Oke dat dacht ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Nee? Hoe kom je daar nu weer bij? Ik gebruik geen dierlijke producten.
Ja ik zie hoe mensen zijn door hun UIquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef kalekip69 het volgende:
[..]
Jij kent me door mijn accountnaam?
Welkomquote:
Ja ben er helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welkom
ben je klaar voor de ontgroeningsfase?
Ok doe je broek maar uit danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet jij niet stomme_klote_UIquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wrm trouwens niet schralekip69
Haten op Hansiquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom heet jij niet stomme_klote_UI
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok doe je broek maar uit danZou je wel willen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Dat wordt zwemmen met dolfijnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoi ik heb zoveel nagellak dat ik een jaar lang op elke hand een andere kleur zou kunnen doen en dan nog steeds teveel kleuren had.
Moet ik nu in therapie?
Dat moest je zonder die nagellak ook al.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoi ik heb zoveel nagellak dat ik een jaar lang op elke hand een andere kleur zou kunnen doen en dan nog steeds teveel kleuren had.
Moet ik nu in therapie?
Ik haat dolfijnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wordt zwemmen met dolfijnen.
Nee ik denk dat JIJ dat wilquote:
Klopt, kan plaatsvinden als je te lang in ONZ zit.quote:
QFTquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef kalekip69 het volgende:
Sowieso supermarkt reclames. Alleen die van de Albert Heijn is nog een beetje uit te zitten.
Nee ik aan Marokkanen met nektasjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geef altijd de schuld aan negers, gewoon, omdat het klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |