SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu luister ik een anderequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik zag het toen ik onze balk wilde controleren. Ik luister hem nu voor de tweede keer.
3 jonge 3quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en hoppa, 5 verbrande loempia's
Sorry, geen haat.
Aahquote:
Heb er nu best wel zin inquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog nooit kapsalon gehad gr gr.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog nooit kapsalon gehad gr gr.
JIJquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Frikandel(Haters gonna hate)
Bamischijf
Een mens heeft niet geleefd, als hij/zij nog nooit kapsalon heeft gegeten. Pluk de dag! Ren naar de plaatselijke snackbar om vervolgens een kapsalon te eten vreten.quote:
Is zelfde als kroket, maar dan kleiner en ronder. Kusje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook nooit bitterballen gehad.
Oooo0ooOOoo ok.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is zelfde als kroket, maar dan kleiner en ronder. Kusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze tattoo neem ik later gr grMet mijn naam eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |