Niet kapot?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Kapot.
[..]
Wie dan?Ik ook nog een paar.
Stomme mensen.
Iemand die je niet kent neem ik aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Kapot.
[..]
Wie dan?Ik ook nog een paar.
Stomme mensen.
Ik zie het plaatje niet.quote:
Jawel, een jongen die ik altijd leuk vond...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand die je niet kent neem ik aan.
26 september 1992 is heilig.Niemand die ook op die datum verjaart.
wat is de beginletter van die naam?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet.
[..]
Jawel, een jongen die ik altijd leuk vond...
Ik welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet.
[..]
Jawel, een jongen die ik altijd leuk vond...
Die kon ik anders ook zienquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan altijd op mijn hyvesfoto fappen.daar deed je 't voor toch?
Nice! Helaas staat alleen Thera er nog maar op, met maar 7 nummertjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerste uur was iets van Decibel aan de jingles te horen. Maar wel erg goed, mijn lievingsliedje van het moment (Zatox Remix van Bringing The Funk zat er ook in). Thera was ook niet verkeerd.
Ik heb eigenlijk helemaal niks met kikkersquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Flitskikker geilt alleen op kikkers.
Wel met flitsen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks met kikkers
Nouen.quote:
Hoe bedoel je met maar 7 nummers? Countdown?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice! Helaas staat alleen Thera er nog maar op, met maar 7 nummertjes. Wat vind je van Countdown trouwens
?
http://lsdb.nl/set/82787/(...)pecial_01-06-11.htmlquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met maar 7 nummers? Countdown?
Dat kon toch eerst ook? Ik heb gereageerd trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouen.Dat je nu erop kan reageren, zorgt voor het toppunt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |