En hoe gaat dat dan als wij gaan meeten sgatjquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer van dat ik niet wil dat al m'n gegevens bekend en openbaar is voor iedereen. Sander en VR2 zijn een uitzondering.
Ik wacht nog steeds op jou hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En hoe gaat dat dan als wij gaan meeten sgatj
Impliceren dat ik jou WIL verkrachten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet alleen, dan word ik sowieso verkracht
Impliceren dat ik het mis heb.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik het over jou had.
Oh, oja. Oké dan! Maar ik wilde je toch niet op Facebook hebben. Jouw naam wordt veel te vaak gebruikt in een zin waar het woord 'verkrachting' ook in staat.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh, oja. Oké dan! Maar ik wilde je toch niet op Facebook hebben. Jouw naam wordt veel te vaak gebruik in een zin waar het woord 'verkrachting' ook in staat.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh, oja. Oké dan! Maar ik wilde je toch niet op Facebook hebben. Jouw naam wordt veel te vaak gebruik in een zin waar het woord 'verkrachting' ook in staat.
qftquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat weet de rest niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan maakt niet uit. Het gaat om dezelfde persoon hoor.
Zij hebben gewoon een tekort aan verkrachting.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En zij mogen wel mijn vriendje zijn op FB.
Wat een n00biequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn zusje is geen echte fokster.
Agh, ik heb al m'n foto's (behalve pf) van hyves eraf gehaald (toch Sander?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zij hebben gewoon een tekort aan verkrachting.
Ik kan je krabbels nu al lezenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, ik heb al m'n foto's (behalve pf) van hyves eraf gehaald (toch Sander?), m'n achternaam op verborgen gezet dus inprincipe zou je alleen m'n krabbels kunnen lezen, maar dat boeit niet
Ik ga erover nadenken.
Stimmt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, ik heb al m'n foto's (behalve pf) van hyves eraf gehaald (toch Sander?), m'n achternaam op verborgen gezet dus inprincipe zou je alleen m'n krabbels kunnen lezen, maar dat boeit niet
Ik ga erover nadenken.
ik ben 12 wat is ditquote:
Iets wat ik ook heb gemist blijkbaarquote:
Okequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga erover nadenken.
Ezell beweert dat ik al m´n vrienden op FB verkracht en dat ze met mij bevriend zijn omdat ze een gebrek aan verkrachting hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Iets wat ik ook heb gemist blijkbaar
Oja, natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell beweert dat ik al m´n vrienden op FB verkracht en dat ze met mij bevriend zijn omdat ze een gebrek aan verkrachting hebben.
Wel zalf.quote:
Dan hoor je alsnog niet op FOK! thuis. Minimumgrens is 12 jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Tijdzone jwzzzz.
Ik woon niet in Nederland. Andere minimumgrens jwzzzz.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan hoor je alsnog niet op FOK! thuis. Minimumgrens is 12 jaar.
Die liggen daar hoger hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Andere minimumgrens jwzzzz.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Andere minimumgrens jwzzzz.
Wel, maar ik heb geen zin om jou nog meer aandacht te geven, dus vandaar 'quote:
Nou, nu mis ik aandacht. FML!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel, maar ik heb geen zin om jou nog meer aandacht te geven, dus vandaar ''
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand die het weet.quote:
Sander. Voor zover we niets beters wetenquote:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op jouw gokjes reageer ik ook niet meer.
omgwtfbbq dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik zou loempia's gaan frituren in de pan en toen ging het brandalarm opeens af wtf wtf![]()
![]()
112 bellen allesquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
helemaal rook uit de pan alles ik werd half doof door het brandalarm ook omdat hij maar niet uit wou gaan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |