neen niet van hierquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toch niet van mij, hè?
Hoi allemaal.
Hier niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar hebben we thailanders voor.
Ja zo lang jou hier gemist, gewoon even verbaasd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom dubbele punt oo dan, Beachmeneer?
project x-raydioquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi ik wil weten op welk project ik moet bellen
Oh, ik ben er soms nog wel hoor. Niet heel vaak, maar toch.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja zo lang jou hier gemist, gewoon even verbaasd.
Ik ook minder hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ik ben er soms nog wel hoor. Niet heel vaak, maar toch.
Waarom die glimlach dan??? Je vindt het zeker leuk he dat ik er ook minder zit.quote:
Speesje toch.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat appels even vandaag, maar niet omdatappel
We moesten nl 5341354 miljoen appeltaartjes bakken omdat iedere klant er 1 gratis kreeg
Greenpeace gebeld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha ik kan elke dag voor/tijdens/na werktijd naar de macdonalds/burgerking/subway/donershit
IK WORD EEN ZEEKOE
grgr
Nee, omdat ik mijn PI probeer te vervangen met smileys, omdat ik mobiel zit alles. Sry.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom die glimlach dan??? Je vindt het zeker leuk he dat ik er ook minder zit.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, omdat ik mijn PI probeer te vervangen met smileys, omdat ik mobiel zit alles. Sry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |