Mwah, ik denk dat je ook op WO-niveau kan zitten als je niet in staat bent wetenschappelijk onderzoek te doen. Natuurlijk kan een 'echte' WO-er dat wel, maar in de praktijk gaat het om het niveau van het werk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat kan ook zeker zijn inderdaad. Maar als TS beweert op WO-niveau te zitten, zou je dus van hem kunnen verwachten dat hij in staat is wetenschappelijk onderzoek te doen. Niet elke WO'er houdt zich er na zijn studie mee bezig, maar er wordt wel van je verwacht dat je dat kan.
Er is een verschil tussen het niveau van werk dat niet WO'ers en WO'ers kunnen doen en het daadwerkelijke WO-niveau. Ik studeer zelf biologie, dus ik heb de wetenschappelijke onderzoekskant redelijk hoog in het vaandel staan, vandaar dat ik zo loop te hameren op de term wetenschappelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:25 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je ook op WO-niveau kan zitten als je niet in staat bent wetenschappelijk onderzoek te doen. Natuurlijk kan een 'echte' WO-er dat wel, maar in de praktijk gaat het om het niveau van het werk.
Och, als we het maar gezellig hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Zero17 het volgende:
Nou goed, ik denk dat we gewoon hard getrolled zijn in dit topic door TS, aangezien er niemand schijnt te zijn hier die het met 'm eens is.
En ik vind dat daadwerkelijke WO-niveau ook wel zichtbaar in het werk. Als je geen onderzoek hoeft te doen, hoef je ook niet in staat zijn om onderzoek te doen. Maar ik studeer dan ook economie en heb een beetje een hekel aan het doen van onderzoekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het niveau van werk dat niet WO'ers en WO'ers kunnen doen en het daadwerkelijke WO-niveau. Ik studeer zelf biologie, dus ik heb de wetenschappelijke onderzoekskant redelijk hoog in het vaandel staan, vandaar dat ik zo loop te hameren op de term wetenschappelijk.
TS heeft niet gestudeerd geloof ik, kan ik uit het topic opmaken. Echter is iedereen wel ergens nieuw ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Alsof TS niet een keer afgestudeerd is en ergens bij een organisatie nieuw was.
Zeker, de helft van de WO'ers is ook te dom om een hutje te bouwen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand die geen WO heeft gedaan, kan denken te overklassen in de kenniskant.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och, als we het maar gezellig hebben
Maar ik moet bekennen dat ik me wel deels kan vinden in de openingspost van TS. Alleen de conclusies die TS eraan verbindt over WO'ers en zijn verdere posts over het opbouwen van kapitaal, etc, zijn te dom voor woorden.
Feit blijft dat er inderdaad genoeg WO'ers zijn die met een hoop blabla een organisatie binnenkomen om een paar keer goed op hun bek te gaan. Feit blijft echter ook, dat WO'ers gemiddeld gezien sneller dingen oppakken en leren en sneller doorgroeien. Dit even los van die enkele competentieloze stakkers die als enige vaardigheid hebben dat ze goed in de boeken kunnen zitten.
Maar goed, competentieloze stakkers heb je op alle niveau's (op andere niveaus mogelijk meer) en dat TS op basis daarvan denkt conclusies te kunnen trekken over WO'ers, zegt weer wat over zijn analytische vaardigheden
Goh, weet ik niets van.quote:
TS is dan ook niet zo op de hoogte van studie en aanverwante zaken.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
de wereld op het gebied van consultancy in de pensioenwereld
Hoe kan je uberhaupt stellen dat iemand met een studie een schuld heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
TS is dan ook niet zo op de hoogte van studie en aanverwante zaken.
Theo is een soort clown, hij moet mensen vermaken en doet dit door tegen een bal aan te trappen. Dit vinden mensen leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:24 schreef Ryon het volgende:
Terecht punt van TS
Theo Janssen heeft ook niet gestudeerd. Maar verdient wel miljoenen. Dat is meer dan alle posters in dit topic bijelkaar!
[ afbeelding ]
Theo
Als ik mensen zou moeten vermaken door in mijn blote reet achter een meloen aan te rennen en daar miljoenen voor zou krijgen, zou ik best een clown willen zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Theo is een soort clown, hij moet mensen vermaken en doet dit door tegen een bal aan te trappen. Dit vinden mensen leuk.
Dat kan inderdaad ook iedere MBO'erquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik mensen zou moeten vermaken door in mijn blote reet achter een meloen aan te rennen en daar miljoenen voor zou krijgen, zou ik best een clown willen zijn.
Ja, die MBO-er doet gewoon wat je het opdraagt, stel je voor dat een werknemer je tegenspreekt..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:10 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik neem liever een MBO-er in dienst dan een WO-er. En niet vanwege het kosten aspect
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:10 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik neem liever een MBO-er in dienst dan een WO-er. En niet vanwege het kosten aspect
Dit dus. Je hebt gewoon het liefst ja-knikkers en mensen die vooral niet met betere ideeën komen. Stel je voor dat iemand een beter voorstel dan jij heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja, die MBO-er doet gewoon wat je het opdraagt, stel je voor dat een werknemer je tegenspreekt..
Die MBO-er zit natuurlijk allang op HBO werk en denk niveau ipv MBO. Dat zijn precies ook de mensen die ingeschakeld worden om complexe zaken op te lossen omdat de WO-ers die kennis niet hebben. Laat zo'n WO-er maar eens de bedrijfsbrede impact bepalen nav een changequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Je hebt gewoon het liefst ja-knikkers en mensen die vooral niet met betere ideeën komen. Stel je voor dat iemand een beter voorstel dan jij heeft.
Ik begin toch echt steeds meer te twijfelen aan jouw bedrijf... Bijna elk bedrijf in die sector is bijna alleen op zoek naar WO-ers, daar zal wel een reden voor zijn denk je niet...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Die MBO-er zit natuurlijk allang op HBO werk en denk niveau ipv MBO. Dat zijn precies ook de mensen die ingeschakeld worden om complexe zaken op te lossen omdat de WO-ers die kennis niet hebben. Laat zo'n WO-er maar eens de bedrijfsbrede impact bepalen nav een change
En ach ze hebben best wel eens ideeen, maar dan weten ze alleen niet hoe ze die kunnen realiseren.
Jij verwart volgens mij nogal wat zaken met elkaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Die MBO-er zit natuurlijk allang op HBO werk en denk niveau ipv MBO. Dat zijn precies ook de mensen die ingeschakeld worden om complexe zaken op te lossen omdat de WO-ers die kennis niet hebben. Laat zo'n WO-er maar eens de bedrijfsbrede impact bepalen nav een change
En ach ze hebben best wel eens ideeen, maar dan weten ze alleen niet hoe ze die kunnen realiseren.
MBO'ers die allang op het niveau van HBO werk zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dus je bent een succesvolle zakenman aan de top, maar je gaat in discussie met een paar 20'ers op een jongerenforum?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:37 schreef Monco10 het volgende:
Vervang frustratie even door sarcasme. Ik snap dat je er niet mee om kan gaan dat ik succesvol ben maar ondertussen WO-ers plaag.
Ik verwacht overigens ook niet veel meer van iemand die nog nat achter de oren is, waarschijnlijk ben je 17 ofzo.
TS heeft het over 'afgestudeerden'. Zullen dus geen InHolland-broekies zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:08 schreef Biekuh het volgende:
TS wordt ondanks zijn werkervaring ondergesneuwd door InHolland-broekies.
Ik maak in de OP alleen de blabla-ers op mijn werk belachelijk die met veel poeha binnenkomen maar er maar niet achter komen waar de klepel hangt, dat jij je aangevallen voelt en de discussie aan moet gaan zegt iets over jou.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus je bent een succesvolle zakenman aan de top, maar je gaat in discussie met een paar 20'ers op een jongerenforum?
Laat me niet lachen.
Je maakt jezelf belachelijk, doe jezelf een plezier en verwijder je account.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik maak in de OP alleen de blabla-ers op mijn werk belachelijk die met veel poeha binnenkomen maar er maar niet achter komen waar de klepel hangt, dat jij je aangevallen voelt en de discussie aan moet gaan zegt iets over jou.
Is de waarheid te hard voor je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:04 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk, doe jezelf een plezier en verwijder je account.
Omdat je zelf niets in te brengen hebt? Kijk, het verschil is natuurlijk dat ik weet waar ik over praat, jij zit nog achter je boeken en zuipt je elk weekend lam om vervolgens nog 10 jaar over je studie te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Lees de reacties nog eens zou ik zeggen.
Och, aangezien je wel heel selectief reageert bij het aangaan van de discussies en op basis van jouw overige posts, heb ook ik zeer sterke twijfels bij het waarheidsgehalte van de rest van jouw verhaalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik maak in de OP alleen de blabla-ers op mijn werk belachelijk die met veel poeha binnenkomen maar er maar niet achter komen waar de klepel hangt, dat jij je aangevallen voelt en de discussie aan moet gaan zegt iets over jou.
Producten, Processen, Techniek, Informatie en Organisatie. Dat kan een systeem zijn inderdaad maar ook een improvement programma, een propositie, een reorganisatie of een nieuwe provider.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij het bepalen van een bedrijfsbrede impact denk ik overigens dat het moeilijk is de kaders goed van te voren vast te stellen. Doel je op de impact die de implementatie van een nieuw systeem met zich meebrengt voor het bedrijf? En op welke vlakken wordt deze impact dan door jullie ingeschat? Financieel? Mbt veranderingen voor de medewerkers, werkdruk, etc?
Ik hoef hier niets op in te brengen, verloren moeite. In tegenstelling tot jou heb ik alles al geregeld, en daarboven zal jij waarschijnlijk nooit uitkomen als ik jou berichten hier lees. Daar heb je immers dan geen tijd voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:18 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Omdat je zelf niets in te brengen hebt? Kijk, het verschil is natuurlijk dat ik weet waar ik over praat, jij zit nog achter je boeken en zuipt je elk weekend lam om vervolgens nog 10 jaar over je studie te doen.
Ik zit op dit eigenste moment zelfs achter mijn boeken. En inderdaad ik zuip mij iedere week minstens 3 a 4 keer lam. Zalig toch? Daarbij maak ik dit jaar mijn studie af in de minimumtijd. Binnenkort sta ik op het niveau in de bedrijfswereld dat ik faalhazen zoals jij mag commanderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:18 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Omdat je zelf niets in te brengen hebt? Kijk, het verschil is natuurlijk dat ik weet waar ik over praat, jij zit nog achter je boeken en zuipt je elk weekend lam om vervolgens nog 10 jaar over je studie te doen.
Dat zou je denken, alleen zul je niet verder komen dan je powerpoint die zo niet-concreet is als het maar kan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:27 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Ik zit op dit eigenste moment zelfs achter mijn boeken. En inderdaad ik zuip mij iedere week minstens 3 a 4 keer lam. Zalig toch? Daarbij maak ik dit jaar mijn studie af in de minimumtijd. Binnenkort sta ik op het niveau in de bedrijfswereld dat ik faalhazen zoals jij mag commanderen.
what up? zielepoot
Dit slaat werkelijk nergens op, net zoals al je reacties in dit topic. Herneem je leven TS! Volgens mij zit je met een strop achter je pc je midlife crisis te ondergaan. Komt ervan als je job te pauper is om een porsche aan te schaffen als entertainment.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:29 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dat zou je denken, alleen zul je niet verder komen dan je powerpoint die zo niet-concreet is als het maar kan.
Waarom niet, was jij erbij dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:32 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk nergens op
Ik weet niet in wat voor kutsector jij werkt, maar ik ben niet van plan om fucking powerpoint presentaties te makenquote:
Ik wens je veel succes straks in het echte leven, je hele verdere loopbaan zal bestaan uit het maken van powerpoints.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:36 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor kutsector jij werkt, maar ik ben niet van plan om fucking powerpoint presentaties te maken
Ik zou bijna zeggen dat jij degene bent die de hele dag bezig is met Powerpoint.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:37 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes straks in het echte leven, je hele verdere loopbaan zal bestaan uit het maken van powerpoints.
De CEO's zijn er meestal gek op jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat jij degene bent die de hele dag bezig is met Powerpoint.
Dat is niet mijn ambitie, ik zit nu twee niveaus daaronder en zie mezelf de komende jaren alleen nog horizontaal bewegen, zo realistisch ben ik wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:45 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
En wanneer denk jij CEO te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |