quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kiest dan wel extreem lelijke tattoo's. Je moet leuke posten.
Pics.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens, een jongen uit mn klas was op vakantie geweest en had toen met zn dronken kop "IMama" op zn billen getattooeerd
!
Wat een kutvrienden moet je dan hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens, een jongen uit mn klas was op vakantie geweest en had toen met zn dronken kop "IMama" op zn billen getattooeerd
!
Nee ik ga alleen naar het normale strand met smatjes gr grquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Ook niet als je op een nudistenstrand loopt?
Fucking gaaf datquote:
Heb ik niet, hij ging bij aardrijkskunde zn billen showen. De leraar vond het een mooie tattoo.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat een kutvrienden moet je dan hebben![]()
Ga je ook niet naar een nudistenstrand met alleen maar smatjes?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen naar het normale strand met smatjes gr gr
Nudistenstrand in Zwolle kent alleen maar bejaardenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je ook niet naar een nudistenstrand met alleen maar smatjes?
Impliceren dat er geen bejaardensmatjes zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Nudistenstrand in Zwolle kent alleen maar bejaarden
Ik zeg niets meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat er geen bejaardensmatjes zijn.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Ezell het volgende:
Op het strand in Barcelona liep een naakte vent met een tattoo die in de verte eruit zag als een onderbroek.
Ja iets kleins is lief.quote:
quote:
Gewoon pleister overheen plakken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga psychologie studeren, kan niet
Joo drink d'r ook een voor mij gr gr lator alligatorquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar ik ga indrinken enzo, lator
Dagdag !quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mja niet persee, als jij iets mooi vindt moet je het gewoon doen toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
Maar een tattoo op je vingers oid is ook wel iets meisjesachtigs.Toch?
Nou enquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
Maar een tattoo op je vingers oid is ook wel iets meisjesachtigs.Toch?
lat0rquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik weet al wat ik erop ga plaatsenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dagdag !![]()
[..]
Mja niet persee, als jij iets mooi vindt moet je het gewoon doen toch?
Wel een op je rechterhand dan, dan doe ik op mn linkerhand Etsulovequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik erop ga plaatsen
'Love KB'![]()
![]()
![]()
![]()
Dealquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel een op je rechterhand dan, dan doe ik op mn linkerhand Etsulove![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |