Ach man, het is trouwens Bachmann.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat Bachman ook mee gaat doen en Palin niet. Keileuk!
Die zou je toch uit je raam gooien?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef dotCommunism het volgende:
Eens kijken of er nog wat te gluren op de kijkbuis valt!
Ik zeg ook niet dat ik werkelijk ga kijken, ben alleen benieuwd of ik wat zou missen.quote:
Niet verklappen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Bluesdude het volgende:
op Syfy begint terminator I...
spannend.... hoe zal dat aflopen!!
zal het schip vergaan door een ijsberg?
kan Tommy weer zien?
en komt hij weer terug in 1985 ?
watjes ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
Ik doe de geschiedenisquiz wel mee op de achtergrond
Zal vast wel 100 vragen over jaartallen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
Ik doe de geschiedenisquiz wel mee op de achtergrond
Correct maar waar ligt de oorsprong van de ballon?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:48 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het geluid van een leeglopende ballon.
Definieer oorsprong.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Correct maar waar ligt de oorsprong van de ballon?
Maak van uw scheet een donderslag!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef dotCommunism het volgende:
Het geluid van Tem die net chili con carne heeft gegeten.
Neen, al is Suske en Wiske en De lachende Wolf wel één van mijn favorieten. Daarbij zijn de Mounties ongeëvenaard.quote:
Same herequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:28 schreef dotCommunism het volgende:
Oh, Lethal Weapon begint nu. Ik weet wat Erik aan het doen is.
quote:
Die vond ik vrij matig eigenlijk.quote:
Hij is wat langdradig, maar SPOILERquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die vond ik vrij matig eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik heb hem nog niet gezien maar het thema klinkt wel interessant. Trouwens veel te laat want ik heb nog geen weekend, dus gaat het sowieso niet worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die vond ik vrij matig eigenlijk.
quote:Republikein Romney wil president VS worden
Uitgegeven: 2 juni 2011 21:19
Laatst gewijzigd: 2 juni 2011 21:31
STRATHAM - De oud-gouverneur van Massachusetts, Mitt Romney, wil namens de Republikeinse Partij volgend jaar een gooi doen naar het presidentschap van de Verenigde Staten. Romney heeft dat donderdag bekendgemaakt tijdens een bijeenkomst op een boerderij in de staat New Hampshire.
Volgens Romney (64) heeft het beleid van de Democratische president Barack Obama om de economie nieuw leven in te blazen gefaald.
''Toen hij president werd, verkeerde de economie in een recessie. Hij heeft die erger gemaakt'', zei Romney over Obama. ''Mijn hart breekt, als ik zie wat er met dit land gebeurt.''
Romney zei dat als hij tot president wordt gekozen hij de uitgaven van de federale overheid met 20 procent gaat verminderen.
Mislukte gooi
In 2008 deed Romney al een mislukte gooi naar de nominatie van de Republikeinen voor de presidentsverkiezingen. Hij moest toen de eer laten aan John McCain die de strijd om het presidentschap van Obama verloor.
Tot dusver hebben nog maar weinig prominente Republikeinen te kennen gegeven dat ze zich kandidaat willen stellen in de volgende presidentsverkiezingen.
De eerste grote naam bij de Republikeinen die zich kandidaat stelde was vorige maand Newt Gingrich, de voormalige voorzitter van het Huis van Afgevaardigden.
Niet mee doen
Andere vooraanstaande Republikeinen hebben al laten weten niet mee te doen. Zakenman Donald Trump liet na een periode van twijfelen weten dat hij zich niet kandidaat stelt. De voormalige vicepresidentskandidate Sarah Palin heeft nog geen besluit genomen over deelname aan de race.
Waarschijnlijk wel, maar hopelijk niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Ja leuk allemaal maar Obama krijgt gewoon een tweede termijn.
Dan moet hij wel wat beter z'n best doen vind ik. Libië bombarderen en OBL execturen is niet genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Die kans is natuurlijk zeer groot. Maar de economie, hoe dom ook, kan een hoop verprutsen. Voor de rest staat Obama er inderdaad behoorlijk goed voor op het moment: goede cijfers, geen schandalen, veel bereikt en een hopeloos incompetente oppositie. Het zou een makkie moeten zijn, maar het is nog anderhalf jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Als je de congresverkiezingen in 2010 bekijkt dan is het knap wat de Republikeinen toen hebben bereikt. Romney is itt Oboema wel iemand met credentials op het vlak van economie, financien en bedrijfsleven. Als de economie in elkaar stort dan heeft hij Barack dus een probleem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef Monidique het volgende:
en een hopeloos incompetente oppositie.
True, maar wanneer er niet al te veel gekke dingen gebeuren krijgt hij gewoon een tweede termijn. Er zijn in de geschiedenis maar erg weinig presidenten geweest in de VS die geen twee termijnen binnen sleepten. En wat je zegt, de Republikeinen zijn over het algemeen een stelletje looney tunes bij elkaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die kans is natuurlijk zeer groot. Maar de economie, hoe dom ook, kan een hoop verprutsen. Voor de rest staat Obama er inderdaad behoorlijk goed voor op het moment: goede cijfers, geen schandalen, veel bereikt en een hopeloos incompetente oppositie. Het zou een makkie moeten zijn, maar het is nog anderhalf jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |