Ik had net een raketje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers alles.
Ik mag datquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:30 schreef Henkie94 het volgende:
En maar zeggen dat ik niet mag haten op de radio.
Ja toch, moet ook een keer kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit zijn de betere TT's, beter dan van die TT's met allerlei vage shit erin wat niemand snapt of wil snappen.
Kort en bondig: Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag datis echt sow.
[..]
Ja toch, moet ook een keer kunnen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag datis echt sow.
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag datis echt sow.
[..]
Zeg het dan wel goed als je een Groninger probeert te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan beur'n zouden ze in Groningen zeggen.
Ja, zo voel ik me ook atm.quote:
Watwatwatquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:34 schreef FreezePop het volgende:
Een strijder is net gestorven. Uit het oog maar niet uit het hart. Lieve Sharr.
Nee, het is hier kut. Dag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:34 schreef kalekip69 het volgende:
Hoi ik kom ook van onzinradio, is het hier wel leuk?
Nee het is kut nu oprotten we zijn godverdomme geen vluchtelingenkamp.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:34 schreef kalekip69 het volgende:
Hoi ik kom ook van onzinradio, is het hier wel leuk?
Sowieso Groningen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeg het dan wel goed als je een Groninger probeert te zijn![]()
Held. Zeg het ze!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee het is kut nu oprotten we zijn godverdomme geen vluchtelingenkamp.
quote:
ow, zag niet dat hij het wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat Rellende_Rotschollier bij de radio hoorde!
sry man, als je dat niet weet moet je hier verdwijnenquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
sry man, als je dat niet weet moet je hier verdwijnen
sry spijt me
Met een kort en pittig kapsel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ontzettend geil wijf.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
sry man, als je dat niet weet moet je hier verdwijnen
sry spijt me
Vooruit jij mag blijvenquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ontzettend geil wijf.
Klopt. Pittig fotomodel alles.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met een kort en pittig kapsel.
dat je dat al grappig vindtquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihaho fucking hilarious dude echt waar jeetje mina nog aan toe zeg
Ga hale danquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:45 schreef Beach het volgende:
Bahbah Sokstaart heeft Sharr een ban aangenaaid![]()
![]()
Lastige zaken, issues, problemen, alles. Drank, drugs.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:45 schreef Beach het volgende:
Bahbah Sokstaart heeft Sharr een ban aangenaaid![]()
![]()
Ik vind jou tof.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lastige zaken, issues, problemen, alles. Drank, drugs.
BBQ weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:48 schreef kalekip69 het volgende:
Volgens mij wordt het zaterdag echt heerlijk weer.
Ik hoop het, zit dan op vlielandquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:48 schreef kalekip69 het volgende:
ja kip jij stomme kutquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Oh wat een goed idee! Zat nog te verzinnen wat ik moest gaan eten met dinges
Vlieland.quote:
zuurkoolquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Oh wat een goed idee! Zat nog te verzinnen wat ik moest gaan eten met dinges
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lastige zaken, issues, problemen, alles. Drank, drugs.
Een van de mindere ideeën van vandaag.quote:
Ja fan-tas-tischquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:48 schreef kalekip69 het volgende:
Mussen van 't dak gevallen. Pijnlijke zaak.quote:
Pics.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit in mijn onderbroek en een tshirt want ik heb het heet
Hoi kip, prettig kennis te makenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Rellen en volgens mij is shar geband
Ja echt hequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef K-Cash het volgende:
eindelijk, sharr is gebanned, wat een rust
Hoi Spaceinvaders! Jij bent de eerste die me zo begroetquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi kip, prettig kennis te maken
Ja fijn hequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Hoi Spaceinvaders! Jij bent de eerste die me zo begroet
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mussen van 't dak gevallen. Pijnlijke zaak.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Rellen en volgens mij is shar geband
Ben jij homo ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef kalekip69 het volgende:
Hugh Laurie heeft echt een fijne stem.
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vanwege die posts in ONZ Radio X-Raydio?
Die doet me altijd aan KKJ denken.quote:
Precies.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hugh Laurie is een baas.
Wat? Meestal krijg je aids van een besmetting met HIV.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi, ik krijg er aids van als ik sommige dingen lees maar ik zeg niet wat hihihihihihii
watquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
DIE STOMME KLOTECHINEZEN MEOTEN MIJN NAGELLAK SHIPPEN OK BEDANKT.
einde mededeling
Toch niet van mij, hè?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi, ik krijg er aids van als ik sommige dingen lees maar ik zeg niet wat hihihihihihii
Daar hebben we thailanders voor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Chinezen moeten friet bakken.
neen niet van hierquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toch niet van mij, hè?
Hoi allemaal.
Hier niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar hebben we thailanders voor.
Ja zo lang jou hier gemist, gewoon even verbaasd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom dubbele punt oo dan, Beachmeneer?
project x-raydioquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi ik wil weten op welk project ik moet bellen
Oh, ik ben er soms nog wel hoor. Niet heel vaak, maar toch.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja zo lang jou hier gemist, gewoon even verbaasd.
Ik ook minder hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ik ben er soms nog wel hoor. Niet heel vaak, maar toch.
Waarom die glimlach dan??? Je vindt het zeker leuk he dat ik er ook minder zit.quote:
Speesje toch.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat appels even vandaag, maar niet omdatappel
We moesten nl 5341354 miljoen appeltaartjes bakken omdat iedere klant er 1 gratis kreeg
Greenpeace gebeld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha ik kan elke dag voor/tijdens/na werktijd naar de macdonalds/burgerking/subway/donershit
IK WORD EEN ZEEKOE
grgr
Nee, omdat ik mijn PI probeer te vervangen met smileys, omdat ik mobiel zit alles. Sry.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom die glimlach dan??? Je vindt het zeker leuk he dat ik er ook minder zit.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, omdat ik mijn PI probeer te vervangen met smileys, omdat ik mobiel zit alles. Sry.
Dat lijkt op Batman, die heeft ook van die puntoren.quote:
manateeequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
Is een zeekoe in het Engels een seacow? Vast niet.
Als het goed is halen ze je morgen op en kieperen ze je in de zee.quote:
sireniaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
juicyhilquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
Hey Die stuurde ik jouquote:
Veel beter gaan de clips niet worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey Die stuurde ik joudie clip wtf.
Bedankt, nu heb ik epilepsie.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel beter gaan de clips niet worden.
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FIETSEN KUT MET JE DIKKE VETTE PENS MINDER BIER DRINKEN DIKKE GODVERDOMME IK HEB HET ER HELEMAAL MEE GEHAD JE HAD NOG WEL BELOOFD DAT JE GING SPORTEN WAAROM HOU JE JE NOU NOOIT AAN JE AFSPRAKEN HIER ZIJN WIJ HELEMAAL NIET VAN GEDIEND HET IS OOK ALTIJD WAT MET JOU EN WANNEER RUIM JE NOU EENS JE KAMER OP DAAR LIGT OOK AL EEN WEEK LANG TROEP DIT IS ECHT OVER DE GRENS NU MOET JE STOPPEN
tl;drquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FIETSEN KUT MET JE DIKKE VETTE PENS MINDER BIER DRINKEN DIKKE GODVERDOMME IK HEB HET ER HELEMAAL MEE GEHAD JE HAD NOG WEL BELOOFD DAT JE GING SPORTEN WAAROM HOU JE JE NOU NOOIT AAN JE AFSPRAKEN HIER ZIJN WIJ HELEMAAL NIET VAN GEDIEND HET IS OOK ALTIJD WAT MET JOU EN WANNEER RUIM JE NOU EENS JE KAMER OP DAAR LIGT OOK AL EEN WEEK LANG TROEP DIT IS ECHT OVER DE GRENS NU MOET JE STOPPEN
een maand maar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
sry man na een ban van een maand moet nu echt alle frustratie uit mijn toetsenbord
Awhhh meisje toch het is wat hequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
sry man na een ban van een maand moet nu echt alle frustratie uit mijn toetsenbord
jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh meisje toch het is wat he
ik mag je nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Hey, ik voelde me net nog welkom ja.
met je kip avatar vieze vleeseterquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, met je ijsjes als avatar.
Oke dat dacht ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Nee? Hoe kom je daar nu weer bij? Ik gebruik geen dierlijke producten.
Ja ik zie hoe mensen zijn door hun UIquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Jij kent me door mijn accountnaam?
Welkomquote:
Ja ben er helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welkom
ben je klaar voor de ontgroeningsfase?
Ok doe je broek maar uit danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet jij niet stomme_klote_UIquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wrm trouwens niet schralekip69
Haten op Hansiquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom heet jij niet stomme_klote_UI
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok doe je broek maar uit danZou je wel willen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Dat wordt zwemmen met dolfijnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoi ik heb zoveel nagellak dat ik een jaar lang op elke hand een andere kleur zou kunnen doen en dan nog steeds teveel kleuren had.
Moet ik nu in therapie?
Dat moest je zonder die nagellak ook al.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoi ik heb zoveel nagellak dat ik een jaar lang op elke hand een andere kleur zou kunnen doen en dan nog steeds teveel kleuren had.
Moet ik nu in therapie?
Ik haat dolfijnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wordt zwemmen met dolfijnen.
Nee ik denk dat JIJ dat wilquote:
Klopt, kan plaatsvinden als je te lang in ONZ zit.quote:
QFTquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef kalekip69 het volgende:
Sowieso supermarkt reclames. Alleen die van de Albert Heijn is nog een beetje uit te zitten.
Nee ik aan Marokkanen met nektasjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geef altijd de schuld aan negers, gewoon, omdat het klopt.
Ja dit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef FreezePop het volgende:
Ik geef de schuld altijd aan mensen die ik niet mag.
Ik mag 9/10 van de mensen die ik tegenkom nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef FreezePop het volgende:
Ik geef de schuld altijd aan mensen die ik niet mag.
Dit is serieus een contradictie, Klinkerbotsing.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De schuld geven aan anderen.
[..]
Ja dit.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De schuld geven aan anderen.
[..]
Ja dit.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WEET IK TOCH DEED IK EXPRES ZIE JULLIE HAPPEN DAN HAHA EZELS.
Ezels zijn leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WEET IK TOCH DEED IK EXPRES ZIE JULLIE HAPPEN DAN HAHA EZELS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleekselderijquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef kalekip69 het volgende:
Wat ben jij toch een ongekookte groente.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALS JE NU NIET SPRINGT
ALS JE NU NIET SPRINGT
ALS JE NU NIET SPRINGT BEN JE EENHOMOFIEL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negenenzestig
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALS JE NU NIET SPRINGT
ALS JE NU NIET SPRINGT
ALS JE NU NIET SPRINGT BEN JE EENajacied of joodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Jij bent ook zo iemand die 020 schrijft en Ajax met een kleine letter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK SCHRIJF HET EXPRES FOUT
omdat het kan
en god met kleine letterquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die 020 schrijft en Ajax met een kleine letter?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef Popje-popje het volgende:
Zo dat gayradio topic heb ik afgesloten, ik ga daar nooit meer heen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik zou loempia's gaan frituren in de pan en toen ging het brandalarm opeens af wtf wtf![]()
![]()
ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
helemaal rook uit de pan alles ik werd half doof door het brandalarm ook omdat hij maar niet uit wou gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb de pan buiten gezetmeh nu een andere pan alles, poging 2 loempia's frituren
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef Popje-popje het volgende:
Zo dat gayradio topic heb ik afgesloten, ik ga daar nooit meer heen.
Groetjes terugquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van karel
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klinkerbotsing de keukenprinses.
Sorry.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic ging wel sneller dan vorige topics trouwens, van afgelopen tijd.
Iddquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sryquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |