abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:39:34 #201
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97392913
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:35 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Mooi is die hè. Heel trots op gaan staan en denken dat je een wereld vraag hebt.

Vervolgens glunder je nog meer, omdat bepaalde mensen uit het publiek mee klapt en je gelijk geeft. Om daarna keihard de grond in geboord te worden zoals het hoort. Ga maar geschiedenis studeren. HAHAHA
Maar ik ben van mening, van mening dat dat dat.. Maar het erge is, ben eens meegegaan met een collega op een open dag, en sprak daar ook mensen buiten het simpelere eerstejaarsvolk en daar zat exact hetzelfde volk.. Begrijpelijk dat mijn vertrouwen in het huidige onderwijs helemaal de grond in is geboord ;(
pi_97392932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

Ben je weer eens aan het dagdromen? o|O
Neen, dat is de werkelijkheid. Of jij met je studie ergens gaat komen, weet ik niet. Ik hoop het voor je.
Last van zure lucht?
pi_97392940
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar ik ben van mening, van mening dat dat dat.. Maar het erge is, ben eens meegegaan met een collega op een open dag, en sprak daar ook mensen buiten het simpelere eerstejaarsvolk en daar zat exact hetzelfde volk.. Begrijpelijk dat mijn vertrouwen in het huidige onderwijs helemaal de grond in is geboord ;(
En ga je daar ook iets aan doen? Of blijft het bij klagen dat het huidige onderwijs niet deugt?
pi_97392945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Wat doe je?!

Je moet juist zeggen dat je geen Neerlands bent. Zo van ja mijn opa komt uit China dus ik ben chinees. En mijn overgroot moeder uit Vietnam dus ik ben nu in een identiteitscrisis. :')

Maar jah, ik begrijp het wel. Tuurlijk voel je Nederlands. Jouw vader is niet je neef en je moeder niet je nicht. :') turk en marokkaantjes hebben hier wel last van.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Schrijf een boek met allemaal tips zoals deze. Het wordt vast een bestseller.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_97392975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef linpunt het volgende:

[..]

alsof iemand ook maar om jouw mening geeft. Beetje gaan graven in iemands fobo omdat je niets bij te dragen hebt of ook maar een mening kan vormen.. :)
Jij loopt te bitchen op de algemene stijl van Nederlandse vrouwen. Logisch dat mensen dan in je fobo gaan kijken hoe jij jezelf kleedt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:42:01 #206
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97392991
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:40 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Neen, dat is de werkelijkheid. Of jij met je studie ergens gaat komen, weet ik niet. Ik hoop het voor je.
Waarom kom je niet openlijk voor je allochtonen-haat uit? Elke post van jou is gericht tegen allochtonen en dan nog ontkennen :')
pi_97393029
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Wat doe je?!

Je moet juist zeggen dat je geen Neerlands bent. Zo van ja mijn opa komt uit China dus ik ben chinees. En mijn overgroot moeder uit Vietnam dus ik ben nu in een identiteitscrisis. :')

Maar jah, ik begrijp het wel. Tuurlijk voel je Nederlands. Jouw vader is niet je neef en je moeder niet je nicht. :') turk en marokkaantjes hebben hier wel last van.
ik ben Nederlands. Met een Frans- en Vietnamees smaakje, geboren in hong kong. Geeft alleen maar meer toegang tot reizen en proeven van cultuur. :)
goed medicijn tegen oogkleppen.
pi_97393033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:40 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Ik zou bijna geloven dat je menselijk was. :')
pi_97393037
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Wereld van verschil tussen mensen die studeren en mensen die een jaar of vijf aan het werk zijn. Mensen die studeren horen dan op school dat ze van alles kunnen worden en wel met 3500 euro netto in de maand thuis kunnen komen. :')

De werkelijkheid is idd anders.
Last van zure lucht?
pi_97393073
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:40 schreef coban het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Schrijf een boek met allemaal tips zoals deze. Het wordt vast een bestseller.
_O-
pi_97393082
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij loopt te bitchen op de algemene stijl van Nederlandse vrouwen. Logisch dat mensen dan in je fobo gaan kijken hoe jij jezelf kleedt.
nee hoor, wat heb ik dan gezegd.. :')
k zit in de auto dus kan niet echt paginas terug scrollen.
pi_97393087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:43 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

Ik zou bijna geloven dat je menselijk was. :')
Als jij zo kort door de bocht vooroordelen haalt uit teksten van posts or whatever, dan ga je het nog knap lastig krijgen in je leventje meisje.
Last van zure lucht?
pi_97393103
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef linpunt het volgende:

[..]

nee hoor, wat heb ik dan gezegd.. :')
k zit in de auto dus kan niet echt paginas terug scrollen.
Nu jok je weer
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97393124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Als jij zo kort door de bocht vooroordelen haalt uit teksten van posts or whatever, dan ga je het nog knap lastig krijgen in je leventje meisje.
Uhuh uhuh. Zij gaat het vast moeilijk krijgen en jij niet. Right. Kijk die hele instelling van je, kom je niet ver mee. Ik vraag mij trouwens echt af hoe oud je bent.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:46:44 #215
335005 nightday2011
fok is de meest stomme site
pi_97393130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:43 schreef linpunt het volgende:

[..]

ik ben Nederlands. Met een Frans- en Vietnamees smaakje, geboren in hong kong. Geeft alleen maar meer toegang tot reizen en proeven van cultuur. :)
ik ben nederlands en een klein beetje frans :D wijn is zo lekker :9
fok is de meest stomme site
pi_97393133
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:43 schreef linpunt het volgende:

[..]

Leuk! Soms zou ik graag wel een jongetje willen zijn ;(
Last van zure lucht?
pi_97393145
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef ZureLucht het volgende:
Ha! Daar ben ik weer.

Ik ben vandaag vrij! Was je misschien wel opgevallen en vandaag toch niets te doen. Dus dacht, laat ik eens hier ff kijken.

Nou daar gaan al jullie argumenten. :') :D

Morgen weer aan het werk. Mag ik weer beslissingen maken of die asielzoeker mag blijven of niet in Nederland of dat meneer Bayatak toch zijn vrouw naar Nederland mag halen.

Heb vandaag wel weer wat geleerd. Vrijheid van meningsuiting bestaat niet.

Misschien toch maar een paar extra afwijzingen er door heen drukken, morgen n.a.v. dit topic.

>:)

:') :W
uhu, vooroordelen :')
pi_97393181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

HOAX. Hier hebben we bewijs dat ZureLucht in een verkeerd lichaam geboren is en daarom de hele wereld afzeikt.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:48:53 #219
344631 Conspicuous
Mensenrechtenactivist.
pi_97393203
[snip] laat ook maar, I'm out.
pi_97393207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef coban het volgende:

[..]

Uhuh uhuh. Zij gaat het vast moeilijk krijgen en jij niet. Right. Kijk die hele instelling van je, kom je niet ver mee. Ik vraag mij trouwens echt af hoe oud je bent.
Ach jochie, ik ben al een stukje ouder dan dat jij bent en wat verder. Probeer jij nog maar eens een vaste baan te krijgen in een bedrijf. Als ze jouw naam op de CV zien met nationaliteit heel trots vermeld, dan wordt het vast werken in een familiebedrijf.

En misschien vind je daar wel weer een leuk nichtje waar je mee kan trouwen. :')
Last van zure lucht?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:49:03 #221
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97393208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Jouw gedrag is echt alles behalve vrouwelijk dus dat zit wel goed. Verder heb je nogal een verrotte ziel gezien je posts en waarschijnlijk gefrustreerd omdat je geen aandacht van mannen krijgt irl.
pi_97393265
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

[..]

uhu, vooroordelen :')
Ow leuk. Gaan we post matchen en dingen uit het verband halen. Kom ik dagelijks tegen in mijn werk. Allochtonen die dingen uit het verband halen.

Dat wordt lastig voor jou straks op het HBO. :')
Last van zure lucht?
pi_97393293
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Ach jochie, ik ben al een stukje ouder dan dat jij bent en wat verder. Probeer jij nog maar eens een vaste baan te krijgen in een bedrijf. Als ze jouw naam op de CV zien met nationaliteit heel trots vermeld, dan wordt het vast werken in een familiebedrijf.

En misschien vind je daar wel weer een leuk nichtje waar je mee kan trouwen. :')
Het is te merken dat je een stukkie ouder bent dan ik. Vergeetachtigheid is iets waar we allemaal op den duur mee te maken krijgen.

Voor de 300ste keer: ik ben een MEISJE. En daarnaast: IK BEN NIET LESBISCH EN BEN DUS NIET VAN PLAN TE TROUWEN MET MIJN NICHTJE.

Dom wicht.
pi_97393317
Tering wat een natte kutjes topic is dit.
pi_97393337
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:51 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Ow leuk. Gaan we post matchen en dingen uit het verband halen. Kom ik dagelijks tegen in mijn werk. Allochtonen die dingen uit het verband halen.

niet zo rascistisch doen, tegen mij ben je wel lief. :*
pi_97393370
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:53 schreef linpunt het volgende:

[..]

niet zo rascistisch doen, tegen mij ben je wel lief. :*
Je bent geen Turk of Marokkaan. That explains it.
pi_97393389
quote:

[..]

Ik haal niks uit het verband hoor. Jij wilt naar aanleiding van een topic asielzoekers wegsturen, omdat je boos en gefrustreerd was. Leg het dan even uit?
pi_97393417
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jouw gedrag is echt alles behalve vrouwelijk dus dat zit wel goed. Verder heb je nogal een verrotte ziel gezien je posts en waarschijnlijk gefrustreerd omdat je geen aandacht van mannen krijgt irl.
Schrijfstijl heet dat. Kun je in diverse manieren doen. Moet jij nog onder de knie krijgen zo te zien.

Aandacht van mannen genoeg. Zit er zelfs één naast mij. En nee het is geen familie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:51 schreef coban het volgende:

[..]

Het is te merken dat je een stukkie ouder bent dan ik. Vergeetachtigheid is iets waar we allemaal op den duur mee te maken krijgen.

Voor de 300ste keer: ik ben een MEISJE. En daarnaast: IK BEN NIET LESBISCH EN BEN DUS NIET VAN PLAN TE TROUWEN MET MIJN NICHTJE.

Dom wicht.
Ik hou niet bij of zit niet in posthistories van users te kijken of ik mijn gram nog kan halen. Aangezien je een icoon hebt van een meisje, ga ik er vanuit. Of denk je dat ik de moeite neem om jou eens ff te bekijken?

Je schrijfstijl is ook best vrouwelijk. Nichtje, neef. Maakt mij niet uit. Als het maar in de familie blijft :')
Last van zure lucht?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:56:02 #229
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97393442
quote:

[..]

ZureLucht, jij doet me denken aan de spookrijder op de snelweg die denkt opeens allemaal andere spookrijders tegen te komen :D
Krekker is de bom!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:57:54 #230
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97393523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:40 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

En ga je daar ook iets aan doen? Of blijft het bij klagen dat het huidige onderwijs niet deugt?
Ik doe af en toe mijn best om verschillende groepen op het basisonderwijs een handje te helpen, maar hoger gaat mijn macht niet :+

Nu jij weer :*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:58:09 #231
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97393538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Schrijfstijl heet dat. Kun je in diverse manieren doen. Moet jij nog onder de knie krijgen zo te zien.

Aandacht van mannen genoeg. Zit er zelfs één naast mij. En nee het is geen familie.

O, er zit er één naast haar :o :o

Nou nou nou spannend hoor! Doe het wel veilig hé!
pi_97393558
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Ik hou niet bij of zit niet in posthistories van users te kijken of ik mijn gram nog kan halen. Aangezien je een icoon hebt van een meisje, ga ik er vanuit. Of denk je dat ik de moeite neem om jou eens ff te bekijken?

Je schrijfstijl is ook best vrouwelijk. Nichtje, neef. Maakt mij niet uit. Als het maar in de familie blijft :')
Als mijn schrijfstijl zo vrouwelijk is, en als mijn 'icoon' zo vrouwelijk is, waarom noem je mij dan jochie? Stupid.

Maar laten wij maar ontopic blijven, het is duidelijk dat je in de overgang bent. Dan willen de meeste vrouwen hun frustraties graag kwijt.
pi_97393572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:28 schreef Conspicuous het volgende:

[..]

Tsja dit lijkt me een best aardige situatie...

ware het niet dat Nederlandse vrouwen óók niet werken, en het gewoon allemaal niet doen :(
Da's best kwalijk.
Wat zijn dan voor uitkeringtrekkende luie wijven??
Liej
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:59:07 #234
258802 Yreal
henk..!
pi_97393574
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef Stokstaart het volgende:
Het belangrijkste argument: vrouwen hebben een kut en zijn derhalve neukbaar blijft echter wel overeind.
Derhalve onwaar en je stelling pertinent verworpen.
Precies, anders moet je mannen neuken, is ook weer zo iets
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 18:59:09 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_97393578
Ik wilde reageren op de OP, maar zo te lezen is die niet echt meer het onderwerp :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97393588
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

O, er zit er één naast haar :o :o

Nou nou nou spannend hoor! Doe het wel veilig hé!
:D
pi_97393603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:54 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

Ik haal niks uit het verband hoor. Jij wilt naar aanleiding van een topic asielzoekers wegsturen, omdat je boos en gefrustreerd was. Leg het dan even uit?
Dat maak jij ervan. Komt misschien omdat je de taal nog niet helemaal machtig bent. Lees ook ff de smileys eronder.

En ja mijn taak is om asielzoekers weg te sturen en zo kritisch mogelijk te bekijken. Moet van het Ministerie.
Last van zure lucht?
pi_97393630
Om een of andere reden krijgt ZureLucht het altijd voor elkaar dat een topic om haar draait. :')
Ben weg.
pi_97393655
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:59 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan. Komt misschien omdat je de taal nog niet helemaal machtig bent. Lees ook ff de smileys eronder.

En ja mijn taak is om asielzoekers weg te sturen en zo kritisch mogelijk te bekijken. Moet van het Ministerie.
Vraagt die 'man' die naast je zit zich niet af waarom jij zo vaak faalt? En waarom hij eigenlijk nog bij jou is?
pi_97393698
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:00 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Om een of andere reden krijgt ZureLucht het altijd voor elkaar dat een topic om haar draait. :')
Ben weg.
Nee, je bent teveel bezig met mij en mijn posthistorie.

Dan wordt het allemaal een beetje te lastig en dan maar weer weg. :')

Tot de volgende keer.
Last van zure lucht?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:02:33 #241
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97393729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik zou dr wel aandacht geven, klinkt als een tof persoon.
pi_97393759
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik wilde reageren op de OP, maar zo te lezen is die niet echt meer het onderwerp :')
die maar toch wel. Was stuk interessanter dan bekvechten tussen mogelijk fictieve personen.
En ik zit nu bij pirates en zo the hangover dus;
baaaaai :*
pi_97393789
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:01 schreef coban het volgende:

[..]

Vraagt die 'man' die naast je zit zich niet af waarom jij zo vaak faalt? En waarom hij eigenlijk nog bij jou is?
Ja ga ik doen. WAcht ff, hij vind je zo aardig. Hij zal een account aanmaken om jou eens duidelijk te maken waarom hij bij mij is.

Er is natuurlijk niets mooier dan de liefde te verklaren en de vragen van pubertjes als jij te beantwoorden op het fokforum.

Hij komt er zo aan hoor. Moment. Hij staat te trappelen om het je mede te delen.

:')
Last van zure lucht?
pi_97393806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef linpunt het volgende:

[..]

die maar toch wel. Was stuk interessanter dan bekvechten tussen mogelijk fictieve personen.
En ik zit nu bij pirates en zo the hangover dus;
baaaaai :*
Doeg meid! :W
Last van zure lucht?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:04:47 #245
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97393817
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:43 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Wereld van verschil tussen mensen die studeren en mensen die een jaar of vijf aan het werk zijn. Mensen die studeren horen dan op school dat ze van alles kunnen worden en wel met 3500 euro netto in de maand thuis kunnen komen. :')

De werkelijkheid is idd anders.
Veel studenten denken inderdaad dat ze direct na hun studie gegarandeerd zijn van een baan met startsalaris van 3500 euro netto.

In de praktijk zie je dat veel afgestudeerden, enigszins afhankelijk van de studie, behaalde resultaten en sollicitatievaardigheden, toch redelijk onderaan moeten beginnen. In de praktijk zie je echter ook, dat hoogopgeleiden over het algemeen een stuk sneller doorstromen naar de betere functies dan de lageropgeleiden op de werkvloer. Dit met uitzondering van de groep hoogopgeleiden die, ondanks het behaalde diploma, op de werkvloer / in de praktijk, totaal niet capabel blijkt te zijn en zich ook niet omhoog kan pijpen of slijmen.
Krekker is de bom!
pi_97393891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:04 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Ja ga ik doen. WAcht ff, hij vind je zo aardig. Hij zal een account aanmaken om jou eens duidelijk te maken waarom hij bij mij is.

Er is natuurlijk niets mooier dan de liefde te verklaren en de vragen van pubertjes als jij te beantwoorden op het fokforum.

Hij komt er zo aan hoor. Moment. Hij staat te trappelen om het je mede te delen.

:')
:') Ben je zooo gierig dat je jouw account niet uitleent aan je 'vriend'? Kan niet hoor, geheimen houden voor elkaar. Gaan relaties kapot van.

Daarnaast: jij bent hier de enige die aan het puberen is. Begrijp ik best, als je ouders jou nooit een fijne jeugd hebben gegeven.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:09:45 #247
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97394014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:06 schreef coban het volgende:

[..]

:') Ben je zooo gierig dat je jouw account niet uitleent aan je 'vriend'? Kan niet hoor, geheimen houden voor elkaar. Gaan relaties kapot van.

Daarnaast: jij bent hier de enige die aan het puberen is. Begrijp ik best, als je ouders jou nooit een fijne jeugd hebben gegeven.
Ik zou never nooit niet mijn account aan mijn vriendin geven, voor je het weet gaat ze woord voor woord nazoeken wat ik post :{

Edit: Jij bent haar nichtje?
pi_97394072
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:09 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik zou never nooit niet mijn account aan mijn vriendin geven, voor je het weet gaat ze woord voor woord nazoeken wat ik post :{
Ja, maar jouw vriendin zit toch niet naast je mee te lezen? Die van ZL zogenaamd wel.

EDIT: WTF DOE NORMAAL IK ZOU ZELFMOORD PLEGEN.
  Spellchecker vrijdag 27 mei 2011 @ 19:38:41 #249
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_97395191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:33 schreef nightday2011 het volgende:
in mijn mening zijn vrouwen gewoon beter in alles en zijn mannen dat niet. Als vrouwen de baas waren dan was alles beter geweest :D
Kijk eens aan, een trollende vrouw.
Tevens -purist.
pi_97395432
Dit topic verdiend zo langzamerhand een paint

paint komt eraan :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')