En ik flits je als je te snel rijdt jwzzquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat zakje is van de AH To Go, maar die wilt Flitskikker heus wel voor je weg flikkeren.
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nietwaar, van AH to go, en dat is smerig.
quote:
Hadden wij gister bij de BBQ. Even het zwarte eraf schrapen en dan was het nog best te eten.quote:
AH To Goquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nog
Daar werk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nog
1 voor je zusje 5 voor jou gr grquote:
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2quote:
Dat pik je zomaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2
Swaffel haar met je verbrande loempia's.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
Jordy, wij luisteren naar hetzelfde liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Zou wel terecht zijn inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Swaffel haar met je verbrande loempia's.
Uh, waarschijnlijk was de olie te heet ofzo. Ze waren helemaal zwart man, fml.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
hoe flik je het om die dingen te verbranden?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
HypermarketsStadan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
HypermarketsTESCO'SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik frituur als sinds jaar en dag loempia's, maar nog nooit een weten te verbrandenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zou wel terecht zijn inderdaad.
[..]
Uh, waarschijnlijk was de olie te heet ofzo. Ze waren helemaal zwart man, fml.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |