En hoe gaat dat dan als wij gaan meeten sgatjquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer van dat ik niet wil dat al m'n gegevens bekend en openbaar is voor iedereen. Sander en VR2 zijn een uitzondering.
Ik wacht nog steeds op jou hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En hoe gaat dat dan als wij gaan meeten sgatj
Impliceren dat ik jou WIL verkrachten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet alleen, dan word ik sowieso verkracht
Impliceren dat ik het mis heb.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik het over jou had.
Oh, oja. Oké dan! Maar ik wilde je toch niet op Facebook hebben. Jouw naam wordt veel te vaak gebruikt in een zin waar het woord 'verkrachting' ook in staat.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh, oja. Oké dan! Maar ik wilde je toch niet op Facebook hebben. Jouw naam wordt veel te vaak gebruik in een zin waar het woord 'verkrachting' ook in staat.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh, oja. Oké dan! Maar ik wilde je toch niet op Facebook hebben. Jouw naam wordt veel te vaak gebruik in een zin waar het woord 'verkrachting' ook in staat.
qftquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat weet de rest niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan maakt niet uit. Het gaat om dezelfde persoon hoor.
Zij hebben gewoon een tekort aan verkrachting.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En zij mogen wel mijn vriendje zijn op FB.
Wat een n00biequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn zusje is geen echte fokster.
Agh, ik heb al m'n foto's (behalve pf) van hyves eraf gehaald (toch Sander?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zij hebben gewoon een tekort aan verkrachting.
Ik kan je krabbels nu al lezenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, ik heb al m'n foto's (behalve pf) van hyves eraf gehaald (toch Sander?), m'n achternaam op verborgen gezet dus inprincipe zou je alleen m'n krabbels kunnen lezen, maar dat boeit niet
Ik ga erover nadenken.
Stimmt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, ik heb al m'n foto's (behalve pf) van hyves eraf gehaald (toch Sander?), m'n achternaam op verborgen gezet dus inprincipe zou je alleen m'n krabbels kunnen lezen, maar dat boeit niet
Ik ga erover nadenken.
ik ben 12 wat is ditquote:
Iets wat ik ook heb gemist blijkbaarquote:
Okequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga erover nadenken.
Ezell beweert dat ik al m´n vrienden op FB verkracht en dat ze met mij bevriend zijn omdat ze een gebrek aan verkrachting hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Iets wat ik ook heb gemist blijkbaar
Oja, natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell beweert dat ik al m´n vrienden op FB verkracht en dat ze met mij bevriend zijn omdat ze een gebrek aan verkrachting hebben.
Wel zalf.quote:
Dan hoor je alsnog niet op FOK! thuis. Minimumgrens is 12 jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Tijdzone jwzzzz.
Ik woon niet in Nederland. Andere minimumgrens jwzzzz.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan hoor je alsnog niet op FOK! thuis. Minimumgrens is 12 jaar.
Die liggen daar hoger hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Andere minimumgrens jwzzzz.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Andere minimumgrens jwzzzz.
Wel, maar ik heb geen zin om jou nog meer aandacht te geven, dus vandaar 'quote:
Nou, nu mis ik aandacht. FML!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel, maar ik heb geen zin om jou nog meer aandacht te geven, dus vandaar ''
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
quote:
[..]
Niemand die het weet.quote:
Sander. Voor zover we niets beters wetenquote:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op jouw gokjes reageer ik ook niet meer.
omgwtfbbq dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik zou loempia's gaan frituren in de pan en toen ging het brandalarm opeens af wtf wtf![]()
![]()
112 bellen allesquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
helemaal rook uit de pan alles ik werd half doof door het brandalarm ook omdat hij maar niet uit wou gaan![]()
![]()
En nu?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
helemaal rook uit de pan alles ik werd half doof door het brandalarm ook omdat hij maar niet uit wou gaan![]()
![]()
Als het chocolade met noten was zou ik er ook in stikken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Etsu het volgende:
* Etsu hoopt dat Ezell stikt in haar chocolaatje
MELK MET NOTENquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als het chocolade met noten was zou ik er ook in stikken.
Allergie kuch kuch
quote:
Gemeen hé. Spotten met allergieën.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als het chocolade met noten was zou ik er ook in stikken.
Allergie kuch kuch
Ik zeg niks.quote:
quote:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:16 schreef Ezell het volgende:
Een chocoladereep van 180 gram gaat wel erg snel op. Ik heb hem gisteren pas gehaald.
Chocoladereep van 180 gram.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:16 schreef Ezell het volgende:
Een chocoladereep van 180 gram gaat wel erg snel op. Ik heb hem gisteren pas gehaald.
Je bent de eerste.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
owww mijn godd iemand durft Etsu te haten
Jij bent slecht in negeren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chocoladereep van 180 gram.Moet je meer kopen.
*boks*quote:
stoer manquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent de eerste.
Op Ezell na, maar haar haat ik ook.
OM NOM NOMquote:
Alweer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij kan er zelf ook niets aan doen. Die jongen is ongesteld.
Wat? Is-ie ongesteld dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Shiiit, bloederige boel daar in huize Etsoe
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij kan er zelf ook niets aan doen. Die jongen is ongesteld.
Dat hoorde ik van Etsu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Blijkbaar, hoorde het net van Ezell, die kan het vast weten
quote:
LSDquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Flitskikker het volgende:
Nog maar een keer:
RT http://www.dumpert.nl/mediabase/1508011/075c4942/beh_.html
The fuck?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Flitskikker het volgende:
Nog maar een keer:
RT http://www.dumpert.nl/mediabase/1508011/075c4942/beh_.html
Als het van de AH is, dan vind ik het goed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:24 schreef Ezell het volgende:
Etsu, speciaal voor je maandelijkse feestje heb ik iets voor je meegenomen. Is nu alles weer goed?
[ afbeelding ]
ALLES is van de AH.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het van de AH is, dan vind ik het goed.
Nietwaar, van AH to go, en dat is smerig.quote:
Omdat jijquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom wil je me zo graag op haaifs hebben?
Alleen dat zakje is van de AH To Go, maar die wilt Flitskikker heus wel voor je weg flikkeren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nietwaar, van AH to go, en dat is smerig.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat zakje is van de AH To Go, maar die wilt Flitskikker heus wel voor je weg flikkeren.
Omdat het een zakje is van AH to go is het smerig? Maar het is precies hetzelfde product :Squote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zeuren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Omdat het een zakje is van AH to go is het smerig? Maar het is precies hetzelfde product :S
Ja.quote:
En ik flits je als je te snel rijdt jwzzquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat zakje is van de AH To Go, maar die wilt Flitskikker heus wel voor je weg flikkeren.
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
Hadden wij gister bij de BBQ. Even het zwarte eraf schrapen en dan was het nog best te eten.quote:
AH To Goquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nog
Daar werk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nog
1 voor je zusje 5 voor jou gr grquote:
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2quote:
Dat pik je zomaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2
Swaffel haar met je verbrande loempia's.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
Jordy, wij luisteren naar hetzelfde liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Zou wel terecht zijn inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Swaffel haar met je verbrande loempia's.
Uh, waarschijnlijk was de olie te heet ofzo. Ze waren helemaal zwart man, fml.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
hoe flik je het om die dingen te verbranden?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
HypermarketsStadan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
HypermarketsTESCO'SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik frituur als sinds jaar en dag loempia's, maar nog nooit een weten te verbrandenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zou wel terecht zijn inderdaad.
[..]
Uh, waarschijnlijk was de olie te heet ofzo. Ze waren helemaal zwart man, fml.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik frituur als sinds jaar en dag loempia's, maar nog nooit een weten te verbranden
Luister 'm pas voor de 13e xquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
Jordy, wij luisteren naar hetzelfde liedje.
wel in een frituur, of in een pan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zal ik langskomen en het voordoen?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In een koekenpan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wel in een frituur, of in een pan?
Nah, ik vind 2 ook voldoende, straks word ik nog dik ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef yosander het volgende:
[..]Zeg maar dat ze moet luisteren naar Sander en er 1 moet teruggeven
Dik worden van lekker voedsel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah, ik vind 2 ook voldoende, straks word ik nog dik ofzo.
Valt allemaal reuze mee. Of wil je je zusje dik hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah, ik vind 2 ook voldoende, straks word ik nog dik ofzo.
Tuurlijk wel, beetje olie erin en hoppa.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nooit geweten dat dat überhaupt kon.
Kapsalonquote:
Dat laatste natuurlijk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee. Of wil je je zusje dik hebben
en hoppa, 5 verbrande loempia'squote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, beetje olie erin en hoppa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu luister ik een anderequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik zag het toen ik onze balk wilde controleren. Ik luister hem nu voor de tweede keer.
3 jonge 3quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en hoppa, 5 verbrande loempia's
Sorry, geen haat.
Aahquote:
Heb er nu best wel zin inquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog nooit kapsalon gehad gr gr.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog nooit kapsalon gehad gr gr.
JIJquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Frikandel(Haters gonna hate)
Bamischijf
Een mens heeft niet geleefd, als hij/zij nog nooit kapsalon heeft gegeten. Pluk de dag! Ren naar de plaatselijke snackbar om vervolgens een kapsalon te eten vreten.quote:
Is zelfde als kroket, maar dan kleiner en ronder. Kusje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook nooit bitterballen gehad.
Oooo0ooOOoo ok.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is zelfde als kroket, maar dan kleiner en ronder. Kusje.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze tattoo neem ik later gr grMet mijn naam eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze tattoo neem ik later gr grEen tattoo van een foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon 3 bitterballen samen kneden tot één kroket.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een kroket dan zo'n klein balletje.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een mens heeft niet geleefd, als hij/zij nog nooit kapsalon heeft gegeten. Pluk de dag! Ren naar de plaatselijke snackbar om vervolgens een kapsalon te eten vreten.
McDonalds.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:47 schreef Flitskikker het volgende:
Cheeseburgers van de McDonalds
Christus wat zijn die lekker
Wat kinkyquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer gegeten met Jan.
Jan
Wie is Janquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer gegeten met Jan.
Jan
Die hamburgers van de McDonalds zijn net iets dikker dan een kartonnetje. Kies voor kip, het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:47 schreef Flitskikker het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinks vriendje.
Dat je dat niet weet.
Flitskikker
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n tattoo is pas gaaf!
Ja, maar niet op die plek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké. Wil je die serieus als tattoo hebben of maak je maar een grapje?
Tattoo van The Beatles.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n tattoo is pas gaaf!
Kan ik wel doen met m'n toekomstige partner, zijn we voor altijd verbonden met elkaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n tattoo is pas gaaf!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Als ik ooit een tatoeage zou nemen, dan zou het een smiley onder mijn oksel zijn.
McBaconquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:47 schreef Flitskikker het volgende:
Wat emo.gif jij nou! Obladi oblada life goes on, super mooie zinquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Als ik ooit een tatoeage zou nemen, dan zou het een smiley onder mijn oksel zijn.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat emo.gif jij nou! Obladi oblada life goes on, super mooie zin
[..]![]()
![]()
Prachtig toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik wel doen met m'n toekomstige partner, zijn we voor altijd verbonden met elkaar.
Het is wel een mooie citaat.quote:
Schattig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik wel doen met m'n toekomstige partner, zijn we voor altijd verbonden met elkaar.
Nee. Nooit. Evenmin een piercing.quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is wel een mooie citaat.
[..]
Schattig.
Waarom niet? Argumenten plz.quote:
Argumenten plz.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
neu, daarom ook onder mijn oksel
Klopt.quote:
zouden je ouders dat echt goed vinden dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tattoo lijkt me wel leuk, maar het is zo permanentntnet.
Waarschijnlijk ook niet nee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zouden je ouders dat echt goed vinden dan?
En bijv een aandenken dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit. Ik zou er te snel op uitgekeken zijn.
Vreselijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die ontzettend grote tattoo's op de rug/schouder/buik nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon wegsnijden toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit. Ik zou er te snel op uitgekeken zijn.
permanent, banenkans kleiner, staat lelijk als je oud wordt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Argumenten plz.
[..]
Argumenten plz.
[..]
Klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |