quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit. Ik zou er te snel op uitgekeken zijn.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tattoo lijkt me wel leuk, maar het is zo permanentntnet.
Tattoo op een (voor iedereen) zichtbare plekquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
permanent, banenkans kleiner, staat lelijk als je oud wordt.
Impliceren dat je een tatoeage op je lul of kont wiltquote:
Moet je wat actiever worden. Puh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef Flitskikker het volgende:
Klinker werd pas actief toen mijn examens waren afgelopen. Dus die ken ik nog niet goed
Is je lul dan niet zichtbaar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat je een tatoeage op je lul of kont wilt.
Mij alleen kennen van EXA SC.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef Flitskikker het volgende:
Klinker werd pas actief toen mijn examens waren afgelopen. Dus die ken ik nog niet goed
Impliceren dat ik alleen maar in een onderbroek rondloop.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat je een tatoeage op je lul of kont wilt.
Wat is daar mis mee? Ik heb Jan Piraat op mijn billen getattooeerd joh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die ontzettend grote tattoo's op de rug/schouder/buik nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jahh ;$quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik alleen maar in een onderbroek rondloop.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb Jan Piraat op mijn billen getattooeerd joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tattoo moet sowieso wat betekenen, als ik er eentje zou nemen. Ik ben gewoon bang dat ik het ontwerp na een tijdje niet meer leuk vind. Die kans wil ik niet wagen, niet nu in ieder geval.quote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier eentje voor klinker.Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier eentje voor klinker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet voor iedereen neequote:
Ja watquote:
Hier eentje voor klinker.Die is mooi inderdaad. Maar doet me denken aan het einde van The Beatles denken, makes me sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft ook niet persé een ontwerp te hebben, een vogeltje is genoeg bijv. Of gewoon tekst.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn tattoo moet sowieso wat betekenen, als ik er eentje zou nemen. Ik ben gewoon bang dat ik het ontwerp na een tijdje niet meer leuk vind. Die kans wil ik niet wagen, niet nu in ieder geval.
[..]
Nee.
ugliesttattoos.comquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kiest dan wel extreem lelijke tattoo's. Je moet leuke posten.
Ja, maar dat moet je ook ontwerpen? Lettertype, grootte en bla bla bla.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet persé een ontwerp te hebben, een vogeltje is genoeg bijv. Of gewoon tekst.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kiest dan wel extreem lelijke tattoo's. Je moet leuke posten.
Pics.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens, een jongen uit mn klas was op vakantie geweest en had toen met zn dronken kop "IMama" op zn billen getattooeerd
!
Wat een kutvrienden moet je dan hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens, een jongen uit mn klas was op vakantie geweest en had toen met zn dronken kop "IMama" op zn billen getattooeerd
!
Nee ik ga alleen naar het normale strand met smatjes gr grquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Ook niet als je op een nudistenstrand loopt?
Fucking gaaf datquote:
Heb ik niet, hij ging bij aardrijkskunde zn billen showen. De leraar vond het een mooie tattoo.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat een kutvrienden moet je dan hebben![]()
Ga je ook niet naar een nudistenstrand met alleen maar smatjes?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen naar het normale strand met smatjes gr gr
Nudistenstrand in Zwolle kent alleen maar bejaardenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je ook niet naar een nudistenstrand met alleen maar smatjes?
Impliceren dat er geen bejaardensmatjes zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Nudistenstrand in Zwolle kent alleen maar bejaarden
Ik zeg niets meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat er geen bejaardensmatjes zijn.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Ezell het volgende:
Op het strand in Barcelona liep een naakte vent met een tattoo die in de verte eruit zag als een onderbroek.
Ja iets kleins is lief.quote:
quote:
Gewoon pleister overheen plakken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga psychologie studeren, kan niet
Joo drink d'r ook een voor mij gr gr lator alligatorquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar ik ga indrinken enzo, lator
Dagdag !quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mja niet persee, als jij iets mooi vindt moet je het gewoon doen toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
Maar een tattoo op je vingers oid is ook wel iets meisjesachtigs.Toch?
Nou enquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
Maar een tattoo op je vingers oid is ook wel iets meisjesachtigs.Toch?
lat0rquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik weet al wat ik erop ga plaatsenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dagdag !![]()
[..]
Mja niet persee, als jij iets mooi vindt moet je het gewoon doen toch?
Wel een op je rechterhand dan, dan doe ik op mn linkerhand Etsulovequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik erop ga plaatsen
'Love KB'![]()
![]()
![]()
![]()
Dealquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel een op je rechterhand dan, dan doe ik op mn linkerhand Etsulove![]()
![]()
Wat ga je zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Jan: "Ik ben in een wilde bui wel nu waar ben je hihi"
Zou ik dus nooit doen.quote:
Dat zou ik ook nooit doen, maar dat betekent niet dat ik 'm niet mooi vindquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou ik dus nooit doen.
Een tekst/zin/woord/oid met een emotionele betekenis op m'n vingers/aan de zijkant zou ik wellicht overwegen.
Maakt niet uit joh. Ik ben ook een beetje verliefd en zit continu over diegene te praten bij een vriendin van mij.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is een vrij land. Je mag zeggen wat je wil.
Awwquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Ik ben ook een beetje verliefd en zit continu over diegene te praten bij een vriendin van mij.![]()
Zoiets is prachtig, gewoon iets kleins is mooi.quote:
Toeval.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoiets is prachtig, gewoon iets kleins is mooi.
Douche zequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik ga een douche nemen, dankzij jullie zit ik hier nog steeds te stinken.
TOT ZO!
Doei broodbakkermeneertjequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
TOT ZO!
Dag dag Bakker Etsu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
TOT ZO!
Waar de mond vol van is...quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze vind ik ook herkenbaar
[ afbeelding ]
Loopt het hart van overquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad
Die site is vet.
[..]
Loopt het hart van over
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad
Die site is vet.
[..]
Loopt het hart van over
Havo, C&M. Nederlands, Engels, Geschiedenis, AK, Duits, WiA en Kunstgeschiedenis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef Flitskikker het volgende:
Klinker, welk niveau heb jij examens van gehad?
Ah. En, geslaagd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Havo, C&M. Nederlands, Engels, Geschiedenis, AK, Duits, WiA en Kunstgeschiedenis.
Liefde terugquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Maar ik hou ook wel een beetje van jullie hoor gr gr
Dit jaar is ze niet geslaagdquote:
Doe even in spoiler !quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, dit is toch cute?!
Wat doe jij dan in het examenforum van dít jaar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ja ik deed vorig jaar examens.
[..]
woeii
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, dit is toch cute?!
Verloren tijd inhalen toch.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in het examenforum van dít jaar?
quote:
Oke.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verloren tijd inhalen toch.
Vorig jaar FOK!te ik immers niet.
tl;drquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ezell thinks this glass needs more privacy.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Goeie welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Een lieve kitten voor onze thread
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Zit nu al twintig minuten te kijken op die sitequote:
Nee vind ik niet leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef Flitskikker het volgende:
Yo, Sander, doe eens wat hardstyle voor dit topic
Zal even wat lekkere nummertjes posten, momentjequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef Flitskikker het volgende:
Yo, Sander, doe eens wat hardstyle voor dit topic
Aan je moederquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
Over 4 posts heb ik mijn 10 000ste berichtje gepost. Aan wie zal ik hem geven?
Wie is jouw favoriete Beatle?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef Beatles het volgende:
Ik deed vwo, ben nu 18 jaar. En uhh wat willen jullie weten dan?
Je naam bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef Beatles het volgende:
Ehm, naam, pics, welke vakken, enzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef Beatles het volgende:
Topic maken. Deed ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
Over 4 posts heb ik mijn 10 000ste berichtje gepost. Aan wie zal ik hem geven?
Ga je nu al hatenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Topic maken als je 10k postststst hebt
Naam hou ik liever voor mezelf.quote:
Had C&Mquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ehm, naam, pics, welke vakken, enzo
Die van mij bleef nog wel even open volgens mij. Die van m'n 1000e post was zo dicht jaquote:
Klein beetje mag, somsquote:
Ja zeker, alleen teveel raw hardstyle naar mijn mening, ik heb liever melodischquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef yosander het volgende:
Nieuwe album van TNT al beluisterd Martijn?
Pics dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Naam hou ik liever voor mezelf.
[..]
Had C&M
Die vocals van Utta Wankaquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen teveel raw hardstyle naar mijn mening, ik heb liever melodisch
Degene door de keuring van dat album: First Match 2011, Utta Wanka (kutaccent) en Punk Fanatic (gare bassline, maar wel mooi couplet)
http://thehardstylerz.web(...)cial-01-06-2011.htmlquote:
Vet liefgffquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing, dit is mijn 10 000ste bericht en ik wil hem graag aan jou geven.
Vergeet niet dat je hét zonnetje van de EXA-SC bent en dat we zielsveel van je houden.
Onthoud dat we je aanbidden, dat we je eerbiedigen, dat we je lief vinden, dat we je ... (vul zelf in, behalve negatieve woorden).
Klinker
Botsing
Klinkerbotsing
Op naar de 20 000ste post.
Geilen op internet-meisjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je moet nog een foto instellen in je fotoboek
Is niet nodig hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je moet nog een foto instellen in je fotoboek
Wat zegt je gevoel dan, of zit je op het randje qua slagen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Beatles het volgende:
Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, worden jullie allemaal gebeld of alleen de gezakte mensen?
Ja bij ons ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat zegt je gevoel dan, of zit je op het randje qua slagen?
Bij ons wordt iedereen gebeld trouwens, eerst de gezakten.
Allemaal.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Beatles het volgende:
Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor, worden jullie allemaal gebeld of alleen de gezakte mensen?
Zal even kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://thehardstylerz.web(...)cial-01-06-2011.html
Christus, wat waren dat goeie setjes gisteren.
Voor het eerste uur (Hardhouse Generation Live @ Fresh FM (01-06-2011).mp3) was erg goed. Moet je zeker even luisteren
Lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje man.Biertje d'rbij (niet dat ik een slokje van neem
)?
Kapot.quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook op 17011992 is geboren.
Eerste uur was iets van Decibel aan de jingles te horen. Maar wel erg goed, mijn lievingsliedje van het moment (Zatox Remix van Bringing The Funk zat er ook in). Thera was ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal even kijken. Was dat Thera dan
?
Niet kapot?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Kapot.
[..]
Wie dan?Ik ook nog een paar.
Stomme mensen.
Iemand die je niet kent neem ik aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Kapot.
[..]
Wie dan?Ik ook nog een paar.
Stomme mensen.
Ik zie het plaatje niet.quote:
Jawel, een jongen die ik altijd leuk vond...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand die je niet kent neem ik aan.
26 september 1992 is heilig.Niemand die ook op die datum verjaart.
wat is de beginletter van die naam?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet.
[..]
Jawel, een jongen die ik altijd leuk vond...
Ik welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet.
[..]
Jawel, een jongen die ik altijd leuk vond...
Die kon ik anders ook zienquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan altijd op mijn hyvesfoto fappen.daar deed je 't voor toch?
Nice! Helaas staat alleen Thera er nog maar op, met maar 7 nummertjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerste uur was iets van Decibel aan de jingles te horen. Maar wel erg goed, mijn lievingsliedje van het moment (Zatox Remix van Bringing The Funk zat er ook in). Thera was ook niet verkeerd.
Ik heb eigenlijk helemaal niks met kikkersquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Flitskikker geilt alleen op kikkers.
Wel met flitsen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks met kikkers
Nouen.quote:
Hoe bedoel je met maar 7 nummers? Countdown?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice! Helaas staat alleen Thera er nog maar op, met maar 7 nummertjes. Wat vind je van Countdown trouwens
?
http://lsdb.nl/set/82787/(...)pecial_01-06-11.htmlquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met maar 7 nummers? Countdown?
Dat kon toch eerst ook? Ik heb gereageerd trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouen.Dat je nu erop kan reageren, zorgt voor het toppunt toch?
Ja weetik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat kon toch eerst ook? Ik heb gereageerd trouwens![]()
(Etsu denkt: "Godverrreed@$$#")
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing
WIE HAAR GAAT HATEN, KRIJGT MET MIJ TE MAKEN
Er stond een linkje bij die post die ik stuurdequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:51 schreef yosander het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/set/82787/(...)pecial_01-06-11.html
Countdown van TNT.
Dit wordt geen CM-bash. Ga jezelf maar bashen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
C&M...![]()
Samthegreat5 die zich ook nog niet heeft voorgesteld
24/7 op de hoogte van alles en iedereen jeweetquote:
Ooh...stond daar ook een downloadlink bijquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er stond een linkje bij die post die ik stuurde
Laatste uur was Delirium én Thera. Dus ze draaiden maar 25 minuten ofzo.
Omdat ik van ze hou?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké dan.
Psst, psst, waarom heet je Beatles.
Ezell ruig en stoer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
EXA SC is ruig en stoer, net als de Wild Hogs. Niet schattig dus.
Countdown vind ik wel leuk voor in een setje dat ik luister, even lekker rammen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh...stond daar ook een downloadlink bij, kijk altijd op LSDB
.
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, goedzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Countdown vind ik wel leuk voor in een setje dat ik luister, even lekker rammen.
Maar ik vind 'm zelf te ruig zegmaar om in m'n playlist te zetten
Jonge, met je geschiedenis en creativiteit enzo!.. (geschiedenis is leuk)quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit wordt geen CM-bash. Ga jezelf maar bashen.
Verliefdheid hatenquote:
Sowieso, niet aan Ezell komen jongensquote:
Naamgenootje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso, niet aan Ezell komen jongens
Kapsalonliefhebberquote:
En datquote:
Waar ben ik in het verhaal?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verliefdheid haten
Psst, zal ik je een geheimpje vertellen
Ik ben getrouwd geweest met Flitskikker, heb een relatie met jordyqwerty, ga in huwelijk treden met Ezell, heb een knipperlichtrelatie met Dastan en ik ben afgewezen door yosander.
DAT HET KAN.
Hij gaat nog een affaire hebben met jou, gok ik zoquote:
Fokken, duidelijke taal toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Vraag: wat doe je als je in Duitsland bij familie zit en niks te doen hebt..
Sukkoltje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb laatst mijn cache verwijderd, en nu krijg ik Etsu's haive al in de adresbalk als ik "osc" typ
Bratwurst eten en bier drinken. gr grquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Vraag: wat doe je als je in Duitsland bij familie zit en niks te doen hebt..
Bazinquote:
Wat?quote:
Nice !quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Bazin. Join de club van kapsalonliefhebbers
! Ezell en ik zijn de club
.
Rijk zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef Flitskikker het volgende:
Geen kapster hebben die bij je thuis komt
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef Flitskikker het volgende:
Geen kapster hebben die bij je thuis komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |