quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit. Ik zou er te snel op uitgekeken zijn.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tattoo lijkt me wel leuk, maar het is zo permanentntnet.
Tattoo op een (voor iedereen) zichtbare plekquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
permanent, banenkans kleiner, staat lelijk als je oud wordt.
Impliceren dat je een tatoeage op je lul of kont wiltquote:
Moet je wat actiever worden. Puh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef Flitskikker het volgende:
Klinker werd pas actief toen mijn examens waren afgelopen. Dus die ken ik nog niet goed
Is je lul dan niet zichtbaar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat je een tatoeage op je lul of kont wilt.
Mij alleen kennen van EXA SC.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef Flitskikker het volgende:
Klinker werd pas actief toen mijn examens waren afgelopen. Dus die ken ik nog niet goed
Impliceren dat ik alleen maar in een onderbroek rondloop.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat je een tatoeage op je lul of kont wilt.
Wat is daar mis mee? Ik heb Jan Piraat op mijn billen getattooeerd joh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die ontzettend grote tattoo's op de rug/schouder/buik nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jahh ;$quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik alleen maar in een onderbroek rondloop.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb Jan Piraat op mijn billen getattooeerd joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tattoo moet sowieso wat betekenen, als ik er eentje zou nemen. Ik ben gewoon bang dat ik het ontwerp na een tijdje niet meer leuk vind. Die kans wil ik niet wagen, niet nu in ieder geval.quote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier eentje voor klinker.Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier eentje voor klinker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet voor iedereen neequote:
Ja watquote:
Hier eentje voor klinker.Die is mooi inderdaad. Maar doet me denken aan het einde van The Beatles denken, makes me sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft ook niet persé een ontwerp te hebben, een vogeltje is genoeg bijv. Of gewoon tekst.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn tattoo moet sowieso wat betekenen, als ik er eentje zou nemen. Ik ben gewoon bang dat ik het ontwerp na een tijdje niet meer leuk vind. Die kans wil ik niet wagen, niet nu in ieder geval.
[..]
Nee.
ugliesttattoos.comquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kiest dan wel extreem lelijke tattoo's. Je moet leuke posten.
Ja, maar dat moet je ook ontwerpen? Lettertype, grootte en bla bla bla.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet persé een ontwerp te hebben, een vogeltje is genoeg bijv. Of gewoon tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |