En nu?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
helemaal rook uit de pan alles ik werd half doof door het brandalarm ook omdat hij maar niet uit wou gaan![]()
![]()
Als het chocolade met noten was zou ik er ook in stikken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Etsu het volgende:
* Etsu hoopt dat Ezell stikt in haar chocolaatje
MELK MET NOTENquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als het chocolade met noten was zou ik er ook in stikken.
Allergie kuch kuch
quote:
Gemeen hé. Spotten met allergieën.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als het chocolade met noten was zou ik er ook in stikken.
Allergie kuch kuch
Ik zeg niks.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel, maar ik heb geen zin om jou nog meer aandacht te geven, dus vandaar ''
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:16 schreef Ezell het volgende:
Een chocoladereep van 180 gram gaat wel erg snel op. Ik heb hem gisteren pas gehaald.
Chocoladereep van 180 gram.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:16 schreef Ezell het volgende:
Een chocoladereep van 180 gram gaat wel erg snel op. Ik heb hem gisteren pas gehaald.
Je bent de eerste.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
owww mijn godd iemand durft Etsu te haten
Jij bent slecht in negeren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chocoladereep van 180 gram.Moet je meer kopen.
*boks*quote:
stoer manquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent de eerste.
Op Ezell na, maar haar haat ik ook.
OM NOM NOMquote:
Alweer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij kan er zelf ook niets aan doen. Die jongen is ongesteld.
Wat? Is-ie ongesteld dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Shiiit, bloederige boel daar in huize Etsoe
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij kan er zelf ook niets aan doen. Die jongen is ongesteld.
Dat hoorde ik van Etsu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Blijkbaar, hoorde het net van Ezell, die kan het vast weten
quote:
LSDquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Flitskikker het volgende:
Nog maar een keer:
RT http://www.dumpert.nl/mediabase/1508011/075c4942/beh_.html
The fuck?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Flitskikker het volgende:
Nog maar een keer:
RT http://www.dumpert.nl/mediabase/1508011/075c4942/beh_.html
Als het van de AH is, dan vind ik het goed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:24 schreef Ezell het volgende:
Etsu, speciaal voor je maandelijkse feestje heb ik iets voor je meegenomen. Is nu alles weer goed?
[ afbeelding ]
ALLES is van de AH.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het van de AH is, dan vind ik het goed.
Nietwaar, van AH to go, en dat is smerig.quote:
Omdat jijquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom wil je me zo graag op haaifs hebben?
Alleen dat zakje is van de AH To Go, maar die wilt Flitskikker heus wel voor je weg flikkeren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nietwaar, van AH to go, en dat is smerig.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat zakje is van de AH To Go, maar die wilt Flitskikker heus wel voor je weg flikkeren.
Omdat het een zakje is van AH to go is het smerig? Maar het is precies hetzelfde product :Squote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zeuren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Omdat het een zakje is van AH to go is het smerig? Maar het is precies hetzelfde product :S
Ja.quote:
En ik flits je als je te snel rijdt jwzzquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat zakje is van de AH To Go, maar die wilt Flitskikker heus wel voor je weg flikkeren.
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
Hadden wij gister bij de BBQ. Even het zwarte eraf schrapen en dan was het nog best te eten.quote:
AH To Goquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nog
Daar werk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En de Albert Heijn XL? Want die heb je ook nog
1 voor je zusje 5 voor jou gr grquote:
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2quote:
Dat pik je zomaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2
Swaffel haar met je verbrande loempia's.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zusje heeft er 2 van mij afgepakt omdat die van haar niet 'goed' waren dus nu heb ik er maar 2
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
Jordy, wij luisteren naar hetzelfde liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Zou wel terecht zijn inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Swaffel haar met je verbrande loempia's.
Uh, waarschijnlijk was de olie te heet ofzo. Ze waren helemaal zwart man, fml.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
hoe flik je het om die dingen te verbranden?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
HypermarketsStadan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
HypermarketsTESCO'SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik frituur als sinds jaar en dag loempia's, maar nog nooit een weten te verbrandenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zou wel terecht zijn inderdaad.
[..]
Uh, waarschijnlijk was de olie te heet ofzo. Ze waren helemaal zwart man, fml.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |