maar het wordt er daardoor natuurlijk niet makkelijker op. Er zijn veel risico's aan verbonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Het is ook zo makkelijk geworden met teh internets. Mooie tijden zijn het.
Ok, en welke kant denk je op??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wil ook het ondernemerschap opgaan, ben ik gesprek met investerdeers. ZZP'er lijkt mij echter helemaal niets. Het risico ligt volledig bij jou en je kan zo zonder opdrachten komen te zitten. Ik houd liever van meer zekerheid
"Maar toen bestond de Soundmixshow!"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb soms heimwee naar de jaren '90. Niet omdat de economie zo goed was, of omdat er toen een beter kabinet was (ik was 11 in 2000, dus, wat weet ik ervan?). Maar toen bestonden Idols en X-Factor nog niet, en ik heb het idee dat die twee programma's dingen kapot maken die ik waardevol vind.
Noem me geen ouwe lul, want dat ben ik niet.
Whiskasquote:
Mestreech?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ok, vrij uiteenlopend dus..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
O.a. gezondheidszorg en kredietwezen.
Ja, als de ene sector het tijdelijk slecht doet, kan je dat opvangen met het geld uit een andere sector.quote:
Nee, dat klopt. Is dat een vereniging o.i.d?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Of je in Maastricht studeert, maar dat zal wel niet, dan.
Pinochet was ook rechtsquote:
Eriksd zat op je te wachten (zie vorig topic) en nu ben je er en gaat hij pittenquote:
Ssstquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eriksd zat op je te wachten (zie vorig topic) en nu ben je er en gaat hij pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |