abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97653600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Komt-ie ook nog opscheppen met grote bedrijven, oh hoezee, je bent werknemer geweest bij bekende namen, je trekt je vast ook af op die dikke pdf-file die je cv noemt?

Ik heb op mijn 18e al bij Siemens gewerkt, ben ik nou stoer?
Een huis van 200k, kennende is hij daar koffiemiep.
pi_97653623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:40 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Kort is gefascineerd door TS
TS kent het begrip backfire niet. Ik heb graag drie minuten tijd er voor over om iemand zijn plek te wijzen :)
pi_97653675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:40 schreef kort het volgende:

[..]

Een huis van 200k, kennende is hij daar koffiemiep.
Je vergeet alleen dat ik het contant kan betalen in tegenstelling tot jou.
pi_97653724
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Monco10 het volgende:

[..]

En dan? Ik heb liever een huis van 600k die ik niet contant kan betalen dan een huis van 200k die ik wel contant kan betalen.
pi_97653731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef kort het volgende:

[..]

TS kent het begrip backfire niet. Ik heb graag drie minuten tijd er voor over om iemand zijn plek te wijzen :)
Spaar je krachten.. Monco10 is niet meer dan een simpele ziel die te lui is geweest om zich sociaal en intellectueel te ontwikkelen. Hij was al blij zat toen hij klaar was met de mavo en direct kon werken. Zijn arme hersenen zouden overuren moeten draaien om je punt te snappen of om überhaupt te begrijpen wat backfire betekent.
pi_97653756
Ik denk dat iemand die afgestudeerd is dingen toch net iets sneller doorheeft dan een mongool van het mbo. :')
pi_97653790
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef kort het volgende:

[..]

En dan? Ik heb liever een huis van 600k die ik niet contant kan betalen dan een huis van 200k die ik wel contant kan betalen.
Met het hypotheekbedrag dat ik kan krijgen en het opgebouwde kapitaal kan ik ook een huis van 600K aanschaffen. Dus?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:48:26 #108
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_97653844
quote:

[..]

Ah, hij heeft ook nog zitten sparen. Hou oud ben je? Heb je genoten van de afgelopen jaren van je leven, waarin je wel veel geld verdiende, maar armoedig leefde om te kunnen sparen? Heb je, naast het prikkelen van je carrière-gefocuste ambities, nog op een andere manier van het leven kunnen genieten?
This isn't even my final form.
pi_97653851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:46 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Met het hypotheekbedrag dat ik kan krijgen en het opgebouwde kapitaal kan ik ook een huis van 600K aanschaffen. Dus?
Mooi, doen! :) Ik sla een zuinig leven af en ga toch voor de optie vaker op het terrasje zitten, uitgaan en gezellig doen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:48:47 #110
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97653856
TS noemt het blind orders opvolgen van MBO'ers een praktische aanpak en vindt het lastig om WO'ers orders te geven omdat die daadwerkelijk nadenken en mogelijk een betere oplossing zien en voelt zich daardoor in het nauw gedreven. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_97653921
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef Zero17 het volgende:
TS noemt het blind orders opvolgen van MBO'ers een praktische aanpak en vindt het lastig om WO'ers orders te geven omdat die daadwerkelijk nadenken en mogelijk een betere oplossing zien en voelt zich daardoor in het nauw gedreven. :')
Die WOers staan dagelijks aan mijn buro omdat ze de oplossing niet weten.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:50:31 #112
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97653924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:40 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Kort is gefascineerd door TS
Falende reactie op een post die de spijker op zijn kop sloeg.
pi_97653954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Monco10 het volgende:

[..]

De kennis waar jij jaren lang over hebt gedaan doen zij dus in 1 dag op. Zeer efficiënt ervaring opdoen :) Niks mis mee!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:52:05 #114
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97653987
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Monco10 het volgende:

[..]

En de MBO'ers die hebben duidelijk al fundamentele oplossingen voor bedacht natuurlijk. :')
pi_97653997
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:51 schreef kort het volgende:

[..]

De kennis waar jij jaren lang over hebt gedaan doen zij dus in 1 dag op. Zeer efficiënt ervaring opdoen :) Niks mis mee!
We zijn inmiddels 3 jaar verder vriend.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:53:04 #116
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97654030
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Dus jij hebt in 3 jaar tijd nog steeds niet die WO'er de juiste oplossing kunnen uitleggen? :')
pi_97654116
quote:

[..]

Dan zou ik eerder bij jezelf gaan kijken.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:03:44 #118
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97654393
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Ah, het duidelijke 'ja maar ik ken mensen' argument. :')
Ik weet niet wat jouw definitie van WO niveau is, maar als je serieus denkt, dat je dezelfde capaciteiten kan bezitten die mensen na een degelijke WO opleiding (dus niet communicatie, media etc.) bezitten, ben je gewoonweg niet serieus te nemen. :')
Je doet niet voor niets 11 jaar lang v(wo).
Uit een ander topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Veel studenten denken inderdaad dat ze direct na hun studie gegarandeerd zijn van een baan met startsalaris van 3500 euro netto.

In de praktijk zie je dat veel afgestudeerden, enigszins afhankelijk van de studie, behaalde resultaten en sollicitatievaardigheden, toch redelijk onderaan moeten beginnen. In de praktijk zie je echter ook, dat hoogopgeleiden over het algemeen een stuk sneller doorstromen naar de betere functies dan de lageropgeleiden op de werkvloer. Dit met uitzondering van de groep hoogopgeleiden die, ondanks het behaalde diploma, op de werkvloer / in de praktijk, totaal niet capabel blijkt te zijn en zich ook niet omhoog kan pijpen of slijmen.
Een zware WO-studie staat hierbij niet per definitie garant voor het leveren van topkwaliteit en een minder zware WO-studie of geen WO-studie niet voor het leveren van minder tot geen kwaliteit. Uiteindelijk is het namelijk allemaal afhankelijk van de persoon en zijn of haar overige niet-direct-aan-het-kunnen-studeren-gerelateerde vaardigheden zelf.

Het kan dus best zijn dat topicstarter met een paar pruts-WO'ers met prachtopleiding heeft samengewerkt. Maar dat zegt verder niks over WO'ers in het algemeen, het zegt eerder wat over het personeels-/sollicitatiebeleid bij de bedrijven waar TS heeft gewerkt.
Krekker is de bom!
pi_97654463
Een WO'er die filosofie heeft gestudeerd zit niet op hetzelfde niveau als een WO'er die bedrijfseconomie heeft gedaan he :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:09:42 #120
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97654573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Uit een ander topic:

[..]

Een zware WO-studie staat hierbij niet per definitie garant voor het leveren van topkwaliteit en een minder zware WO-studie of geen WO-studie niet voor het leveren van minder tot geen kwaliteit. Uiteindelijk is het namelijk allemaal afhankelijk van de persoon en zijn of haar overige niet-direct-aan-het-kunnen-studeren-gerelateerde vaardigheden zelf.

Het kan dus best zijn dat topicstarter met een paar pruts-WO'ers met prachtopleiding heeft samengewerkt. Maar dat zegt verder niks over WO'ers in het algemeen, het zegt eerder wat over het personeels-/sollicitatiebeleid bij de bedrijven waar TS heeft gewerkt.
Ik zeg ook nergens dat er ook maar iets al vaststaat. Maar als TS gaat beweren dat die WO'ers daar nooit de oplossingen weten, vraag ik me af wat zijn alternatief is. MBO'ers inhuren? Nigga please. :') Dus hij wil ervaren mensen, maar goed, hoe doen mensen ervaring op? Juist, door ze een kans te geven en ze te begeleiden. Verder weet ik wel dat een groot deel persoonsafhankelijk is, maar jij gaat me niet wijsmaken dat iemand die econometrie heeft gestudeerd wel even te kijk wordt gezet door zo'n hipstertje dat media, kunst, design, communicatie of wat dan ook heeft gestudeerd. :') Vooral richting de wetenschap is opleiding en voorkennis key. Dat er kennelijk weinig voorkennis nodig is voor het werk dat TS doet, zegt eerder iets over zijn afdeling.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:10:25 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97654603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef kort het volgende:
Een WO'er die filosofie heeft gestudeerd zit niet op hetzelfde niveau als een WO'er die bedrijfseconomie heeft gedaan he :)
Hoe zou jij dit niveauverschil dan het beste toelichten/omschrijven?

Rekeninghoudend met het feit dat beide studies de studenten voor iets anders opleiden...
Krekker is de bom!
pi_97654621
Een filosoof zal minder snel tot zijn recht komen in een bedrijf dan een bedrijfseconoom.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:11:22 #123
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97654630
quote:

[..]

En ze staan nog steeds aan je bureau :o?
Dat je ze daar nog voor betaald :P
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:11:26 #124
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97654634
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hoe zou jij dit niveauverschil dan het beste toelichten/omschrijven?

Rekeninghoudend met het feit dat beide studies de studenten voor iets anders opleiden...
We hebben het toch over het werkvlak van TS?
pi_97654683
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En ze staan nog steeds aan je bureau :o?
Dat je ze daar nog voor betaald :P
Ik denk dat TS het inmiddels wel doorheeft dat hij dit topic beter niet had kunnen openen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:13:19 #126
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97654696
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef kort het volgende:

[..]

Ik denk dat TS het inmiddels wel doorheeft dat hij dit topic beter niet had kunnen openen.
Totaal terugvuur.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:19:08 #127
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97654871
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat er ook maar iets al vaststaat. Maar als TS gaat beweren dat die WO'ers daar nooit de oplossingen weten, vraag ik me af wat zijn alternatief is. MBO'ers inhuren? Nigga please. :') Dus hij wil ervaren mensen, maar goed, hoe doen mensen ervaring op? Juist, door ze een kans te geven en ze te begeleiden. Verder weet ik wel dat een groot deel persoonsafhankelijk is, maar jij gaat me niet wijsmaken dat iemand die econometrie heeft gestudeerd wel even te kijk wordt gezet door zo'n hipstertje dat media, kunst, design, communicatie of wat dan ook heeft gestudeerd. :') Vooral richting de wetenschap is opleiding en voorkennis key. Dat er kennelijk weinig voorkennis nodig is voor het werk dat TS doet, zegt eerder iets over zijn afdeling.
Ik ben niet bekend met al die studies, maar als die opleidingen doen wat ze moeten doen, het wetenschappelijk opleiden van studenten, zou het alleen verschil mogen maken op het gebied van vakinhoudelijke kennis.

Met andere woorden: de afgestudeerde econometrie, zou op het gebied van economie, econometrie en wiskunde meer kennis moeten hebben. Maar op het gebied van analytisch denken, het kunnen opzetten van een onderzoek, zouden de studenten van de verschillende WO-opleidingen een vergelijkbaar niveau moeten hebben.

Nu zal in de praktijk het werken met wiskundige modellen het analytisch denken uiteraard ook (positief) kunnen beinvloeden en nu zal de ene opleiding meer van een bepaald soort mensen aantrekken dan de ander. Daarnaast zullen zelfs vergelijkbare opleidingen per universiteit sterk in niveau kunnen verschillen... Maar het niveauverschil zou eigenlijk niet heel veel mogen uitmaken als het aankwam op niet opleidinggerelateerde onderwerpen.
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:21:16 #128
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97654940
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef Zero17 het volgende:

[..]

We hebben het toch over het werkvlak van TS?
Ik ben niet bekend met het werkvlak van TS, aangezien hij het erg algemeen heeft gehouden (iets met consultant en telecommunicatie als ik me goed herinner).

Er zijn in het bedrijfsleven voldoende functies waar je WO-niveau voor nodig hebt, maar geen specifieke WO-studie.

Waarschijnlijk betreft het hier een gebied waar je helemaal geen (specifieke) WO-studie voor nodig hebt, aangezien TS er ook zit :D
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:22:16 #129
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97654968
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef kort het volgende:
Een filosoof zal minder snel tot zijn recht komen in een bedrijf dan een bedrijfseconoom.
En dit lijkt mij dan weer, zelfs in het bedrijfsleven, functieafhankelijk.
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:23:28 #130
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97655003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met al die studies, maar als die opleidingen doen wat ze moeten doen, het wetenschappelijk opleiden van studenten, zou het alleen verschil mogen maken op het gebied van vakinhoudelijke kennis.

Met andere woorden: de afgestudeerde econometrie, zou op het gebied van economie, econometrie en wiskunde meer kennis moeten hebben. Maar op het gebied van analytisch denken, het kunnen opzetten van een onderzoek, zouden de studenten van de verschillende WO-opleidingen een vergelijkbaar niveau moeten hebben.

Nu zal in de praktijk het werken met wiskundige modellen het analytisch denken uiteraard ook (positief) kunnen beinvloeden en nu zal de ene opleiding meer van een bepaald soort mensen aantrekken dan de ander. Daarnaast zullen zelfs vergelijkbare opleidingen per universiteit sterk in niveau kunnen verschillen... Maar het niveauverschil zou eigenlijk niet heel veel mogen uitmaken als het aankwam op niet opleidinggerelateerde onderwerpen.
Klopt. Elke studie hoort in principe ook een gelijk aantal studie-uren te hebben, maar dat gaat 'm natuurlijk nooit worden. Media & TV-wetenschappen is natuurlijk peanuts vergeleken met Ruimtevaarttechnologie of iets dergelijks. Het zou natuurlijk niet zo mogen zijn, maar het is onvermijdelijk.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:34:03 #131
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97655309
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:23 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Klopt. Elke studie hoort in principe ook een gelijk aantal studie-uren te hebben, maar dat gaat 'm natuurlijk nooit worden. Media & TV-wetenschappen is natuurlijk peanuts vergeleken met Ruimtevaarttechnologie of iets dergelijks. Het zou natuurlijk niet zo mogen zijn, maar het is onvermijdelijk.
Het is onvermijdelijk dat de studie Ruimtevaarttechnologie vanwege de vakspecifieke inhoud, voor veel mensen een stuk zwaarder zal zijn. Mbt het trainen in onderzoeksvaardigheden / analytische vaardigheden, zouden beide studies niet zomaar mogen verschillen. Gegronde reden voor onderlinge verschillen is natuurlijk het feit dat de te gebruiken onderzoeksmethoden deels afhankelijk kunnen zijn van het vakgebied. Deze verschillen zie je denk ik het beste terug in het onderscheid Alfa/Beta/Gamma.

De verschillende gamma opleidingen, bijv. Economie , Psychologie, Sociologie, Communicatie, zouden met betrekking tot het niveau in onderzoeksvaardigheden redelijk overeen moeten komen. Volgens mij hebben ze ook allemaal redeleijk vergelijkbare statitistiek vakken bijvoorbeeld, waarbij Economie ivm de vakspecifieke inhoud misschien iets meer de wiskunde beta kant op gaat richting Econometrie. Dat ze op basis van vakspecifieke inhoud (ook qua niveau) van elkaar verschillen, is logisch.

Kom je in een functie terecht, waar je deze vakspecifieke inhoud niet nodig hebt, dan zouden de niveauverschillen er eigenlijk nauwelijks mogen zijn :). (Wanneer dit in de praktijk op grote schaal anders blijkt te zijn, betekent eigenlijk dit dat de opleidingen hun werk niet goed doen)
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:47:37 #132
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97655735
quote:

[..]

Je lijkt trouwens wel erg sterk last te hebben van bewijsdrang.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef kort het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk volledig afhankelijk van jouw persoonlijke voorkeuren. Ook al zou ik beiden contant kunnen betalen, dan nog heb ik momenteel niet graag een huis van +600.000 euro. Het is maar waar je behoeften liggen. En die van mij liggen daar niet. Ik vind een grote woning vaak 'kil' en het zorgt alleen maar voor extra veel onderhoud. En aangezien ik niet continu alles wil uitbesteden en niet de hele tijd vreemden in mijn huis wil, is dat niks voor mij.

Nee doe mij maar een gezellig knus kleiner huisje van tussen de 200-300k.

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 03-06-2011 13:53:13 ]
Krekker is de bom!
pi_97656189
TS loopt op te scheppen over 53K bruto per jaar. Een gemiddelde WO-er in het bedrijfsleven veegt daar zn billetjes mee af schat.
pi_97656432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:01 schreef Don_Vanelli het volgende:
TS loopt op te scheppen over 53K bruto per jaar. Een gemiddelde WO-er in het bedrijfsleven veegt daar zn billetjes mee af schat.
Laat die WO-er nou geen rooie cent achter de hand hebben en nooit rente hebben kunnen trekken, oh ja eerst nog even de studieschuld af betalen natuurlijk en dan een baan vinden waarbij je met minimaal 3500 bruto start (natuurlijk niet, ze belanden gewoon in het callcentre).
pi_97656538
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef kort het volgende:

[..]

integendeel, ik lach alleen maar meer in mijn vuistje
pi_97656647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:06 schreef Monco10 het volgende:
Afgestudeerden die een organisatie binnenrollen en niet verder komen dan een hoop poeha en blabla brengen. Veel geschreeuw maar ondertussen weten ze niet hoe ze iets moeten aanpakken en tot uitvoering kunnen brengen.

Doe eerst maar eens wat ervaring op en kom dan nog eens terug.
Heel herkenbaar :Y en mooie is dat ik op het werk wat te vertellen heb inzake hun aanstelling en ik heb zo de afgelopen jaren menigeen de deur gewezen nadat een goed gesprek geen nut meer had omdat mijnheer/mevrouw het allemaal zoveel beter wist. }:| omhooggevallen corpslullen/minerva sletten :r )
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:15:42 #137
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97656682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:08 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Laat die WO-er nou geen rooie cent achter de hand hebben en nooit rente hebben kunnen trekken, oh ja eerst nog even de studieschuld af betalen natuurlijk en dan een baan vinden waarbij je met minimaal 3500 bruto start (natuurlijk niet, ze belanden gewoon in het callcentre).
Studieschuld :?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_97656699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Studieschuld :?
Ja die heb je als WO-er
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:19:07 #139
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97656786
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:14 schreef rubje het volgende:

[..]

Heel herkenbaar :Y en mooie is dat ik op het werk wat te vertellen heb inzake hun aanstelling en ik heb zo de afgelopen jaren menigeen de deur gewezen nadat een goed gesprek geen nut meer had omdat mijnheer/mevrouw het allemaal zoveel beter wist. }:| omhooggevallen corpslullen/minerva sletten :r )
Gelukkig is elke student een bal. :')!!
Wat klink je toch gefrustreerd, arme man.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ik geloof dat je niet doorhebt hoe 't allemaal werkt, of wel? :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:23:37 #140
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97656927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Maar waarom lach jij nu precies in jouw vuistje? Om de pas afgestudeerde WO'er, die waarschijnlijk ook een stuk jonger is dan jij, die onderaan moet beginnen maar over het algemeen wel een stuk sneller en verder doorgroeit dan jij?
Krekker is de bom!
pi_97657177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Maar waarom lach jij nu precies in jouw vuistje? Om de pas afgestudeerde WO'er, die waarschijnlijk ook een stuk jonger is dan jij, die onderaan moet beginnen maar over het algemeen wel een stuk sneller en verder doorgroeit dan jij?
Dat ik op WO niveau zit, maar wel barst van de ervaring en het geld.

De grap is nou juist dat die WO-er mij helemaal niet meer in gaat halen en het m.i. helemaal verkeerd heeft gedaan (lees: geen kapitaal opgebouwd, geen ervaring opgedaan, studieschuld afbetalen en 10 jaar lang aan de zuip zijn geweest) en er een stuk slechter voor staat.
pi_97657247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:30 schreef Monco10 het volgende:

[..]

De grap is nou juist dat die WO-er mij helemaal niet meer in gaat halen en het m.i. helemaal verkeerd heeft gedaan (lees: geen kapitaal opgebouwd, geen ervaring opgedaan, studieschuld afbetalen en 10 jaar lang aan de zuip zijn geweest) en er een stuk slechter voor staat.
In jouw geval zal het best zo zijn, maar gemiddeld genomen kom je er als WO-er gewoon beter vanaf in je verdere leven. Je hebt weliswaar een jaar of 5 studie door te komen, maar daarna ga je toch echt meer verdienen dan de lageropgeleiden onder ons en maak je die 5 jaar dus ruimschoots goed.
pi_97657296
quote:

[..]

Jezus vent, als je zoveel beter was dan alle WO'ers zou je nu dit topic niet openen. Ik merk iets van frustratie en jaloersheid!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:35:03 #144
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97657317
Laag opgeleiden die nu stoer gaan doen tegen WO'ers en gaan patsen met hun geld, terwijl ze eigenlijk gewoon modaal verdienen :').
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:35:32 #145
189963 nubreektmijnklomp
pi_97657339
quote:

[..]

Goeie vooroordelen ook, stem jij toevallig pvv?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:35:39 #146
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97657345
quote:

[..]

10 jaar aan de zuip? Kom jij eens buiten?
Studieschuld? Lang niet iedereen, vent.
Kapitaal opbouwen als student, hoe dan? Door zoals jij eerst 10 jaar voor een hongerloontje te gaan werken?

Ik heb oprecht medelijden met je, studeren is ook gewoon leuk. Het is leuk om je in een vak te verdiepen dat je oprecht interesseert. Jij hebt een hele materialistische kijk op de wereld, je doet alsof je een hardwerkende baas bent en je weigert te accepteren, dat die WO'ers jou snel voorbij zullen schieten.
Je beweert zelf op WO-niveau te zitten, maar heb je ooit wetenschappelijke onderzoeken gedaan? Weet je ook maar iets van wetenschap?
pi_97657357
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Goeie vooroordelen ook, stem jij toevallig pvv?
vvd
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:36:17 #148
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_97657372
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:35 schreef Monco10 het volgende:

[..]

vvd
Nuff said. :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:36:35 #149
189963 nubreektmijnklomp
pi_97657382
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:35 schreef Monco10 het volgende:

[..]

vvd
Geeft wel weer aan wat voor een egoïstische lul je bent ja :').
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97657438
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:35 schreef Zero17 het volgende:

[..]

10 jaar aan de zuip? Kom jij eens buiten?
Studieschuld? Lang niet iedereen, vent.
Kapitaal opbouwen als student, hoe dan? Door zoals jij eerst 10 jaar voor een hongerloontje te gaan werken?

Ik heb oprecht medelijden met je, studeren is ook gewoon leuk. Het is leuk om je in een vak te verdiepen dat je oprecht interesseert. Jij hebt een hele materialistische kijk op de wereld, je doet alsof je een hardwerkende baas bent en je weigert te accepteren, dat die WO'ers jou snel voorbij zullen schieten.
Je beweert zelf op WO-niveau te zitten, maar heb je ooit wetenschappelijke onderzoeken gedaan? Weet je ook maar iets van wetenschap?
Eens, mensen die zeggen op WO-niveau te zitten en nog nooit enige onderzoeksmethoden hebben mogen bestuderen :') Jezus wat maakt TS zich belachelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')