Dat lijkt op Batman, die heeft ook van die puntoren.quote:
manateeequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
Is een zeekoe in het Engels een seacow? Vast niet.
Als het goed is halen ze je morgen op en kieperen ze je in de zee.quote:
sireniaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
juicyhilquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
Hey Die stuurde ik jouquote:
Veel beter gaan de clips niet worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey Die stuurde ik joudie clip wtf.
Bedankt, nu heb ik epilepsie.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel beter gaan de clips niet worden.
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FIETSEN KUT MET JE DIKKE VETTE PENS MINDER BIER DRINKEN DIKKE GODVERDOMME IK HEB HET ER HELEMAAL MEE GEHAD JE HAD NOG WEL BELOOFD DAT JE GING SPORTEN WAAROM HOU JE JE NOU NOOIT AAN JE AFSPRAKEN HIER ZIJN WIJ HELEMAAL NIET VAN GEDIEND HET IS OOK ALTIJD WAT MET JOU EN WANNEER RUIM JE NOU EENS JE KAMER OP DAAR LIGT OOK AL EEN WEEK LANG TROEP DIT IS ECHT OVER DE GRENS NU MOET JE STOPPEN
tl;drquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FIETSEN KUT MET JE DIKKE VETTE PENS MINDER BIER DRINKEN DIKKE GODVERDOMME IK HEB HET ER HELEMAAL MEE GEHAD JE HAD NOG WEL BELOOFD DAT JE GING SPORTEN WAAROM HOU JE JE NOU NOOIT AAN JE AFSPRAKEN HIER ZIJN WIJ HELEMAAL NIET VAN GEDIEND HET IS OOK ALTIJD WAT MET JOU EN WANNEER RUIM JE NOU EENS JE KAMER OP DAAR LIGT OOK AL EEN WEEK LANG TROEP DIT IS ECHT OVER DE GRENS NU MOET JE STOPPEN
een maand maar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
sry man na een ban van een maand moet nu echt alle frustratie uit mijn toetsenbord
Awhhh meisje toch het is wat hequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
sry man na een ban van een maand moet nu echt alle frustratie uit mijn toetsenbord
jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh meisje toch het is wat he
ik mag je nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Hey, ik voelde me net nog welkom ja.
met je kip avatar vieze vleeseterquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, met je ijsjes als avatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |